critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo hey, jullie hebben goed jullie best gedaan zo te zien. Proficiat met de nieuwe website! Meteen even uittesten voor te bestellen, hehe
---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 19:15 ----------
Site gaat opeens niet meerzal nog geupdate worden veronderstel ik.

Thanks kerel!
Waar loop je tegenaan want hier doet de site het goed?
Wat kan zijn is dat de oude site nog in je cache staat. Om deze te legen ctrl+F5. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.![]()

Heel apart, hier werkt alles naar behoren. Op verschillende p.c's net uitgeprobeerd.
We kregen wel van de provider te horen vanmiddag dat het tot 24uur kon duren voordat de nieuwe site bij iedereen volledig beschikbaar was. Dit had te maken met caching van de diverse internet providers die de consument gebruikt.
Je mag ook even via info@sportfood.nl bestellen als je dat wilt. Wij gaan aan deze kant in ieder verder met het oplossen van de kinderziektes!![]()

Misschien juist nog bij alle producten zo'n ingrediëntenlijst zetten zoals je die ook op de site van de producenten vind? Vind ik altijd handig, of waren jullie dit al van plan?![]()

Thanks voor de feedback!
Dat waren we zeker van plan. Binnen nu en 3 weken zal er bij ieder product tabbladen geplaatst worden met een ingredientenlijst, reviews en productomschrijving.![]()

weet niet of jullie het nu met ieder product hebben, maar vroeger stond er met sommige niet bij hoeveel er in een pot zat, of hoeveel gram je moest nemen, kan nu veranderd zijn, maar ik vond het vroeger nogal lastig.
bij de weekaanbieding staat "Old school verbranding - Efedravrij!"... voor mij was de oldschool vetverbrander efedra en niets anders![]()

hier toch even een review neer zetten van mijn mening over jullie eiwit.
jullie hadden laatst de actie van facebook liken en dan kreeg je 3 samples.
heb er ondertussen 2 gehad. moet zeggen, smaak erg lekker (vanille en peach) vooral vanille erg lekker zoals vanille volgens mij ook echt hoort te smaken.
Enige minpunt wat ik kon vinden is de oplosbaarheid. Had toch erg veel last van kleine stukjes die achter bleven in het zeefje vd shakebeker of in de beker zelf. had echt het gevoel van het 30gr zakje dat er 10gr achter bleef in de beker.
Aan mijn schud techniek heeft het echt niet gelegen
weet niet of ik hierin de enige ben, maar wou het toch even laten weten, voor de rest prima gevoel over jullie raw iron whey.

misschien kan het komen doordat ik me shakes altijd maak met water?
was die info er even vergeten bij te zetten... my bad.
dan nog wel vreemd dat hij hier niet goed oplost, zoals gezegd, aan mijn schud technieken ligt het echt niet.
doe eerst water erin, dan het poeder. schud goed genoeg en lang genoeg en ja ook alle kanten op.
zal zo de laatste sample eens met melk proberen dan.

Water of melk moet niks uitmaken. Probeer eerst eens het poeder erin te doen en dan het water, dat is de gebruikelijke volgorde. Succes met de laatste sample!![]()
doe al jaren eerst water en dan pas me spulletjes erin. altijd goed gegaan.
toch maar geprobeerd vanmiddag, eerst poeder dan water, en nu ging het helemaal perfect. lekkere black berry shake gehad.
toch vreemd dat dat nu ineens het verschil maakt... heb by the way gewoon water gebruikt wel.

Ja hoor, ze smaken erg lekker.
zeker eens het proberen waard als ik weer eens wat nodig heb![]()