ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk wel! Thnx

Mooie pull ups!
Thnx!!
Ty!Flinke kracht!
In je bulk nog zulke abs, doe ik het voor!

Liever faty legz than no legz

Ja nogalWas het daar zo koud dat je met je jas aan traint? Bekende muurschildering trouwens...

Nee is ook zo, maar toch is het lastig om dat te accepteren!Je omstandigheden waren ook niet echt ideaal. Je bent in elk geval weer gemotiveerd en hebt je passie voor de sport teruggevonden. Succes met doorbuffelen en hopelijk lukt het je vetpercentage stabiel te houden. Succes ook met je examen!

Haha dankjewel, zo zie ik mijzelf helemaal niet!! Maar goed, ik ga uit hard werken zodat ik weer wat meer tevreden benGirl, je hebt nog steeds abs!
Dat alleen al laat zien dat je nog steeds in topvorm bent!
Ik zou zeggen: gewoon doorgaan, nog wat massa pakken en daarna heb je tijd zat om te cutten.
Je ziet er fantastisch uit, niet aan twijfelen!

Thnx! Doe mij jou benen dan maar

Dank jullie

Dankjewel hillIk kan ook niet anders dan bevestigen, je hebt echt nog steeds een prachtig fysiek! Neem het jezelf niet kwalijk dat je in moeilijkere tijden het trainen en voeding op een lager pitje hebt gezet, niemand kan altijd maar 100% gas geven op alle gebieden.
Take your time, je weet hoe het werkt, zal niet heel lang duren voor je voor jezelf ook weer "in shape" bent, terwijl je dat overduidelijk nu ook al bent!