Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde ff zeggen dat die crushers echt WREED zijn! Ik heb ze ook van sportfood en de grip is super. Als ik weer wat sterker ben dan koop ik de volgende upgrade.![]()

Ben fan geworden van de RAW IRON whey, 12 kg besteld net, dat schiet tenminste op![]()
Thanks!
Ik zit ook met de gedachte hier om eens een pot Raw Iron weightgainer aan te schaffen.
Nou vroeg ik me af of in de navolging van de paasactie er ook zoiets als een koninginnedagactie komt?![]()
Je kunt het altijd proberen natuurlijk! Maar nee, er staat helaas niks gepland kwa acties de komende tijd.
hey,
ik zat een beetje rond te kijken op de site en kwam de starter kit tegen van Gaspari. Ik vind 5 zakjes van deze 3 supplementen echter net iets te weinig om het te kunnen testen. (hooguit 2 weken) Is er ook de mogelijkheid om deze starter kit uit te breiden met meerdere zakjes? Of is er nog een andere grotere starter kit in de aanbieding om te proberen?

grippers worden zodra besteld! Gaan hier eens werk van die gripkracht maken! Zie er echt naar uit!!!
Ga maar eens binnenkort RAW Iron whey bestellen denk ik.
mammut is beter als nachteiwit las ik net?
nice ook geen verzendkosten
top hoor!