Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fitnessnet
Kre-alkalyn vloeibaar dosering
1 uur voor de training 1 eetlepel ( 3 gram ) Kre-Alkalyn vloeibaar op een lege maag.
na de training 1/2 eetlepel ( 1.5 gram ) Kre-alklayn vloeibaar.
Kre-alklayn vloeibaar is zeer goed te mengen met bijv : vruchtensap of sportdranken.
Sportfood
Kre-Alkalyn wordt volledig opgenomen door je spierweefsel. Hierdoor is ook een veel lagere dosering nodig dan andere Creatines. (slechts 1,5 gram i.p.v. het gebruikelijke 5 gram)
Inhoud: 453 gram (64 dagen)
Dosering: 1 theelepeltje per dag, 1 uur voor de training of direct na de training.
stel ik neem 2 theelepels per dag (1tje voor de training en 1tje erna). Dan zit ik op 6 gram per dag. 453/6= 90,5 dagen. Snap dus niet helemaal hoe er gerekend word.

(voor het geval je mijn topic nog herinnert)Wat gebeurt er juist als ze het bij je deur afleveren en je bent niet thuis? Moet je het dan bij de Post gaan afhalen?
Ik was ook niet thuis toen ze mn pakketje brachten van Sportfood, je kan het nadien gewoon gaan afhalen in je plaatselijk postkantoor, (denk wel dat er een limiet op staat hoelang het daar blijft, maar denk toch min.2weken)

Nouw ik heb 'm onderhand al binnen, die Premium Pro 3 (vanille) en hij is fokking lekker. Of die ook goed is kan ik pas laten weten over een tijdje.

Nieuw in ons assortiment:
Zuivere visolie (Omega 3) van Revomed.
220 softgel capsules voor € 12,95
Meer info:SportFood.nl voor sportvoeding
.Nieuw in ons assortiment:
Zuivere visolie (Omega 3) van Revomed.
220 softgel capsules voor € 12,95