MuscleMeat

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

Succes hopelijk is het de moeite waard. :)

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING 11 JAN
was een lekkere training ondanks dat de rode vlag uit hangt:p

RUG/DELTS/ARMEN

OHP STRICT
10X20
6X25
5X30 PR @9
5X30
6X25 @8

PULLUPS
BW 70,7 nuchter :fluit:
3x
3x
3x

BOR (nieuw!)
10x40
10x40
10x40

LOW PULLEY ROWS ROPE
10X70
10X70
10X70

UPRIGHT ROWS ROPE
15X30
15X30
15X30

ONE ARM DB ROW
12X18 / 12X18
8X20 / 8X20
8X20 / 8X20

CABLE CURL
10X35
10X35
10X35

TRICEP PUSHDOWN VBAR
18X7.5
10X10
17X7,5

BENT OVER FLYS STANDING
18X2X6
18X2X6
18X2X6

LATERAL RAISES SEATED DEADSTOP
18X2X4
18X2X4
18X2X4

Post WO maaltijd

20200111_135117.jpg

Bulkabs (gelukkig in goed licht nog zichtbaar:p)

20200111_103511.jpg

Flinke kracht! :flexbiceps:
In je bulk nog zulke abs, doe ik het voor!

Ik loop eigenlijk 1 dag voor op het schema, maar woensdag heb ik een examen dus het zou kunnen dat ik dan een extra rustdag neem.

12 JAN
BENEN/BENCH

BENCH
10X30
8X40
6X45 ipv 2x3
4x52,5
4x52,5 VID
4x52,5 @7 ipv 6x2
easy verder

SQUAT
8x60
6x70 ipv 2x3
3x80
3x80
3x80 @6 ipv 5x2
6x75
6x75 ipv 4x3

HIPTHRUST DOUBLE BANDED
14X
14X
14X

CLOSEGRIP BENCH PUSHUPS
10X
10X
8X

WHEEL ROLLOUT
8X
8X
8X

HIPADDUCTION IPV LEGEXTENSION (BEZET)
13X75
13X75
13X75

Was het daar zo koud dat je met je jas aan traint? Bekende muurschildering trouwens...

Vandaag een rustdag. Is ook nodig, want ik heb best wel SPIERPIJN!

Voor het eerst in tijden heb ik spierpijn in mijn rug (ik heb wat meer volume gedraaid dan anders). Voelt goed moet ik zeggen. Sowieso vind ik het leuk om rug te trainen, dus ja, waarom niet meer doen :D

Motivatie is momenteel prima, alleen ik ben wat minder enthousiast over mijn shape. Het was mooi geweest als ik sinds september keihard hard getraind en goed had gegeten. Nu komt het erop neer dat ik met name in december teveel heb gegeten en daarnaast heb ik niet zoveel getraind.

Ik zie wel progressie qua spiermassa in mijn benen (dat wel), maar ik had er zoveel meer uit kunnen halen en nu sta ik op een vetpercentage waar ik niet nog op verder ga bulken. Dilemma!!!! Gisteren stond de teller op 71,7 kg. Ik hou vermoedelijk een paar kilo vocht vast, maar toch is het confronterend.

Nu cutten vind ik echt te vroeg dus het plan is om stabiel te blijven (qua vet%) en nog even wat maanden door te buffelen! Wat dat betreft heb ik de liefde voor het trainen weer terug (weer zoals het was):)

Aankomende week (weekend?) maak ik een voedingsplan. Woensdag heb ik een examen voor psychologie en donderdag ben ik jarig (zaterdagavond vier ik dit) dus zondag lijkt mij een prima moment om een plan te maken.

Oja sport er iemand bij basic fit? Mijn vriend wil daar wellicht trainen (en ik kan af en toe zijn pas gebruiken).

Laatst bewerkt:
Je omstandigheden waren ook niet echt ideaal. Je bent in elk geval weer gemotiveerd en hebt je passie voor de sport teruggevonden. Succes met doorbuffelen en hopelijk lukt het je vetpercentage stabiel te houden. Succes ook met je examen!

Girl, je hebt nog steeds abs!
Dat alleen al laat zien dat je nog steeds in topvorm bent!
Ik zou zeggen: gewoon doorgaan, nog wat massa pakken en daarna heb je tijd zat om te cutten.
Je ziet er fantastisch uit, niet aan twijfelen!

Prima shape nog steeds. Doe mij maar zo'n buik!

• Like
Waarderingen: Bubs
Echt een topshape!

eens met bovenstaande dames!

Ik kan ook niet anders dan bevestigen, je hebt echt nog steeds een prachtig fysiek! Neem het jezelf niet kwalijk dat je in moeilijkere tijden het trainen en voeding op een lager pitje hebt gezet, niemand kan altijd maar 100% gas geven op alle gebieden.

Take your time, je weet hoe het werkt, zal niet heel lang duren voor je voor jezelf ook weer "in shape" bent, terwijl je dat overduidelijk nu ook al bent!

Je omstandigheden waren ook niet echt ideaal. Je bent in elk geval weer gemotiveerd en hebt je passie voor de sport teruggevonden. Succes met doorbuffelen en hopelijk lukt het je vetpercentage stabiel te houden. Succes ook met je examen!
Nee is ook zo, maar toch is het lastig om dat te accepteren!
Dankjewel:)
Girl, je hebt nog steeds abs!
Dat alleen al laat zien dat je nog steeds in topvorm bent!
Ik zou zeggen: gewoon doorgaan, nog wat massa pakken en daarna heb je tijd zat om te cutten.
Je ziet er fantastisch uit, niet aan twijfelen!
Haha dankjewel, zo zie ik mijzelf helemaal niet!! Maar goed, ik ga uit hard werken zodat ik weer wat meer tevreden ben:)
Prima shape nog steeds. Doe mij maar zo'n buik!
Thnx! Doe mij jou benen dan maar:D
eens met bovenstaande dames!
Dank jullie:)
Ik kan ook niet anders dan bevestigen, je hebt echt nog steeds een prachtig fysiek! Neem het jezelf niet kwalijk dat je in moeilijkere tijden het trainen en voeding op een lager pitje hebt gezet, niemand kan altijd maar 100% gas geven op alle gebieden.

Take your time, je weet hoe het werkt, zal niet heel lang duren voor je voor jezelf ook weer "in shape" bent, terwijl je dat overduidelijk nu ook al bent!
Dankjewel hill:)
Ja het kost ook tijd en zal alsnog wel met vallen en opstaan gaan vrees ik!

Zo ik heb mijn examen "overleefd". Viel mij best tegen. Niet qua stof, maar het waren open vragen en dan kun je soms echt de verkeerde kant op redeneren. Ik hoop echt dat ik een voldoende heb!!

Ik heb vandaag doelbewust geen training gepland. Gisteren heb ik wel getraind, maar ik heb niet zo'n zin dat te loggen (ben kaapoott).

Morgen ben ik jarig, maar ik ga denk ik wel trainen (en naar de fysio). Ben benieuwd wat daar nog uit komt.

Terug
Naar boven