Oo lees dit nu pas. Rob is de grootste n00b die maar je kan bedenken.
Toen ik daar normaal aan het trainen was en hij iemand hielp om 10!!!! negatieve herhalingen bij bench eruit te persen begon hij tegen mij aan te zeiken: Volgens hem bepaald de stand van je handen bij het schuin benchen of je iets af kan scheuren of niet. Ik had m'n handen iets wijder als schouderbreedte, wat dus betekend dat hij complete bullshit praat. Hij is zelf de grootste AS gebruiker van de hele sportschool (via via gehoord) en maakt iedereen ervoor uit. Het is ook logisch dat hij een AS gebruiker is, want van trainen weet hij niets.
Weer genoeg gal gespuwd over die Rob van energiek![]()
Als je het echt een held ben zeg het dan recht in zijn gezicht ga niet ****ing zielig lopen doen op internet en mijn oom belachelijk maken kneusje... rijnsburger ben je zeker! Zielig figuur.
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 03:20 ----------
wat is er verkeerd aan rob dan?? als je wat vraagt dan helpt tie je toch gewoon![]()
Hij kan soms beter zijn mond houden inderdaad maar als hij bijdehand tegen mij doet dan laat ik het hem ook gewoon merken. Beetje debiel om mensen zo op internet over mijn oom te horen praten. Dus de persoon met zulke uitspraken over hem is zelf gewoon enorm laag, maar goed.
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 03:27 ----------
Oo lees dit nu pas. Rob is de grootste n00b die maar je kan bedenken.
Toen ik daar normaal aan het trainen was en hij iemand hielp om 10!!!! negatieve herhalingen bij bench eruit te persen begon hij tegen mij aan te zeiken: Volgens hem bepaald de stand van je handen bij het schuin benchen of je iets af kan scheuren of niet. Ik had m'n handen iets wijder als schouderbreedte, wat dus betekend dat hij complete bullshit praat. Hij is zelf de grootste AS gebruiker van de hele sportschool (via via gehoord) en maakt iedereen ervoor uit. Het is ook logisch dat hij een AS gebruiker is, want van trainen weet hij niets.
Weer genoeg gal gespuwd over die Rob van energiek![]()
Leuke informatie om te vertellen tegen hem!

Maar hij traint al vanaf zijn 16de, is sterkste man van Zuid-Holland geweest en heeft nu zijn eigen sportschool.. en jij? En ik weet dat hij geen middelen gebruik, hij is daar zwaar op tegen. En wat jij via via hoort kan je ook via via terug vertellen dat ze hun gore t*ring smoel moeten houden! danku