- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet er iemand een sportschool in de omgeving van katwijk waar je per les kan betalen, en niet gelijk een jaar aan vast zit?
gr,
margreet
Ben bij de nieuwe sportschool op de Sandtlaan wezen kijken, is een hoek met losse krachtapparatuur, DB's tot ik gok niet meer dan 40kg., een losse bench, losse incline bench, squatrek, (smith). Niet veel cardio app. aanwezig en veel machines om allerlei kleine spiertjes te isoleren.
Er werkt een leuk vriendelijk meisje die je heerlijk kan assisteren bij de oefeningen.
Ja, daar heb je wel gelijk in.. maar dat vind ik dan ook het enigste nadeel daaro. ik had er een 2.5kg mammoth weight gainer gekocht waarvan ik nu eigenlijk weinig verschil van zie..Oo lees dit nu pas. Rob is de grootste n00b die maar je kan bedenken.
Toen ik daar normaal aan het trainen was en hij iemand hielp om 10!!!! negatieve herhalingen bij bench eruit te persen begon hij tegen mij aan te zeiken: Volgens hem bepaald de stand van je handen bij het schuin benchen of je iets af kan scheuren of niet. Ik had m'n handen iets wijder als schouderbreedte, wat dus betekend dat hij complete bullshit praat. Hij is zelf de grootste AS gebruiker van de hele sportschool (via via gehoord) en maakt iedereen ervoor uit. Het is ook logisch dat hij een AS gebruiker is, want van trainen weet hij niets.
Weer genoeg gal gespuwd over die Rob van energiek![]()
Ja, daar heb je wel gelijk in.. maar dat vind ik dan ook het enigste nadeel daaro. ik had er een 2.5kg mammoth weight gainer gekocht waarvan ik nu eigenlijk weinig verschil van zie..