XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet wel bij wie die shake beker past bij 2 heren bij mij in de gym zie ze altijd in het roze zal het aan ze doorgeven! :)

grips zijn binnen! de 100 en 150 zijn goed te doen de 200 heb ik nog moeite mee helemaal dicht te krijgen :) heb weer wat te doen! thnx voor de snelle verzending!! :)

Bij de raw iron sports whey staat op de site:

"Beste prijs / kwaliteits Whey van 2012!" Is dit gebaseerd op een prijs die jullie gekregen hebben ofzo?

Weer 10 kg besteld trouwens :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
grips zijn binnen! de 100 en 150 zijn goed te doen de 200 heb ik nog moeite mee helemaal dicht te krijgen :) heb weer wat te doen! thnx voor de snelle verzending!! :)

Graag gedaan kerel en succes ermee!:thumb:

---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 19:35 ----------

Bij de raw iron sports whey staat op de site:

"Beste prijs / kwaliteits Whey van 2012!" Is dit gebaseerd op een prijs die jullie gekregen hebben ofzo?

Weer 10 kg besteld trouwens :D

Thanks voor de bestelling kerel!:)

De uitspraak is gebaseerd op de beste prijs/kwaliteit in onze shop, maar ik denk heel eerlijk dat als je om je heen kijkt naar 10kg Whey van deze kwaliteit dat je bij ons aardig goed zit!;)

• #1.747
De nieuwe weekaanbiedingen!

Deze week in de aanbieding, 3 toproducten van BioTech USA:

1) BioTech Hype Mass 5000 weightgainer- met Creatine!
2) BioTech Nitrox Therapy- heftige pre-workout en pomp kanon!
3) BioTech Creatine Ethyl Ester- geen vocht, geen laadfase, alleen pure kracht!

Nog vragen? Stel ze gerust:info@sportfood.nl :)

• #1.748
Win een pot BioTech Nitrox Therapy!

Deel (dus niet liken) het bericht van de nieuwe pre-workout van Biotech Nitrox Therapy op facebook en win vanmiddag al een pot!:D

Kijk snel hier: https://www.facebook.com/Sportfood
(het gaat om het bericht delen met de Nitrox foto, het tweede bericht dus;))

Actie is geldig t/m 4 mei 2012, 16.00uur

Bah, ik heb echt nooit geluk met wedstrijden :D

Pam besteld, 2 voor 15,90 als het goed is. Hopelijk morgen of in het weekend of maandag binnen.

Weet niet hoe dat zit als je donderdag na 16:00 besteld?

• #1.752
Pam besteld, 2 voor 15,90 als het goed is. Hopelijk morgen of in het weekend of maandag binnen.

Weet niet hoe dat zit als je donderdag na 16:00 besteld?

Hé Ranniks,
Als je gisteren na 16.00uur hebt besteld, dan wordt het vandaag verstuurd (als de betaling binnen is) en zou die morgen bij je geleverd moeten worden. Je krijgt sowieso een track en trace code toegestuurd zodra je pakket verzonden is.:)

Ik had nog een PM gestuurd vorige week over PWO's, kun je die even checken? (Bestelling is nu wel al binnen :()

Bestelling is binnen! Top! En ook nog een gratis sample. Effe kijken hoe dat smaakt, misschien bestellen in de toekomst haha.

Wat is het verschil tussen de heavy grips en COC?

• #1.757
Wat is het verschil tussen de heavy grips en COC?

Het grote verschil is dat de Heavy Grips bijna onverwoestbaar zijn en de CoC zijn volledig onverwoestbaar!:D

De CoC's zijn ook wat zwaarder om te sluiten ook al komt het opgegeven knijpkracht voor een gripper soms wel overeen.

Beide grippers zijn prima. Op de HG's krijg je levenslange garantie, op de CoC's heb je dat niet nodig!;)

Het grote verschil is dat de Heavy Grips bijna onverwoestbaar zijn en de CoC zijn volledig onverwoestbaar!:D

De CoC's zijn ook wat zwaarder om te sluiten ook al komt het opgegeven knijpkracht voor een gripper soms wel overeen.

Beide grippers zijn prima. Op de HG's krijg je levenslange garantie, op de CoC's heb je dat niet nodig!;)

Leuk, bedankt! Ga het volledig pakket nemen voor 90€!

Kun je bij jullie ook samples selecteren bij de bestellingsprocedure?

• #1.759
Leuk, bedankt! Ga het volledig pakket nemen voor 90€!

Kun je bij jullie ook samples selecteren bij de bestellingsprocedure?

Bij iedere bestelling zit altijd wel een sample(s).;)
Hoeveel en welke is altijd afhankelijk van wat wij van fabrikanten hebben binnengekregen.

Alvast bedankt voor je bestelling!:)

• #1.760
Sportfood weekaanbiedingen!

Deze week in de aanbieding:

* 3kg hoogwaardige eiwitten
* Creatine Ethyl Ester
* Eiwitrepen (30 gram eiwit per reep)

Heb je vragen, opmerkingen of tips, mail ons gerust op: info@sportfood.nl :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven