FatboyManor
Novice
- Waardering
- 0
Vast excuses als ik hem in verkeerde topic heb geplaatst..
Ik ben opzoek naar een goede sportschool in Hilversum.
Mijn pa trainde vroeger bij muscles in hilversum maar die is weg..
Dan vind ik van haren, van hellemond, trainmore, basicfit, onefit, healthcity en dat was het volgens mij wel haha.. beetje kinderachtig het is niet mijn type publiek wat er komt.
Zoek liefste een sportschool waar mensen echt trainen en niet bank drukken met 5kg
.
Zit zelf ook nog in begin.. aanhechtingen zijn nog aan het wennen aan weer sporten.
Maar als je mensen om je heen hebt die zwaar trainen heb ik zelf ook meer de neiging om te knallen zodra me lichaam er klaar voor is.
Zit momenteel goed op mijn werk in de fitness ruimte maar daar ben ik over een half jaar ook al uitgegroeid.
vast bedankt voor de antwoorden!
Ik ben opzoek naar een goede sportschool in Hilversum.
Mijn pa trainde vroeger bij muscles in hilversum maar die is weg..
Dan vind ik van haren, van hellemond, trainmore, basicfit, onefit, healthcity en dat was het volgens mij wel haha.. beetje kinderachtig het is niet mijn type publiek wat er komt.
Zoek liefste een sportschool waar mensen echt trainen en niet bank drukken met 5kg
.Zit zelf ook nog in begin.. aanhechtingen zijn nog aan het wennen aan weer sporten.
Maar als je mensen om je heen hebt die zwaar trainen heb ik zelf ook meer de neiging om te knallen zodra me lichaam er klaar voor is.
Zit momenteel goed op mijn werk in de fitness ruimte maar daar ben ik over een half jaar ook al uitgegroeid.
vast bedankt voor de antwoorden!