MuscleMeat

Sportschool Hilversum

FatboyManor

Novice
Waardering
0
Vast excuses als ik hem in verkeerde topic heb geplaatst..

Ik ben opzoek naar een goede sportschool in Hilversum.
Mijn pa trainde vroeger bij muscles in hilversum maar die is weg..
Dan vind ik van haren, van hellemond, trainmore, basicfit, onefit, healthcity en dat was het volgens mij wel haha.. beetje kinderachtig het is niet mijn type publiek wat er komt.

Zoek liefste een sportschool waar mensen echt trainen en niet bank drukken met 5kg :P.

Zit zelf ook nog in begin.. aanhechtingen zijn nog aan het wennen aan weer sporten.

Maar als je mensen om je heen hebt die zwaar trainen heb ik zelf ook meer de neiging om te knallen zodra me lichaam er klaar voor is.

Zit momenteel goed op mijn werk in de fitness ruimte maar daar ben ik over een half jaar ook al uitgegroeid.

vast bedankt voor de antwoorden!

Ik denk als je tussen die allemaal moet kiezen toch bij trainmore het beste uitkomt, hier komt nog wel t meest serieuze, als je naar onefit etc kijkt komen allemaal 15 jarige omdat t daar zo goedkoop is ;)

Je hebt 2 van Hellemond in Hilversum. Eentje bij de lieberg (het zwembad) en bij de diependaalselaan. Ik weet niet of je bij allebei geweest bent en anders inderdaad TrainMore heeft genoeg gewichten en een squatrek.

Gehehe mooi topic, als ik me brommer rijbewijs heb kom ik ook in hilly trainen, het is hier veel te klein.

Laatst bewerkt:
lol met die dumbbells tot 20kg?
Er is er maar een haha, maar ja eerst hadden ze enkel tot 20, nu tot 30. Maar zit al bijna aan het limiet wat deadlift betreft en dan zijn de schijven opperdepop dus ga daar weg, soms ook rete druk en het is nog vrij ver fietsen voor me ook.

Als ik de ruimte had, had ik al een homegym, eigen muziek, geen wachttijd, ideaal.

Er is er maar een haha, maar ja eerst hadden ze enkel tot 20, nu tot 30. Maar zit al bijna aan het limiet wat deadlift betreft en dan zijn de schijven opperdepop dus ga daar weg, soms ook rete druk en het is nog vrij ver fietsen voor me ook.

Als ik de ruimte had, had ik al een homegym, eigen muziek, geen wachttijd, ideaal.

ik ging een keer met een vriend mee daarheen echt een drama daar
beter zoek je snel een andere ;)

train more, word je ook geforced om 3x + per week te gaan zodat het gratis word ;)
Nice, ik train normaal 4x per week (ben nu sinds maandje weer begonnen, ziek + vakantie + blessure blabla) dus zal wel ff kijken van de week.

Is het er druk? Want daar heb ik dus een hekel aan, dat ik me routine niet fatsoenlijk kan volgen.

En, meerdere oly bars, gewichten etc?

Nice, ik train normaal 4x per week (ben nu sinds maandje weer begonnen, ziek + vakantie + blessure blabla) dus zal wel ff kijken van de week.

Is het er druk? Want daar heb ik dus een hekel aan, dat ik me routine niet fatsoenlijk kan volgen.

En, meerdere oly bars, gewichten etc?

alleen maandag avond is het druk voorderest valt het mee
alles is er ja van squatrek tot incline bankdruk

• Topic Starter Topic Starter
Ben alleen bij de van Hellemond op de diependaalselaan geweest..
Die andere moet ik maar eens gaan bekijken.

En trainmore wat vroeger clubsportief was wat onder het zwembad de lieberg zat daar trained ik eerst.. toen mee gegaan het hilvertshof in vind alleen het betaald parkeren zo klote!.. je bent trouwens nu niet meer gratis lid als je 3x per week gaat je moet 2,50 per week gaan betalen volgens mij.
ook niet duur maar als je betaald parkeren er bij op rekend zit je toch rond de 60 a 70 euro per maand.

Daarom hoopte ik op een verborgen sportschool.

Maar zit nu nog goed op me werk heb nu nog pudding kracht haha

Je hebt ook Healthcity en Healthworks. Ik zit zelf bij Van Haren, mijn abbo loopt daar in december af. Dit vind ik een prima sportschool, NOOIT druk en prima spullen daar.. Alleen is het helaas veel te duur..

Terug
Naar boven