Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
probleem is dat ik het graag zou proberen ;) alleen heb ik het nog niet nodig en ik heb maximize al eens geprobeerd waar iedereen ook goed op ging en ik vond het niet zo dus. miss morge eens langs gaan bij de sup boer in venlo en probere haha. hoor je nog wel van mij

:thumb:

• #1.722
Er zijn een aantal supplementen uit ons assortiment gegaan, maar ze staan nog wel op de schappen. Deze mogen weg met een goede korting.

Muscletech Hydroxycut Hardcore vetverbranders van €34,90 voor €24,90
(THT 02-2013)

Universal M-Stak van €39,90 voor €29,90 (THT 01-2014)

Primaforce AAKG van €22,90 voor €9,90 (THT 17-05-2012)

Geen verzendkosten.

Bij interesse, even mailen naar info@sportfood.nl:)

Yo,
heb gister een bestelling gedaan (bestel nr 100005640)
betaald met iDeal.

Wanneer is de verwachte verzenddatum?

• #1.726
Yo,
heb gister een bestelling gedaan (bestel nr 100005640)
betaald met iDeal.

Wanneer is de verwachte verzenddatum?

Hé Thootje,

Thanks voor je bestelling!:)
Als je voor 4uur hebt besteld is het gisteren al verzonden anders gaat het vandaag de deur uit. Je krijgt in ieder geval ook een track en trace mail, dan kun je precies volgen waar het pakket zich bevindt!;)

Oke thanks voor de snelle reactie!

Heb gister rond 2200u pas besteld dus zal vandaag wel verzonden worden en dan heb ik het dus waarschijnlijk morgen ochtend binnen ;)
Helemaal super! Had hem eigenlijk straks nodig met squatten =p dan maar even iets lichter en meer reps! safety first :P

• #1.728
Oke thanks voor de snelle reactie!

Heb gister rond 2200u pas besteld dus zal vandaag wel verzonden worden en dan heb ik het dus waarschijnlijk morgen ochtend binnen ;)
Helemaal super! Had hem eigenlijk straks nodig met squatten =p dan maar even iets lichter en meer reps! safety first :P

:thumb:

Er zijn een aantal supplementen uit ons assortiment gegaan, maar ze staan nog wel op de schappen. Deze mogen weg met een goede korting.

Muscletech Hydroxycut Hardcore vetverbranders van €34,90 voor €24,90
(THT 02-2013)

Universal M-Stak van €39,90 voor €29,90 (THT 01-2014)

Primaforce AAKG van €22,90 voor €9,90 (THT 17-05-2012)

Geen verzendkosten.

Bij interesse, even mailen naar info@sportfood.nl:)

Bestaat er een kans op bijwerkingen of gezondheidsproblemen als ik de aakg van primaforce blijf nemen na de houdbaarheidsdatum? en voor hoelang ongeveer.

En heb zelf nog visolie softgels en omega 3-6-9 liggen die over de datum zijn, is het schadelijk als ik die blijf innemen

Laatst bewerkt:
  • #1.730
Bestaat er een kans op bijwerkingen of gezondheidsproblemen als ik de aakg van primaforce blijf nemen na de houdbaarheidsdatum? en voor hoelang ongeveer.

En heb zelf nog visolie softgels en omega 3-6-9 liggen die over de datum zijn, is het schadelijk als ik die blijf innemen

AAKG is geen probleem als de poeder droog en afgesloten is bewaard.
Met visolie zou ik het risico niet nemen dat kan echt bederven.

Leveren jullie ook op zaterdag? Heb zonet een bestelling geplaatst, kan ik deze morgen verwachten? Uw bestelling #100005696

Thx!

• #1.732
Leveren jullie ook op zaterdag? Heb zonet een bestelling geplaatst, kan ik deze morgen verwachten? Uw bestelling #100005696

Thx!

Yep, ook op zaterdag worden pakketten geleverd. Alleen rembourszendingen worden niet op zaterdag geleverd.
Thanks voor je bestelling!:)

• #1.736
zo vandaag even een begin setje grips besteld ben benieuwd! :)

ja het is even geleden maar de onderarmen gaan er ook weer aan geloven hahaha :) Zal ik doen bas!

• #1.740
Voor de dames onder ons: (of voor je vriendin, vrouw of moeder)- Pink Fit 21 dagen afslankpakket.
Mannen mogen het ook gebruiken, maar die roze shakebeker gaat vragen oproepen in de gym!::D

pink_fit_easy.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven