AndroidHealthClinic

Sportschool uitgegooid

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de support mensen :thumbs:

Vanmiddag even naar Alkmaar om te kijken. :)

Wat een lullo's !

Stuur de DBB knokploeg erop af :cool:

wat een klootzakken, 'k zou es een nachtelijk raid houden :cool:
veel success met het zoeken dani

Wat een trieste figuren. Kom anders maar naar Rotterdam. :D

even kijken of ik ook in de toekomst post heren en dame :cool:

willem 2 zei:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord, volgens mij mogen je niet eens de toegang tot de sportschool weigeren.
Als je zelf in Schagen woont en je moet dan naar Alkmaar om te trainen dan moet je toch een behoorlijk stukje reizen.
Dit is geen reclame voor Steady Fit.
Groet:
Willem 2

Volgens mij mogen ze dat wel hoor. Het is alleen niet zo netjes.

Lullig dat je eruit bent gegooid Dani. Bedrijfsspionage is natuurlijk niet de echte reden. Waarschijnlijk ben je een slechte motivatie voor de mannen die daar trainen. Het is niet leuk waneer een vrouw sterker is dan jij.

Wat een stel fl**kers joh. Laat ze verrekken en trouwens... die site :roflol:

Wat een idioot excuus is dat nu weer, spionage ??? Misschien moet je maar even aan iedereen laten weten dat ze je eruit gezwierd hebben zonder echte reden?
Succes met het zoeken naar een nieuwe gym Dani! :)

:mad:

klootzakken, de breezers winnen terrein helaas

naja, succes iig !

• Topic Starter Topic Starter
Anoniem zei:
Volgens mij mogen ze dat wel hoor. Het is alleen niet zo netjes.

Lullig dat je eruit bent gegooid Dani. Bedrijfsspionage is natuurlijk niet de echte reden.
Toch wel. Mijn vriend gaat bij de concurrent werken :cool: Toch weiger ik in te zien waarom dat mijn probleem is.
Ennieweei, vanaf maandag vind je me in Alkmaar. Wat een ruimte daar :eek:
Ik ga er dus niet op achteruit. :)

Gym alkmaar heb ik ook nog getraind hehe is goed te doen!

In alkmaar is ook nog sss zelf heb ik daar niet getraind zitten aardig wat powerlifters.

Kunnen ze wettelijk toch nooit maken? Volgens mij kan je je hiertegen makkelijk verzetten, maar goed...een gym die haar klanten/leden zo behandeld is niet echt goed bezig en verdient jouw aanwezigheid niet eens. Succes bij het vinden van een andere/betere!

beetje lullig hè naar zo lang... :(

maar in gym alkmaar is het wel gezellig hoor, ik train er ook :)

ja vage shit dit...ik verwacht na 4 jaar nu al dat ze me wat respect en soms wat voorrang geven en jij moet na 12 jaar hup weg? das zuigt verschrikkelijk :(

vreselijk vaag, maar volgens mij ga je er alleen maar op vooruit.

Veel plezier op je nieuwe stek !!

(bedrijfsspionage... tsssss)

iig veel succes op je nieuwe plek:)

Niets van aantrekken Dani, ze verdienen jou daar niet!! Ander en beter, en succes in je volgende gym!

Wat een pannekoeken! Wat valt er voor jou na 12 jaar in godsnaam nou nog te "spioneren". Ik neem aan dat je het daar inmiddels wel uit je hoofd kent na zo'n tijd ??? Maar goed, je man gaat weg daar....dus zij halen hun gram op jou...beetje zielig dit.

Hmmz als je bij de hoogvliet werkt en je vriendje bi jde AH dan ontslaan ze je toch ook niet ?!?! Vreemd :P

Dani zei:
Toch wel. Mijn vriend gaat bij de concurrent werken :cool: Toch weiger ik in te zien waarom dat mijn probleem is.
Ennieweei, vanaf maandag vind je me in Alkmaar. Wat een ruimte daar :eek:
Ik ga er dus niet op achteruit. :)

Ja maar je traint er al 12 jaar en dan zou je toch wel verwachten dat ze je een beetje vertrouwen. En bedrijfsspionage is sowieso mogelijk, daarvoor heeft de concurrent jou niet nodig lijkt me. Maar in ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe gym.

Terug
Naar boven