tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7 maanden over de datum en ook nog geopend hahaha tuurlijk niet
beste,ik heb gisteren n pot whey gekregen van iemand maar die is 7 maanden over tijd en de pot is al geopend geweest.Nog gebruiken of niet?

heeft er mesgien iemand goeie ervaringen met de creatine van de hema?
heeft er mesgien iemand goeie ervaring met de creatine van de hema?![]()

Nee, zou het niet meer gebruiken. 7 maanden en geopend, zou het risico niet nemen. Je darmen zullen je waarschijnlijk dankbaar zijn!![]()
wat is het verschil met deze dan,hier beweer je het tegenovergestelde??
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwitten-over-datum-219087/
jouw reactie : Inderdaad, geen probleem als ze koel en droog bewaard zijn

Vandaag heb ik ook weer mijn eiwitten van Raw Iron binnengekregen.
Zondag besteld en betaald en vandaag stak kwam alles thuis al toe, dus weeral een vlotte en probleemloze levering
Wat ik wel minder vond was dat er deze keer als extra terug dezelfde Musclemag bijzat als een tijdje geleden.

Die eiwitten waren maar 2 maanden over de tijd en niet 7.
En jouw eiwitten waren ook nog eens geopend, vandaar.
---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------
De MuscleMags zijn een paar maanden geldig, dus het kan inderdaad zijn dat je er een keer 2 dezelfde krijgt. We houden niet bij wie er allemaal een tijdschrift hebben gekregen, dat zou een dagtaak zijn!![]()

Ben nu met de stack van XXL bezig, gooi de hulk force daar direct achteraan om een goed creatine product ( met extra's ) even langer door te trekken.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de steun aan het dierenleed gaat en hoeveel er al +- naar schatting gebeurd is door jouw initiatief.
Zal je laten weten hoe de hulk force bevallen is over een dikke maand.
Hey Bas, ik zou graag de iron sport whey willen kopen, 10kg. Maar kan ik dan een smaak aarbei en vanille krijgen? Ik kan dit niet selecteren (enkel 10 of 5 kg) Maar krijg ik dan 10kg van één smaak?
Ik zou graag willen mengen![]()