MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mn eerste bestelling gedaan ben benieuwd
2x bcaa , 1x vloeibaar en 4 kg eiwit :)

Bas,

Mijn bestelling is vandaag toegekomen, bedankt voor het extraatje :thumbs:

Groeten,
wilfried

• Topic Starter Topic Starter
@ Poewiet: Graag gedaan;)

Nieuw in ons assortiment:

Kre-Alkalyn liquid

- de meest stabiele en doeltreffende Creatine is nu ook in vloeibare vorm verkrijgbaar.

SportFood.nl voor sportvoeding

fitnessnet
Kre-alkalyn vloeibaar dosering

1 uur voor de training 1 eetlepel ( 3 gram ) Kre-Alkalyn vloeibaar op een lege maag.
na de training 1/2 eetlepel ( 1.5 gram ) Kre-alklayn vloeibaar.
Kre-alklayn vloeibaar is zeer goed te mengen met bijv : vruchtensap of sportdranken.

Sportfood
Kre-Alkalyn wordt volledig opgenomen door je spierweefsel. Hierdoor is ook een veel lagere dosering nodig dan andere Creatines. (slechts 1,5 gram i.p.v. het gebruikelijke 5 gram)

Inhoud: 453 gram (64 dagen)

Dosering: 1 theelepeltje per dag, 1 uur voor de training of direct na de training.

stel ik neem 2 theelepels per dag (1tje voor de training en 1tje erna). Dan zit ik op 6 gram per dag. 453/6= 90,5 dagen. Snap dus niet helemaal hoe er gerekend word.

fitnessnet
Kre-alkalyn vloeibaar dosering

1 uur voor de training 1 eetlepel ( 3 gram ) Kre-Alkalyn vloeibaar op een lege maag.
na de training 1/2 eetlepel ( 1.5 gram ) Kre-alklayn vloeibaar.
Kre-alklayn vloeibaar is zeer goed te mengen met bijv : vruchtensap of sportdranken.

Sportfood
Kre-Alkalyn wordt volledig opgenomen door je spierweefsel. Hierdoor is ook een veel lagere dosering nodig dan andere Creatines. (slechts 1,5 gram i.p.v. het gebruikelijke 5 gram)

Inhoud: 453 gram (64 dagen)

Dosering: 1 theelepeltje per dag, 1 uur voor de training of direct na de training.

stel ik neem 2 theelepels per dag (1tje voor de training en 1tje erna). Dan zit ik op 6 gram per dag. 453/6= 90,5 dagen. Snap dus niet helemaal hoe er gerekend word.

Kan me de verwarring voorstellen Sportwonder.
De verwarring zit hem in de afkorting 'tsp'. In America en Engeland wordt deze afkorting anders gebruikt.
In onze Kre-Alkalyn fles zit 480 ml. Het is zo geconcentreerd dat je maar 1 eetlepel (7,5ml) per dag hoeft in te nemen.
480 gedeeld 7,5 = 64 porties.

Ik heb het op de site ook even aangepast om verdere verwarring te voorkomen. Bedankt voor je goede vraag!:)

Hier staat het Kre-Alkalyn verhaal:SportFood.nl voor sportvoeding

Het is nu wat duidelijker ja. Jullie zijn dus voorstander om 1 grotere dosis voor de training te nemen ipv een wat kleinere voor en na? En ik lees niks over niet trainigsdagen.. Ikzelf zou dan een klein beetje bij het ontbijt nemen en bij de warme maaltijd. Denk wel dat ik het product in de toekomst een kans wil geven echter zit ik ook nog met een goede kg CEE.. En moet ik eerst maar afwachten wat het op mijn lever doet. Op de eiwitten heb ik iig weer groen licht gekregen dit is uitgesloten :D (voor het geval je mijn topic nog herinnert)

Na de snelle levering van vorige keer nu natuurlijk weer een bestelling geplaatst. Hoop dat de Inner Armour Whey een beetje degelijk smaakt.

Zondag avond bestelling geplaatst, vandaag in huis :D!
Snelle service zoals altijd :cool:.

thx

Wat gebeurt er juist als ze het bij je deur afleveren en je bent niet thuis? Moet je het dan bij de Post gaan afhalen?

Wat gebeurt er juist als ze het bij je deur afleveren en je bent niet thuis? Moet je het dan bij de Post gaan afhalen?

Ik was ook niet thuis toen ze mn pakketje brachten van Sportfood, je kan het nadien gewoon gaan afhalen in je plaatselijk postkantoor, (denk wel dat er een limiet op staat hoelang het daar blijft, maar denk toch min.2weken)

Ik was ook niet thuis toen ze mn pakketje brachten van Sportfood, je kan het nadien gewoon gaan afhalen in je plaatselijk postkantoor, (denk wel dat er een limiet op staat hoelang het daar blijft, maar denk toch min.2weken)

Meestal worden de pakketjes nog een tweede keer aangeboden door de Post.
Ben je dan nog niet thuis, dan kun je het een dag later afhalen bij het dichtsbijzijnde Postkantoor.
De pakketten blijven 4 weken op het Postkantoor liggen (in Nederland).
Maar ik mag toch aannemen dat je voor die tijd je spullen wil!:D

Beste vrienden,

T/m zaterdag 11 november krijgt iedereen die een bestelling plaatst van € 50 of meer GRATIS 500 gram zuivere Best Body Creatine cadeau. (t.w.v. € 17,50)

Zo maar!:p

Sportieve groeten,

Bas

Zijn er DBB'rs die ervaring hebben met de Premium Pro 3 componenten eiwitten?

Nouw ik heb 'm onderhand al binnen, die Premium Pro 3 (vanille) en hij is fokking lekker:D. Of die ook goed is kan ik pas laten weten over een tijdje.

Nouw ik heb 'm onderhand al binnen, die Premium Pro 3 (vanille) en hij is fokking lekker:D. Of die ook goed is kan ik pas laten weten over een tijdje.

Graag gedaan Gillian.
De Premium Pro is idd een bijzonder product.
De Premium Pro biedt in 1 shake, Whey- ei- en melk eiwitten aan. Dus snelle en langzame proteine in 1 product. Ideaal voor door de dag heen.
Hou ons maar op de hoogte van je vorderingen Gillian!;)

Morgen is de laatste dag dat er GRATIS 500 gram Creatine bij je bestelling verzonden wordt. (boven de € 50)
Dus mocht je wat nodig hebben, dan kun je hiervan nog 1 dag profiteren!:p

@ Dave Hawk.
Bedankt kerel!;)
Het vestigen van jullie record had echter met heel wat meer te maken dan een paar supplementen. Wat dacht je van doorzettingsvermogen!

Meer nieuwe supplementen zijn inderdaad op komst. Hoop deze week een ZEER interessante post workout product te krijgen met echt alles erop en eraan.

@ Deurklink

Goeie vraag!

De Revomed visolie bevat minstens 30% Omega 3 vetzuren. Het is een natuurproduct dus percentages kunnen wat fluctueren, maar de minimumgrens ligt op 30%. Die 30% is onderverdeeld in minimaal 18% EPA en minimaal 12% DHA.
Dus 1000 mg bevat minstens 300 mg Omega 3 waarvan 180 mg EPA en 120 mg DHA. Nogmaals dit is een gegarandeerd minimum, veelal zal het hoger liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven