MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
calcification zei:
Hallo Bas,

Dan ziet het ernaar uit dat de anhydrox niet meer zal binnekomen zeker als je een vervanger gevonden hebt ? :(

Nope, het is echt nergens meer te krijgen, zelfs bij Inner Armour niet.
Er zijn nog shops die teren op hun oude voorraad, maar bij ons was het de nummer 1 bestseller, dus hoe groot onze voorraad ook was, die was altijd weer heel snel op. Helaas, we hadden het ook anders willen zien.

Hoi,

Ik heb ook mijn eerste bestelling geplaats.
Ik ben heel benieuwd.

Gr. Roeland

Ik heb alles binnen!
Bedankt voor de snelle en goed verpakte levering!!

Zelfde hier! Donderdag besteld, Vrijdag betaald, Zaterdag in huis (vandaag)! Heel goed!

Bas,

Aangezien u 3 soorten bcaa's heeft had ik graag van u vernomen welke van deze u mij zou aanraden en waarom?

grts

Poewiet zei:
Bas,

Aangezien u 3 soorten bcaa's heeft had ik graag van u vernomen welke van deze u mij zou aanraden en waarom?

grts

Hoi Poewiet,

We hebben 2 soorten complete Aminozuren en 1 soort BCAA, dit even om verwarring te voorkomen.
BCAA (branch chained amino acids) zijn essentiele aminozuren die je vlak voor, tijdens en direct na een training kunt nemen. BCAA's op het juiste tijdstip innemen kan een stuk spierafbraak tijdens de training voorkomen en versnelt daardoor ook het herstel na de training.
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=62&products_id=253

De 'gewone' aminozuren hebben we in 2 soorten; capsulevorm en vloeibaar.
Beiden zijn een heel eind gelijk aan elkaar, het is net waar je voorkeur naar uit gaat wat inname methode betreft.
De 'gewone' aminozuren bevatten ook essentiele amino's en niet essentiele amino's. Deze neem je bijv. 's ochtends in als je lichaam na een nacht in een catabole staat verkeert. Omdat amino's eigenlijk al 'voorverteerde' eiwitten zijn worden ze sneller opgenomen in je lichaam, waardoor je weer sneller in een anabole staat terecht komt.
Ik persoonlijk prefereer de vloeibare versie omdat ik 's ochtends weinig behoefte heb in van die dikke pillen te slikken!
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=62&products_id=259

http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=62&products_id=276

groeten,

Bas

Ik heb ook mijn bestelling in huis, vrijdag besteld en vooruit per internet bankieren betaal, vandaag in huis :) :thumbup:

Zoals altijd bij sportfood.nl prima service en goede producten :D

400 gram Creatine, t.w.v. € 19,95 GRATIS!

Beste DBB'ers,

Vanaf deze week is er een nieuwe weightgainer bij ons te krijgen: BODYBUILDER van Inner Armour.
Het bijzondere van deze gainer zit in de kwaliteit en samenstelling van de gebruikte koolhydraat matrix en eiwitten.

DBB'ers die dit top product voor donderdag 21 september bestellen krijgen GRATIS 400 gram, zeer hoogwaardige, Creatine van Inner Armour cadeau!

Vermeld wel even bij je bestelling dat je van DBB bent.

sportieve groeten,

Bas

BODYBUILDER
is te vinden bij: SportFood.nl voor sportvoeding

Maar je weet toch dat ik van DBB ben.. :D

Maar je weet toch dat ik van DBB ben.. :D
Is wel grappig vaak. Heb je uitgebreid e-mail correspondentie met iemand of iemand aan de lijn, kom ik er pas veel later achter dat het een 'bekende' van DBB is!
Moet je eerlijk zeggen dat ik bij lange na nog niet alle nicknames van hier aan de echte namen van mijn klanten kan koppelen.:o

OT: Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over die Kre Alkalyn EFX creatine bas, top spul :thumbup:

Jaaaa ik had ook besteld pas, snelle levering and lots of goodies!!!!!!!!!!!!

Ik heb ook, voor de 2e keer, een bestelling geplaatst, 1e keer was ik zeer tevreden dus ben benieuwd ;)

merci ,

voor de snelle levering en de gratis creatine bij de bodybuilding wheightgainer inner armour

Graag gedaan allemaal jongens!
Jullie bedankt voor het vertrouwen.:)

Aardig wat leuke producten in de shop :cool:

Heb besteld:
Kre-Alkalyn van EFX (ben benieuwd).
Multiplex Multi-vitaminen
en Inner Armour Whey samples om van de verzendkosten af te komen :p

Aardig wat leuke producten in de shop :cool:

Heb besteld:
Kre-Alkalyn van EFX (ben benieuwd).
Multiplex Multi-vitaminen
en Inner Armour Whey samples om van de verzendkosten af te komen :p

He Jikan,

Bedankt voor je bestelling.
Je order is vandaag ook gelijk de deur uitgegaan, dus met een beetje geluk heb je het morgen al. Anders wordt het maandag.
Slim bekeken die samples;)

sportieve groeten,

Bas

Verdomme,

Nog binnen gekregen ook :D
Bedankt voor de snelle afhandeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven