MuscleMeat

Sportschool (omgeving) Katwijk

Xx

Laatst bewerkt:
FF de hele topic lezen

dan weet je wie er een sportschool begint
trouwens mag jij auto rijden in de feestweek van kattek binnen:klink:

Weet er iemand een sportschool in de omgeving van katwijk waar je per les kan betalen, en niet gelijk een jaar aan vast zit?

gr,
margreet

Zaterdag aanstaande schijnt de opening te zijn van het nieuwe fitnesscentrum bij de Sandtlaan.

denk dat ik ff ga kijken

Energiek (kneus Rob die mensen afzeikt in z'n sportschool

sommige mensen veranderen ook niet

Zag in de nieuwe M&F staan dat in haring de meeste creatine van alle voedingmiddelnen zit
Vraagje aan alle kattekers zouden ze daarom van katwijk zee sterker zijn dan uit kattek binnen

x

Laatst bewerkt:
Ben bij de nieuwe sportschool op de Sandtlaan wezen kijken, is een hoek met losse krachtapparatuur, DB's tot ik gok niet meer dan 40kg., een losse bench, losse incline bench, squatrek, (smith). Niet veel cardio app. aanwezig en veel machines om allerlei kleine spiertjes te isoleren.
Er werkt een leuk vriendelijk meisje die je heerlijk kan assisteren bij de oefeningen.

Foto's?

wat is er verkeerd aan rob dan?? als je wat vraagt dan helpt tie je toch gewoon???

x

Laatst bewerkt:
x

Laatst bewerkt:
Oo lees dit nu pas. Rob is de grootste n00b die maar je kan bedenken.
Toen ik daar normaal aan het trainen was en hij iemand hielp om 10!!!! negatieve herhalingen bij bench eruit te persen begon hij tegen mij aan te zeiken: Volgens hem bepaald de stand van je handen bij het schuin benchen of je iets af kan scheuren of niet. Ik had m'n handen iets wijder als schouderbreedte, wat dus betekend dat hij complete bullshit praat. Hij is zelf de grootste AS gebruiker van de hele sportschool (via via gehoord) en maakt iedereen ervoor uit. Het is ook logisch dat hij een AS gebruiker is, want van trainen weet hij niets.

Weer genoeg gal gespuwd over die Rob van energiek :)
Ja, daar heb je wel gelijk in.. maar dat vind ik dan ook het enigste nadeel daaro. ik had er een 2.5kg mammoth weight gainer gekocht waarvan ik nu eigenlijk weinig verschil van zie..

Ja, daar heb je wel gelijk in.. maar dat vind ik dan ook het enigste nadeel daaro. ik had er een 2.5kg mammoth weight gainer gekocht waarvan ik nu eigenlijk weinig verschil van zie..

In het Heen zit bodylab lijkt me slimmer als je daar heen gaat
je krijgt al 10 procent korting als je het haalt en als je met een paar jongens je bestelling combineert krijg je nog meer korting

Oke, even terug naar het begin. Ik zoek ook een school in de buurt. Heb de website van Energiek bekeken en kan daar niets uit opmaken dat het ook iets zou zijn voor BB. Die nieuwe school waar jullie het over hebben is dat nou wat of wordt het toch richting Leiden en Lisse gaan. Kom zelf uit Noordwijk en daar zit ook niets.

x

Laatst bewerkt:
bij energiek ken je top trainen , lekker zwaar en geen gezeik

Terug
Naar boven