Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Dave Hawk.

Meer nieuwe supplementen zijn inderdaad op komst. Hoop deze week een ZEER interessante post workout product te krijgen met echt alles erop en eraan.

Klinkt interessant Bas :D, ik ben toevallig naar een post workout supp op zoek (voor na de wedstrijd ;)) Ik ben benieuwd dus.....

@ Dave Hawk.
Bedankt kerel!;)
Het vestigen van jullie record had echter met heel wat meer te maken dan een paar supplementen. Wat dacht je van doorzettingsvermogen!

Meer nieuwe supplementen zijn inderdaad op komst. Hoop deze week een ZEER interessante post workout product te krijgen met echt alles erop en eraan.

;)doorzettingsvermogen was o.k die dagen:D maar goede supp's waren wel een belangrijke schakel om op de been te blijven en op een bepaald niveau te kunnen blijven trainen. Jou supp's behoorden bij die belangrijke schakel dus
laten we dat graag nog eens weten:D.

post workout producten zijn echt een belangrijke schakel aan het worden in het supplementie programma van een hoop atleten, werk er zelf al jaren mee en aan, zeker een punt waarop ik een hoop progressie heb gepakt de laatste jaren.

Voordeel is dat jezelf fanatiek traint Bart, kun je direct anticiperen op alle nieuwe ontwikkelingen rond de supp's op de markt:cool: .

Vraagje over jullie Kre-Alkalyn. Zit er een verschil tussen die van jullie en die van het merk Performance, behalve dat er in die van Performance 2250 mg inzit ipv 1500? Lijkt mij voordeliger.. Zijn er misschien extra voordelen aan degen die jullie hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Vraagje over jullie Kre-Alkalyn. Zit er een verschil tussen die van jullie en die van het merk Performance, behalve dat er in die van Performance 2250 mg inzit ipv 1500? Lijkt mij voordeliger.. Zijn er misschien extra voordelen aan degen die jullie hebben?

Ik vind het altijd onverstandig en ook niet eerlijk om oordelen te geven over merken die wij niet in het assortiment hebben.
Wij verkopen geen Performance, dus ik kan je geen vergelijkende oordelen van klanten geven over dat product en die van ons (EFX). En uiteindelijk is dat de belangrijkste waarheid: het oordeel van de klant.
Het enige dat ik wel kan vertellen is dat tot nu toe IEDEREEN die bij ons de Kre-Alkalyn heeft besteld erg enthousiast is.
EFX schijnt ook de uitvinder van Kre-Alkalyn te zijn en gebruikt dus ook alle originele bereidingsmethoden en grondstoffen voor de Kre-Alkalyn. Dat geeft een hele hoge kwaliteit en dat zien we terug in de reacties.
Hoe het bij andere merken zit, kan ik je dus niet vertellen, maar bij die van ons krijg je 100% garantie dat je met het originele topproduct te maken hebt.

Hoi Jeffery,

Kijk even bij de reviews. Daar staan een paar meningen van klanten over de Crash 5000. De prijs/ kwaliteit verhouding is denk ik 1 van de scherpste verkrijgbaar op dit moment.
De reviews van onze producten vind je hier.;)

SportFood.nl voor sportvoeding

Groeten,
Bas

hey bas,

nog bedankt voor t shirt die ik bij mijn bestelling kreeg (2xbodybuilder+2xcrea capsules)

Al jaren lang zijn we hier op DBB met z'n allen aan het discusieren over wat de meest ideale supplementen/voedingsstoffen zijn om direct na een training in te nemen.

Ik kreeg dit product een tijdje geleden in handen en zonder te overdrijven denk dat dit aardig in de buurt zit van de ideale post-workout shake.

Een waanzinnige ingredienten lijst! Dit zit er allemaal in:

KRE-GENERATOR (van de uitvinders van Kre-Alkalyn)

Voor herstel en spiermassa opbouw:

- Melk eiwit isolaat, whey concentraat, whey isolaat, calcium caseinaat (dus zowel langzame als snelle eiwitten)

- AKG complex

- Alle Aminozuren (dus ook de BCAA's)

- Glutamine

Voor het herstel en prestatie verbetering:

- Kre-Alkalyn Creatine!

- ATP. Verder ook nog o.a. Glycoamine en Inosine.

Ter bescherming en herstel van de gewrichten:

- Glucosamine en Kre-Celazine

Voor het herstel van energievoorraden en spiergroei:

- Essentiele vetzuur complex met o.a. MCT olie

- Korte- en lange keten koolhydraten die in 4 stappen losgelaten worden in het bloed. (Noval Dextrin, Freeze dried aardappelen, lange keten glucose Polymers, rijst en freeze dried rode appels)

- Speciale vitamine B complex

Voor het herstel van vochtverlies en bevoordering herstel:

- Speciale Electrolyten complex met o.a. calcium, magnesium, potassium, fosfor, zinc, chroom etc.

Dit zit dus allemaal in 1 product: Kre-Generator!

Meer info is te vinden op: SportFood.nl voor sportvoeding

Leuke website restyling voor de aankomende feestdagen Bas :D

Leuke website restyling voor de aankomende feestdagen Bas :D

Haha, so you've noticed?!
Vooral die Sinterklaasjes op het paard doen het helemaal.
Moet ze alleen niet vergeten weg te halen na 5 december anders loop je weer achter!:o

Trouwens we hebben nu ook Sportfood kado bonnen. Wellicht eens een keer wat anders om te geven dan een paar sokken of een mooie tekening.:D

Haha, so you've noticed?!
Vooral die Sinterklaasjes op het paard doen het helemaal.
Moet ze alleen niet vergeten weg te halen na 5 december anders loop je weer achter!:o

Trouwens we hebben nu ook Sportfood kado bonnen. Wellicht eens een keer wat anders om te geven dan een paar sokken of een mooie tekening.:D

Komt er ook een Kerstmis restyling en een Nieuwjaar restyling ;)

Ik hoop dit jaar inderdaad eens wat anders te krijgen dan een paar sokken... :D

Heeft iemand ervaringen met deze 'bodybuilder', een supplement dat je terugvindt op de site van sportfood.nl?

Heb zelf een paar vraagjes voor Bas:

Is het ook goed voor iemand die pas 4 maanden, maar wel echt intensief, traint of wordt het dan nog afgeraden?

Kan het zijn dat je met een pot van 3,2 kg maar 10 dagen toekomt als je 2 shakes per dag neemt (samen dus 302g)?

Moet je het alleen op trainingsdagen nemen of ook op niet-trainingsdagen?

En als je het neemt, moet je dan eerst met minder dan 152g per shake beginnen, om het zo wat op te drijven?

Heeft iemand ervaringen met deze 'bodybuilder', een supplement dat je terugvindt op de site van sportfood.nl?

Heb zelf een paar vraagjes voor Bas:

Is het ook goed voor iemand die pas 4 maanden, maar wel echt intensief, traint of wordt het dan nog afgeraden?

Kan het zijn dat je met een pot van 3,2 kg maar 10 dagen toekomt als je 2 shakes per dag neemt (samen dus 302g)?

Moet je het alleen op trainingsdagen nemen of ook op niet-trainingsdagen?

En als je het neemt, moet je dan eerst met minder dan 152g per shake beginnen, om het zo wat op te drijven?

Hoi Kiki,

2 volle shakes per dag is vrij extreem. Je krijgt dan meer dan 100 gram eiwitten binnen en meer dan 1000 kcal alleen al door de shakes.
Het kan natuurlijk wel, maar dan wordt het een prijzige aangelegenheid en meestal niet nodig.
Wat ik zelf zou aanraden om te beginnen is 2 shakes per dag maar dan met 2 scheppen i.p.v. 4. Dan krijg je nog altijd een extra 500 kcal binnen en meer dan 50 gram extra eiwitten. Meestal is dit voldoende als aanvulling op je gewone voeding.

Op niet trainingsdagen is het ook verstandig om in te blijven nemen. Je lichaam zit dan nog steeds in de herstel en groeifase, dus de extra voedingsstoffen zijn meer dan welkom.
Met dit soort producten is vaak experimenteren bij welke hoeveelheid je daadwerkelijk een gewichtstoename gaat ervaren.

Groeten,

Bas

Beste Bas,

ik heb al eerder wat dingen bij jouw besteld. Onder andere ook een heel pakket micronized creatine anhydrox. Nu deze bijna op is, wilde ik nieuwe gaan bestellen, nu mijn vraag: klopt het dat jij deze niet meer aanbiedt? en zo niet welke creatine komt hier dan het meeste bij in de buurt?

Alvast bedankt!

Groeten
Dirk!

Beste Bas,

ik heb al eerder wat dingen bij jouw besteld. Onder andere ook een heel pakket micronized creatine anhydrox. Nu deze bijna op is, wilde ik nieuwe gaan bestellen, nu mijn vraag: klopt het dat jij deze niet meer aanbiedt? en zo niet welke creatine komt hier dan het meeste bij in de buurt?

Alvast bedankt!

Groeten
Dirk!

Hoi Dirk,

Klopt inderdaad. De Anhydrox wordt helaas niet meer gemaakt.
Ik zeg er nadrukkelijk helaas bij want het was en onze absolute bestseller en de klanten waren erg enthousiast over de werking i.c.m. de prijs.
Ze maken het overigens niet meer omdat ze nooit helemaal in staat zijn geweest om de oplosbaarheid te perfectioneren waardoor je een korrelig drankje kreeg. Vooral in de V.S. kregen ze daar veel klachten over.:rolleyes:

Als je budget het toelaat zou ik zeker gaan voor de Kre-Alkalyn van EFX. Dit is de originel, gepatenteerde Kre-Alkalyn en de reacties zijn overwegend zeer positief. De potjes komen in veel verschillende formaten: 20 stuks/ 60/120 of 240 of vloeibaar.
Als je het eerst uit wilt proberen hoef je dus niet gelijk een grote hoeveelheid te kopen.
De Kre-Alkalyn is hier te vinden:SportFood.nl voor sportvoeding

Sportieve groeten,

Bas

dank je wel.. ik zal even kijken op je site!

hola Bas,

ik kijk uit naar de nieuwe emmer met eiwitten. Voor mijn vertrek naar barcelona nog ff anderhalve maand wat toevoegen aan mijn dagelijkse voeding. Ik zie je van de week wel in 'ivo's pretpaleis'

geweldig :rocknana:

daar ga ik duidelijk een voorraadje van inslaan! top!

(late reactie, i know :P)

Maakt niet uit, beter laat dan nooit!;)
Sta er trouwens van te kijken hoe populair dit product is.

@ Luukie23: Nog even de laatste kilo'tjes meepikken voor Barcelona?;)

hoeveel koste de verzendkoste naar belgie??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven