MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Deze week kun je een jaar voorraad RAW IRON Sports Whey, RAW IRON Professional Creatine en RAW IRON Caseine kopen tegen zeer scherpe prijzen! :D

* 20kg RAW IRON Sports Whey.
Bij inname van 2 shakes per dag, aangemaakt met 28 gram poeder kom je hier precies 365 dagen mee uit! Prijs:€239,90 (= €20 per maand)
Deze Whey wordt geleverd in 4 zakken van 5kg. Bij iedere zak kun je een andere smaak kiezen!

* 10kg RAW IRON Professional Caseine

Bij inname van 1 shake per dag voor het slapen gaan, aangemaakt met 27 gram poeder doe je hier 365 dagen mee! Prijs: €159,90 (= €13,33 per maand)
De Caseine wordt geleverd in 10 potten van 1 kg.
1 smaak; heerlijke vanille, makkelijk aan te passen als je het beu wordt.

* 2kg RAW IRON Professional Creatine.
Bij inname van 5 gram per dag kun je hier 400 dagen mee doen!
Prijs: €44,90 (= €3,74 per maand)
De Creatine is smaakloos en wordt geleverd in 4 potten van 500 gram.

Aanbieding is geldig t/m woensdag 30 mei.

Hoeveelheden te groot? Gewoon samen met vrienden bestellen!;)

Vragen: info@sportfood.nl :)

• #1.762
Bovenstaande aanbieding nog 1 dag geldig!:)

hey, ik heb laatste tijd tijdens squat erg last van onderrug. weet niet of het slim is om een halterriem/powerliftriem aan te schaffen?

• #1.767
hey, ik heb laatste tijd tijdens squat erg last van onderrug. weet niet of het slim is om een halterriem/powerliftriem aan te schaffen?

Hey Kidmonster,

Een goede riem is eigenlijk een must op het moment dat je echt zwaar gaat. Je moet er wel voor waken dat je je rug niet te slap maakt door bij elk setje gelijk een riem te dragen. Wat ik altijd doe is 60kg opwarm set squatten zonder riem, 80kg zonder riem en vanaf 100kg gaat de riem om.
Blijf sowieso je core goed trainen. Goede buikspier oefeningen en onderrug oefeningen zijn een must als je stevig wilt squatten en deadliften zonder problemen,

Een powerlift riem is breder, dikker en stugger dan een ''gewone'' riem en eigenlijk pas aan te raden op het moment je echt met serieuze gewichten gaat slepen. Ik heb mijn riem in 1985 gekocht en heb hem nog steeds, dus je doet er wel een tijdje mee!:p

Deze week kun je een jaar voorraad RAW IRON Sports Whey, RAW IRON Professional Creatine en RAW IRON Caseine kopen tegen zeer scherpe prijzen! :D

* 20kg RAW IRON Sports Whey.
Bij inname van 2 shakes per dag, aangemaakt met 28 gram poeder kom je hier precies 365 dagen mee uit! Prijs:€239,90 (= €20 per maand)
Deze Whey wordt geleverd in 4 zakken van 5kg. Bij iedere zak kun je een andere smaak kiezen!

* 10kg RAW IRON Professional Caseine

Bij inname van 1 shake per dag voor het slapen gaan, aangemaakt met 27 gram poeder doe je hier 365 dagen mee! Prijs: €159,90 (= €13,33 per maand)
De Caseine wordt geleverd in 10 potten van 1 kg.
1 smaak; heerlijke vanille, makkelijk aan te passen als je het beu wordt.

* 2kg RAW IRON Professional Creatine.
Bij inname van 5 gram per dag kun je hier 400 dagen mee doen!
Prijs: €44,90 (= €3,74 per maand)
De Creatine is smaakloos en wordt geleverd in 4 potten van 500 gram.

Aanbieding is geldig t/m woensdag 30 mei.

Hoeveelheden te groot? Gewoon samen met vrienden bestellen!;)

Vragen: info@sportfood.nl :)
Man die prijzen :D Moet dit heir toch eens in het oog gaan houden ;)

Hey Bas,

Dezelfde Fabrice hier die je nu al 2 mails heeft gestuurd deze week, haha! :)

Had toch nog één (banale) vraag: Ik ga dus waarschijnlijk jullie Spiermassa Stack bestellen, en ik zie net dat de individuele Raw Iron producten allemaal een nieuwe verpakking hebben (zwart).

Wordt het spiermassa stack ook met deze nieuwe verpakkingen geleverd, want ik moet zeggen die zien er RETEstrak uit in vergelijking met de voorgangers :D

Als het zo is misschien een nieuw plaatje voor de stacks uploaden? Het oog wilt ook wat ;)

• #1.770
Man die prijzen :D Moet dit heir toch eens in het oog gaan houden ;)

Thanks kerel!;)
Dit was inderdaad een hele lekkere aanbieding.
Je kunt je hier evt. inschrijven voor de wekelijkse nieuwsbrief, dan weet je zeker dat je op de hoogte blijft van alle aanbiedingen.:)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 11:38 ----------

Hey Bas,

Dezelfde Fabrice hier die je nu al 2 mails heeft gestuurd deze week, haha! :)

Had toch nog één (banale) vraag: Ik ga dus waarschijnlijk jullie Spiermassa Stack bestellen, en ik zie net dat de individuele Raw Iron producten allemaal een nieuwe verpakking hebben (zwart).

Wordt het spiermassa stack ook met deze nieuwe verpakkingen geleverd, want ik moet zeggen die zien er RETEstrak uit in vergelijking met de voorgangers :D

Als het zo is misschien een nieuw plaatje voor de stacks uploaden? Het oog wilt ook wat ;)

Hé Fabrice, so we meet again!:D
Ja, alle verpakkingen van RAW IRON hebben inmiddels een behoorlijke upgrade gekregen, dus ook alle pakketten.
Ook de foto's van de pakketten worden z.s.m. aangepast want je hebt helemaal gelijk: het oog wil zeker wat!:)

Thanks kerel!;)
Dit was inderdaad een hele lekkere aanbieding.
Je kunt je hier evt. inschrijven voor de wekelijkse nieuwsbrief, dan weet je zeker dat je op de hoogte blijft van alle aanbiedingen.:)
Doe ik! Heb je deze week ook al 2 mails gestuurd, aangenaam Bas ik ben Thomas :D

Ik waardeer die mail echt, ik schrijf me onmiddelijk in ;)

• #1.772
Doe ik! Heb je deze week ook al 2 mails gestuurd, aangenaam Bas ik ben Thomas :D

Ik waardeer die mail echt, ik schrijf me onmiddelijk in ;)

Hoi Thomas, aangenaam!:p
Leuk hoe je iedereen weer tegenkomt, dan weer bij Sportfood, dan weer bij DBB. De krachtsport wereld is een kleine wereld wat dat betreft.;)

• #1.773
Thanks kerel!;)

Hé Fabrice, so we meet again!:D
Ja, alle verpakkingen van RAW IRON hebben inmiddels een behoorlijke upgrade gekregen, dus ook alle pakketten.
Ook de foto's van de pakketten worden z.s.m. aangepast want je hebt helemaal gelijk: het oog wil zeker wat!:)

Zag het net op de site, netjes! :D

De weekaanbiedingen van deze week:

3x vetverbranders!

Voor de dames:
*Pink Fit Active Fat Burner

Voor dames en heren:
*Stacker 4
*RAW IRON Professional Fat Burner
http://www.sportfood.nl/raw-iron-professional-fat-burner/

Geen verzendkosten Belgie en Nederland* Altijd samples* Voor 16.00 besteld en betaald, zelfde dag verzonden* Mails binnen 24 uur beantwoord* Ook telefonisch te bereiken

Altijd samples? Dan is die vraag dus ook alweer beantwoord :D Haha wat een teamwork hier ;)

• #1.776
Thanks kerel! Daar zat ook jaren bloed, zweet en tranen in!:wl:

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 13:38 ----------

Haha, we komen er wel!:D
En naturell, zeer netjes man! To be proud of :D

Ik ben op zoek naar BCAA's in poedervorm, welke raden jullie aan en welke dosering? (wnnr in te nemen). Ik zou dit aanvullend op jullie Isolaat shake erbij nemen.

• #1.778
En naturell, zeer netjes man! To be proud of :D

Ik ben op zoek naar BCAA's in poedervorm, welke raden jullie aan en welke dosering? (wnnr in te nemen). Ik zou dit aanvullend op jullie Isolaat shake erbij nemen.

Thanks for the compliments!:D

Er zijn 3 aanraders op BCAA poeder gebied:

1) BSN Amino-X
Goede kwaliteit en goed geprijsd.

2) Scitec BCAA Xpress
Goed voor 100 trainingen, goede smaak.

3) BPI Blox
Word gepresenteerd als de evolutie van BCAA's. De 2012 versie van BCAA's zeg maar. Erg goed te drinken. Moeilijk te bepalen of het echt beter is dan gewone BCAA's omdat het resultaat van BCAA's erg moeilijk te meten is.

Als je gewoon voor het oude, vertrouwde BCAA wilt gaan zou ik 1 of 2 pakken. Wil je eens iets compleet nieuws proberen dan kun je 3 eens testen.:)

Oke Bas, bedankt voor de info (zowel hier als per mail, pluim voor je snelheid man!)

Ik ga het even rustig bekijken en dan bestel ik binnekort wel!

DBB korting voor grippers? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven