MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo hey, jullie hebben goed jullie best gedaan zo te zien. Proficiat met de nieuwe website! Meteen even uittesten voor te bestellen, hehe :D

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 19:15 ----------

Site gaat opeens niet meer :D zal nog geupdate worden veronderstel ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Zo hey, jullie hebben goed jullie best gedaan zo te zien. Proficiat met de nieuwe website! Meteen even uittesten voor te bestellen, hehe :D

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 19:15 ----------

Site gaat opeens niet meer :D zal nog geupdate worden veronderstel ik.

Thanks kerel!
Waar loop je tegenaan want hier doet de site het goed?
Wat kan zijn is dat de oude site nog in je cache staat. Om deze te legen ctrl+F5. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.;)

• #1.544
"kan geen verbinding maken met deze website" :eek:

Heel apart, hier werkt alles naar behoren. Op verschillende p.c's net uitgeprobeerd.
We kregen wel van de provider te horen vanmiddag dat het tot 24uur kon duren voordat de nieuwe site bij iedereen volledig beschikbaar was. Dit had te maken met caching van de diverse internet providers die de consument gebruikt.

Je mag ook even via info@sportfood.nl bestellen als je dat wilt. Wij gaan aan deze kant in ieder verder met het oplossen van de kinderziektes!;)

Heel apart, hier werkt alles naar behoren. Op verschillende p.c's net uitgeprobeerd.
We kregen wel van de provider te horen vanmiddag dat het tot 24uur kon duren voordat de nieuwe site bij iedereen volledig beschikbaar was. Dit had te maken met caching van de diverse internet providers die de consument gebruikt.

Je mag ook even via info@sportfood.nl bestellen als je dat wilt. Wij gaan aan deze kant in ieder verder met het oplossen van de kinderziektes!;)

Misschien omdat ik in België woon?

Ik zal nog wel een dagje of twee geduld hebben, als het dan niet werkt mail ik wel even :D

Misschien juist nog bij alle producten zo'n ingrediëntenlijst zetten zoals je die ook op de site van de producenten vind? Vind ik altijd handig, of waren jullie dit al van plan? :D

• #1.547
Misschien juist nog bij alle producten zo'n ingrediëntenlijst zetten zoals je die ook op de site van de producenten vind? Vind ik altijd handig, of waren jullie dit al van plan? :D

Thanks voor de feedback!:)
Dat waren we zeker van plan. Binnen nu en 3 weken zal er bij ieder product tabbladen geplaatst worden met een ingredientenlijst, reviews en productomschrijving.;)

• #1.548
De nieuwe SPORTFOOD weekaanbiedingen zijn binnen! :)
Deze week o.a. NO-XPLODE, Maniac, Stacker7 en Revolutions Whey eiwit.

De nieuwe Sportfood site werkt momenteel met alle browsers behalve IE7 en lager. (word aan gewerkt!) Om gratis de nieuwste Internet Explorer versie 9 te downloaden, klik [Link niet meer beschikbaar]

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben m.b.t. de nieuwe site of andere Sportfood zaken, mail ons gerust: info@sportfood.nl :)

Sportieve groeten,
Bas
www.sportfood.nl

Thanks voor de feedback!:)
Dat waren we zeker van plan. Binnen nu en 3 weken zal er bij ieder product tabbladen geplaatst worden met een ingredientenlijst, reviews en productomschrijving.;)

weet niet of jullie het nu met ieder product hebben, maar vroeger stond er met sommige niet bij hoeveel er in een pot zat, of hoeveel gram je moest nemen, kan nu veranderd zijn, maar ik vond het vroeger nogal lastig.

bij de weekaanbieding staat "Old school verbranding - Efedravrij!"... voor mij was de oldschool vetverbrander efedra en niets anders :D

Laatst bewerkt:
  • #1.550
weet niet of jullie het nu met ieder product hebben, maar vroeger stond er met sommige niet bij hoeveel er in een pot zat, of hoeveel gram je moest nemen, kan nu veranderd zijn, maar ik vond het vroeger nogal lastig.

bij de weekaanbieding staat "Old school verbranding - Efedravrij!"... voor mij was de oldschool vetverbrander efedra en niets anders :D

Als het goed staat bij ieder product de inhoud en gebruiksaanwijzing. Zeker bij eigengemaakte teksten zijn we daar vanaf het begin erg streng in geweest. Een paar man gaan voor 1 september sowieso alle teksten nog na om te checken dat alles up-to-date is.

Thanks for je input!:)

hier toch even een review neer zetten van mijn mening over jullie eiwit.

jullie hadden laatst de actie van facebook liken en dan kreeg je 3 samples.

heb er ondertussen 2 gehad. moet zeggen, smaak erg lekker (vanille en peach) vooral vanille erg lekker zoals vanille volgens mij ook echt hoort te smaken.

Enige minpunt wat ik kon vinden is de oplosbaarheid. Had toch erg veel last van kleine stukjes die achter bleven in het zeefje vd shakebeker of in de beker zelf. had echt het gevoel van het 30gr zakje dat er 10gr achter bleef in de beker.

Aan mijn schud techniek heeft het echt niet gelegen ;)

weet niet of ik hierin de enige ben, maar wou het toch even laten weten, voor de rest prima gevoel over jullie raw iron whey.

Hier had ik persoonlijk dan weer geen problemen mee, en al regelmatig whey van SF gebruikt.

• #1.553
hier toch even een review neer zetten van mijn mening over jullie eiwit.

jullie hadden laatst de actie van facebook liken en dan kreeg je 3 samples.

heb er ondertussen 2 gehad. moet zeggen, smaak erg lekker (vanille en peach) vooral vanille erg lekker zoals vanille volgens mij ook echt hoort te smaken.

Enige minpunt wat ik kon vinden is de oplosbaarheid. Had toch erg veel last van kleine stukjes die achter bleven in het zeefje vd shakebeker of in de beker zelf. had echt het gevoel van het 30gr zakje dat er 10gr achter bleef in de beker.

Aan mijn schud techniek heeft het echt niet gelegen ;)

weet niet of ik hierin de enige ben, maar wou het toch even laten weten, voor de rest prima gevoel over jullie raw iron whey.

He Frank,

Bedankt voor je review.
Om heel eerlijk te zijn hebben we hier nog nooit problemen mee gehad. De kwaliteit van de Whey is Instant; dat houdt in dat het makkelijk op lost.

Ik gebruik de Whey zelf ook iedere dag en het lost altijd volledig op dus ik ben even aan het denken waar het bij jou aan kan liggen.

Ik neem aan dat je een goede shakebeker hebt met een fijnmazige zeef? Doe je eerst de poeder erin of eerst de melk? Schud je hard genoeg en alle kanten op? Zo maar wat vragen om te kijken waar het eventueel mis gaat.:)
Ik heb een half uur geleden een Perzik sample uit de nieuwe batch gepakt en deze mengt ook volledig zonder klonten.

Laat maar even weten hoe je derde sample gaat.;)

Hier mengde de sample (perzik) ook prima. Misschien een kwestie van niet goed geschud?

misschien kan het komen doordat ik me shakes altijd maak met water?

was die info er even vergeten bij te zetten... my bad.

dan nog wel vreemd dat hij hier niet goed oplost, zoals gezegd, aan mijn schud technieken ligt het echt niet.

doe eerst water erin, dan het poeder. schud goed genoeg en lang genoeg en ja ook alle kanten op.

zal zo de laatste sample eens met melk proberen dan.

• #1.556
misschien kan het komen doordat ik me shakes altijd maak met water?

was die info er even vergeten bij te zetten... my bad.

dan nog wel vreemd dat hij hier niet goed oplost, zoals gezegd, aan mijn schud technieken ligt het echt niet.

doe eerst water erin, dan het poeder. schud goed genoeg en lang genoeg en ja ook alle kanten op.

zal zo de laatste sample eens met melk proberen dan.

Water of melk moet niks uitmaken. Probeer eerst eens het poeder erin te doen en dan het water, dat is de gebruikelijke volgorde. Succes met de laatste sample!:)

Water of melk moet niks uitmaken. Probeer eerst eens het poeder erin te doen en dan het water, dat is de gebruikelijke volgorde. Succes met de laatste sample!:)

doe al jaren eerst water en dan pas me spulletjes erin. altijd goed gegaan.

toch maar geprobeerd vanmiddag, eerst poeder dan water, en nu ging het helemaal perfect. lekkere black berry shake gehad.

toch vreemd dat dat nu ineens het verschil maakt... heb by the way gewoon water gebruikt wel.

• #1.558
doe al jaren eerst water en dan pas me spulletjes erin. altijd goed gegaan.

toch maar geprobeerd vanmiddag, eerst poeder dan water, en nu ging het helemaal perfect. lekkere black berry shake gehad.

toch vreemd dat dat nu ineens het verschil maakt... heb by the way gewoon water gebruikt wel.

Goed om te horen dat het gelukt is!:)
Ze zijn lekker he, de RAW IRON Sports Whey shakes. ? Prijs/kwaliteit verhouding ligt ook erg goed!

Ja hoor, ze smaken erg lekker.

zeker eens het proberen waard als ik weer eens wat nodig heb :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven