XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde ff zeggen dat die crushers echt WREED zijn! Ik heb ze ook van sportfood en de grip is super. Als ik weer wat sterker ben dan koop ik de volgende upgrade. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde ff zeggen dat die crushers echt WREED zijn! Ik heb ze ook van sportfood en de grip is super. Als ik weer wat sterker ben dan koop ik de volgende upgrade. :D

Leuk om te horen dat ze je goed bevallen!:thumb:
Het mooiste vind ik nog altijd als ik ergens ben en mensen denken dat het om zo'n sportwinkel grippertje gaat die ze wel even zullen sluiten. Die gezichten als ik dan de HG350 overhandig waar ze geen beweging in krijgen!:D

Laatst bewerkt:
Nieuwe toevoegingen aan het assortiment.

We hebben deze maand, met de lente in zicht, gekozen voor een aantal gezondsheidsproducten zoals een lever reiniger/ondersteuner, een Superfood met meer dan 40 soorten groente en fruit erin verwerkt en Groene thee capsules.

Ook de fanatieke krachtsporters komen natuurlijk aan bod. We hebben deze maand pure Cafeine toegevoegd als trainingsbooster, een zeer zuivere Beta-Alanine dat de werking van Creatine aanzienlijk kan versterken en ook als Creatine vervanger gebruikt kan worden. En last but not least hebben een energie/herstel product, Maltargo, dat ideaal is om te mengen in je post-workout shake. Dit geeft niet alleen een snelle spike, maar ook langdurige energie.

Kortom een aantal interessante nieuwe producten weer die allemaal HIER bekeken kunnen worden.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, laat het ons gerust weten!

Succes met je training!

Sportieve groeten,

Bas

De Paashaas is goed gezind dit jaar!:D

Koop vrijdag 10, zaterdag 11, zondag 12 of maandag 13 april RAW IRON Whey of RAW IRON Weightgainer en ontvang 1 kg Mammut 4 componenten eiwit t.w.v. €16 er GRATIS bij!
De Mammut eiwit is bijv. ideaal als nacht eiwit.

Vermeld bij de opmerkingen er s.v.p. bij of je van de Mammut eiwit vanille of choco wil and that's it.

Fijne Paasdagen allemaal!

Wegens werkzaamheden aan de site, is de site tijdelijk uit de lucht.
Bestellingen kunnen geplaatst worden via info@sportfood.nl

We'll be back!:D

Laatst bewerkt:
We zijn weer terug in de lucht!:)
Excuses voor het eventuele ongemak.

Nog even goed nieuws, net voor het weekend!

De 2kg versie van de RAW IRON Whey is blijvend in prijs verlaagd; van €42,50 naar €39,95.

En als een van de eerste in Nederland is eindelijk de super fatburner van Gaspari, MITOTROPIN binnen en op voorraad.

Fijn weekend allemaal!

Ben fan geworden van de RAW IRON whey, 12 kg besteld net, dat schiet tenminste op :P

Ben fan geworden van de RAW IRON whey, 12 kg besteld net, dat schiet tenminste op :P

Kijk, dat wordt tenminste groeien!:D Thanks!:thumb:

De Raw Iron fan club groeit met de week. Net terug van de FIBO en weer veel Whey samples geproefd, ook van de grote merken, maar Raw Iron doet nergens voor onder zeker met de samenstelling niet.;)

Ik zit ook met de gedachte hier om eens een pot Raw Iron weightgainer aan te schaffen.

Nou vroeg ik me af of in de navolging van de paasactie er ook zoiets als een koninginnedagactie komt? :D

Ik zit ook met de gedachte hier om eens een pot Raw Iron weightgainer aan te schaffen.

Nou vroeg ik me af of in de navolging van de paasactie er ook zoiets als een koninginnedagactie komt? :D

:D Je kunt het altijd proberen natuurlijk! Maar nee, er staat helaas niks gepland kwa acties de komende tijd.
De RAW IRON weightgainer is overigens een top product, maar de ingredientenlijst spreekt voor zich denk ik.;)

hey,

ik zat een beetje rond te kijken op de site en kwam de starter kit tegen van Gaspari. Ik vind 5 zakjes van deze 3 supplementen echter net iets te weinig om het te kunnen testen. (hooguit 2 weken) Is er ook de mogelijkheid om deze starter kit uit te breiden met meerdere zakjes? Of is er nog een andere grotere starter kit in de aanbieding om te proberen?

grippers worden zodra besteld! Gaan hier eens werk van die gripkracht maken! Zie er echt naar uit!!!

hey,

ik zat een beetje rond te kijken op de site en kwam de starter kit tegen van Gaspari. Ik vind 5 zakjes van deze 3 supplementen echter net iets te weinig om het te kunnen testen. (hooguit 2 weken) Is er ook de mogelijkheid om deze starter kit uit te breiden met meerdere zakjes? Of is er nog een andere grotere starter kit in de aanbieding om te proberen?

Hoi Bakie,

Sorry had jouw post even over het hoofd gezien.:o
Helaas is dit de starter kit, daarna zijn er alleen volwaardige verpakkingen.
5 zakjes is voldoende voor 5 trainingen en normaal gesproken krijg je dan toch een aardig beeld of het wat doet voor je. (pomp, kracht etc.)
Bij de eiwitten krijg je ook een goed beeld van de smaak en mengbaarheid.

Sportieve groeten,
Bas

We hebben weer wat interessante aanvullingen opgenomen in ons assortiment waaronder de nieuwe pre-workout bom CRACK van Revolutions en een heerlijke Creatine/eiwit reep.
Verder ook nog een mooie CLA fatburner complex, een goede Caseine eiwit en nog wat andere lekkere spullen.:D

Kijk gerust een rustig rond op www.sportfood.nl

Ga maar eens binnenkort RAW Iron whey bestellen denk ik.

mammut is beter als nachteiwit las ik net?

nice ook geen verzendkosten

top hoor!

Laatst bewerkt:
Ga maar eens binnenkort RAW Iron whey bestellen denk ik.

mammut is beter als nachteiwit las ik net?

nice ook geen verzendkosten

top hoor!

De RAW IRON zit inderdaad in het topsegment van de Whey proteines en loopt sinds de introductie erg goed. Erg goede prijs/kwaliteit/smaak verhouding. Whey is vooral erg geschikt rondom de trainingen of bij het ontbijt vanwege zijn snelle opname.

De Mammut bestaat inderdaad uit meerdere soorten eiwitten waardoor er een langzamere opname plaatsvindt dan Whey. Dit maakt de Mammut weer erg geschikt voor algemeen gebruik waaronder 's avonds.

Een echte nacht eiwit is de 100% Hardcore Caseine met meer dan 90 gram eiwit per 100 gram.

Keus genoeg dus!:)

ik las je mail over een actie komende week ofzo

zit de raw iron whey daar ook tussen? anders wacht ik nog even met bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven