Fitness Seller

sportschool 14 jaar

hoezo krijg ik een kromme rug als ik naar de sportschool ga????

ach, er zitten op dit forum nog genoeg idioten die geloven dat krachttraining op jonge leeftijd slecht is voor je groei, terwijl er al zoveel onderzoeken zijn gepost die juist het tegengestelde vinden.

Personen die dit vinden zijn personen die "advies" geven zonder enige kennis whatsoever, en kunnen beter op je ignorelijst staan. Over het algemeen zijn dat mensen wiens informatie je eerder schaadt dan iets bijbrengt. Die enkelen waar dat niet het geval bij is neem ik er op de koop bij.

Laatst bewerkt:
Ik groei nog steeds, was het maar zo dat je van trainen stopte met groeien :fuu:

maar jij zit aan de groeihormonen, met je whey shakes :mad: Straks ontploft je hart!

gewoon trainen met lichte gewichten, en je eigen lichaam goed aanvullen.
voetballen doen ze tegewoordig ook vanaf hun 6e 2x per week, dat zijn bij de pro clubs tegenwoordig ook geen lichte trainingen meer;)

• Topic Starter Topic Starter
gewoon trainen met lichte gewichten, en je eigen lichaam goed aanvullen.
voetballen doen ze tegewoordig ook vanaf hun 6e 2x per week, dat zijn bij de pro clubs tegenwoordig ook geen lichte trainingen meer;)
wtf bedoel je met aanvullen? en waar slaat die laatste zin op???

waaar woon je ergens in amsterdam? (dichtbijzijnde metrostation?)

de pijp (zuid :( aan de rand van centrum) dichtsbijzijnde is RAI denk ik

ah ok, ik train zelf namelijk bij proffesional fitness, 1 van de beste sportscholen van Nederland denk ik, deze is gelegen in Kraaiennest, maar dat is wellicht wat te ver voor je. 25 euro voor onbeperkt per maand ;)

ah ok, ik train zelf namelijk bij proffesional fitness, 1 van de beste sportscholen van Nederland denk ik, deze is gelegen in Kraaiennest, maar dat is wellicht wat te ver voor je. 25 euro voor onbeperkt per maand ;)

t ziet er goed uit (alleen website kon wat mooier :P) maar kan ik daar als 14 jarige ook trainen?

oke zal ik doen. zo te horen doen ze dus niet heel streng met leeftijd.:D tis best ver fietsen9.2 kilometer ik denk dat ik maar met het OV ga

laat even weten als t je is gelukt, anders is misschien nog een mogelijkheid het usc (boelenlaan)

al weet ik niet of net-studenten daar mogen sporten

ja usc mag wel als niet student alleen is veel duurder ik had daar ook eerder gekeken. maar dat zou mijn 2e optie zijn na professional. ik houd je wel op de hoogte alst gelukt is (wil graag zo snel mogelijk mn kamer uit en naar de gym)

Terug
Naar boven