AndroidHealthClinic

Sportschool Den Haag(Hollands Sporr)

PerfectShape

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Ik verhuis binnenkort naar Den Haag.

Zijn er hier mensen die sporten in de buurt van Den Haag? Het liefst vlak bij Hollands Spoor of gemakkelijk te bereiken met het OV?

Zoek iemand die mij kan introduceren in een sportschool want ik heb geen idee waar een goede sportschool zit, lijkt me ook wel leuk om een trainingsbuddy te hebben want ik sport nu vaak alleen...

Nog een klein stukje verder, 5 min fietsen van holland spoor zit Oasis Fitclub, hier zit ik nu, dumbbells tot 60kg, stuk of 5 bankjes los, squatrek enzo, en veel apparaten.

+1
Train er al heel lang.
Als je prijzen e.d. wil vergelijken, [Link niet meer beschikbaar]
Alleen de begeleiding vanuit Oasis zelf is echt bout! Kan je liever iemand( wedstrijd atleet) in de zaal over aanspreken.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn er een aantal vlakbij Holland Spoor (Ik woon er zelf ook vlakbij) Direct achter Holland spoor zit een Fit all Day, geen ervaring met die sportschool.
Iets verder aan de neherkade zit een sportcity, hier vroeger gesport, alleen een smith machine en dumbbells tot 30kg, als je serieus bent niet echt een optie.
Nog een klein stukje verder, 5 min fietsen van holland spoor zit Oasis Fitclub, hier zit ik nu, dumbbells tot 60kg, stuk of 5 bankjes los, squatrek enzo, en veel apparaten.

Ja ik zit nu ook bij een sportschool dumbbells tot 30kg en geen squatrek e.d. Dus moet wel verbetering zijn :p

+1
Train er al heel lang.
Als je prijzen e.d. wil vergelijken, [Link niet meer beschikbaar]
Alleen de begeleiding vanuit Oasis zelf is echt bout! Kan je liever iemand( wedstrijd atleet) in de zaal over aanspreken.

Thx!:D,Is het mogelijk om een proefles te nemen?

Dat studenten abbo lijkt me wel relaxed, dat is dus gewoon 27,50 p/m voor onbeperkt?

Fit all Day zou ik sowieso niet doen, beginners sportschooltje en dumbbells tot maar 22 kg.

oasis!

tot 32 of zo nu, wel squatrack en aardige benches zag ik.

maar zou idd voor oasis gaan, of kneets als je stukje wilt reizen

In Den Haag is dat geen optie, Kneet's is bijna aan de andere kant van Den Haag, dus je bent sowieso heel lang onderweg.

Bel jokertje of sniper, die weten wel wat goeds !

Pak gewoon lijn 12 bij Hollands Spoor, 10 minuten later zit je bij kneet's.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje laat misschien maar ik had het beste gevoel bij Oasis, en ben dus ff langsgeweest.

En dat zag er goed uit en vriendelijk personel. Genoeg barbells en apparatuur en het is lekker dichtbij:D. Ben zeer positief

Zijn er mensen hier die bij Oasis trainen? Zoek nog een buddy om te trainen :rolleyes:

Oasis Fitclub is een goede tent om te trainen!!! veel schijven en free weight apparatuur.
ook de instructeurs zijn goed!

Welke hardcore heeft er nou een instructeur nodig!! :cool:

Ben je dan zo hardcore dat je nooit begeleiding nodig hebt gehad?
Denk aan de beginnelingen en onervaren die dat juist nodig hebben. Toch goed dat dat er is voor ze. Zo is iedereen ook begonnen lijkt mij :cool:

Kneets all the way:D

Ben je dan zo hardcore dat je nooit begeleiding nodig hebt gehad?
Denk aan de beginnelingen en onervaren die dat juist nodig hebben. Toch goed dat dat er is voor ze. Zo is iedereen ook begonnen lijkt mij :cool:

Eerlijk? Ik nog nooit nee. Maar kan me goed voorstellen dat er genoeg zijn die het wel nodig hebben ja.

Die zijn uiteraard iets minder h4rdk00r dan ik.

Terug
Naar boven