Fitness Seller

Sportschool (omgeving) Katwijk

Oo lees dit nu pas. Rob is de grootste n00b die maar je kan bedenken.
Toen ik daar normaal aan het trainen was en hij iemand hielp om 10!!!! negatieve herhalingen bij bench eruit te persen begon hij tegen mij aan te zeiken: Volgens hem bepaald de stand van je handen bij het schuin benchen of je iets af kan scheuren of niet. Ik had m'n handen iets wijder als schouderbreedte, wat dus betekend dat hij complete bullshit praat. Hij is zelf de grootste AS gebruiker van de hele sportschool (via via gehoord) en maakt iedereen ervoor uit. Het is ook logisch dat hij een AS gebruiker is, want van trainen weet hij niets.

Weer genoeg gal gespuwd over die Rob van energiek :)

Als je het echt een held ben zeg het dan recht in zijn gezicht ga niet ****ing zielig lopen doen op internet en mijn oom belachelijk maken kneusje... rijnsburger ben je zeker! Zielig figuur.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 03:20 ----------

wat is er verkeerd aan rob dan?? als je wat vraagt dan helpt tie je toch gewoon???

Hij kan soms beter zijn mond houden inderdaad maar als hij bijdehand tegen mij doet dan laat ik het hem ook gewoon merken. Beetje debiel om mensen zo op internet over mijn oom te horen praten. Dus de persoon met zulke uitspraken over hem is zelf gewoon enorm laag, maar goed.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 03:27 ----------

Oo lees dit nu pas. Rob is de grootste n00b die maar je kan bedenken.
Toen ik daar normaal aan het trainen was en hij iemand hielp om 10!!!! negatieve herhalingen bij bench eruit te persen begon hij tegen mij aan te zeiken: Volgens hem bepaald de stand van je handen bij het schuin benchen of je iets af kan scheuren of niet. Ik had m'n handen iets wijder als schouderbreedte, wat dus betekend dat hij complete bullshit praat. Hij is zelf de grootste AS gebruiker van de hele sportschool (via via gehoord) en maakt iedereen ervoor uit. Het is ook logisch dat hij een AS gebruiker is, want van trainen weet hij niets.

Weer genoeg gal gespuwd over die Rob van energiek :)

Leuke informatie om te vertellen tegen hem! :)
Maar hij traint al vanaf zijn 16de, is sterkste man van Zuid-Holland geweest en heeft nu zijn eigen sportschool.. en jij? En ik weet dat hij geen middelen gebruik, hij is daar zwaar op tegen. En wat jij via via hoort kan je ook via via terug vertellen dat ze hun gore t*ring smoel moeten houden! danku

Dit loopt al langer dan 13 maanden aan je kop te knagen of niet!!!

Als je het echt een held ben zeg het dan recht in zijn gezicht ga niet ****ing zielig lopen doen op internet en mijn oom belachelijk maken kneusje... rijnsburger ben je zeker! Zielig figuur.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 03:20 ----------

Hij kan soms beter zijn mond houden inderdaad maar als hij bijdehand tegen mij doet dan laat ik het hem ook gewoon merken. Beetje debiel om mensen zo op internet over mijn oom te horen praten. Dus de persoon met zulke uitspraken over hem is zelf gewoon enorm laag, maar goed.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 03:27 ----------

Leuke informatie om te vertellen tegen hem! :)
Maar hij traint al vanaf zijn 16de, is sterkste man van Zuid-Holland geweest en heeft nu zijn eigen sportschool.. en jij? En ik weet dat hij geen middelen gebruik, hij is daar zwaar op tegen. En wat jij via via hoort kan je ook via via terug vertellen dat ze hun gore t*ring smoel moeten houden! danku

Allereerst welkom op dit forum en bedankt voor je uitgebreide bericht, aan mij gericht. Ik ben vereerd. Wat opvalt aan je post is dat je geen duidelijke lijn aanhoudt en je stellingen niet onderbouwd. Een duidelijk geval van onderontwikkeld relativeringsvermogen (m.b.t. de geloofwaardigheid van je oom en hoe je ouders je hierin voorgelicht hebben). Mijn inhoudelijk sterke betoog in rob's sportschool destijds kon niet afgeweerd worden door een discussie, maar puur en alleen met verwijten en schelden richting mij. Elke verstandige ondernemer weet dat generalisatie en een stijve houding kunnen leiden tot reputatieschade. Ik scheld niet graag, maar beperk me liever tot de inhoudelijke discussie.

Dit loopt al langer dan 13 maanden aan je kop te knagen of niet!!!

Volgens mij ook Marcel :roflol:

Heeft rob een eigen sportschool dan.

Nou die Rob zeg, ik ken hem al van het eerste uur van First Class Gym.

Ik heb vaak met hem getraind, hier een foto van die goeie oude tijd, filmpjes heb ik ook
van trainingen in de First Class Gym tijd met knots de groenteboer enzo.

Heb daar een leuke tijd gehad met Peter smit, Herman die lange
en Martin. K.... en natuurlijk die bende uit kattuk.

IMG_2800.jpg

..

Laatst bewerkt:
IMG_2800.jpgNou die Rob zeg, ik ken hem al van het eerste uur van First Class Gym.

Ik heb vaak met hem getraind, hier een foto van die goeie oude tijd, filmpjes heb ik ook

Haha leuk man , misschien heb je zin om ze te plaatsen of sturen...

Laatst bewerkt:
IMG_2800.jpgNou die Rob zeg, ik ken hem al van het eerste uur van First Class Gym.

Bij First Class begonnen met kickboksen bij Willem, en later puur op de krachttraining gaan richten. Leuk was t daar. :-)

Herman zie ik nog regelmatig trainen. Ziet er nog top uit voor z'n leeftijd!

Hallo OUWE FIRST CLASS KRIJGER:D

Dan ben ik wel benieuwde wie jij dan wel bent
Lijkt me stug dat we mekaar niet kennen

Nou weinige reactie ...
is zeker de filmpjes en foto's aan het zoeken..

Laatst bewerkt:
DDB strikes again? :trollface:
trouwens AAS is vet lekker. Of zijn jullie p*ssy's soms bang voor een klein naaldje? :trollface:

http://www.youtube.com/watch?v=K8E_zMLCRNg

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 13:14 ----------

Allereerst welkom op dit forum en bedankt voor je uitgebreide bericht, aan mij gericht. Ik ben vereerd. Wat opvalt aan je post is dat je geen duidelijke lijn aanhoudt en je stellingen niet onderbouwd. Een duidelijk geval van onderontwikkeld relativeringsvermogen (m.b.t. de geloofwaardigheid van je oom en hoe je ouders je hierin voorgelicht hebben). Mijn inhoudelijk sterke betoog in rob's sportschool destijds kon niet afgeweerd worden door een discussie, maar puur en alleen met verwijten en schelden richting mij. Elke verstandige ondernemer weet dat generalisatie en een stijve houding kunnen leiden tot reputatieschade. Ik scheld niet graag, maar beperk me liever tot de inhoudelijke discussie.

Volgens mij ook Marcel :roflol:

feel+like+a+sir.jpg

:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 13:17 ----------

Melissa de vries. Mooi meisje.

Delete

Laatst bewerkt:
Delete

Laatst bewerkt:
Gebeurt idd niet veel hier

Looking for a Gym

Hello guys,

I just registered to thr forum, to find out the training possibilities in the Katwijk -Noordwijk- Valkenburg area.
I live in Noordwijkerhout, work in Leiden.
I am looking for something similar than the Spaartan in Leiden. Nothing fancy, just weights and more weights :)

Can anyone recommend something? I tried to use web translator to look for info in this thread, but it is useless (the web translator, I mean).
So far I am thinking to join the Energetiek in Valkenburg, it is on my way home. Is there a real "hardcore" gym in the area?

Thanks a lot in advance!
Regards
Gabor

Sorry for the English, I just started to learn Dutch. :)

You don't have to look in Noordwijkerhout, only 2 shitty gyms..
I heard in Lisse ( next to Nwh ) is a proper gym, but Leiden or Valkenburg have better gyms. What's wrong with Spartaan Leiden? Heavey dumbbells and affortable.

You don't have to look in Noordwijkerhout, only 2 shitty gyms..
I heard in Lisse ( next to Nwh ) is a proper gym, but Leiden or Valkenburg have better gyms. What's wrong with Spartaan Leiden? Heavey dumbbells and affortable.

Hi!
Thanks for the reply.
I like Spartaan, but I moved out from Leiden, and it is not close to me anymore, I am trying to find something closer to my work/home.

Can you please tell me the name of teh Gym is Lisse and in Valkenburg?
Many thanks!

Terug
Naar boven