- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tyik ben ook te laat zie ik maar nog van harte gefeliciteerd!!![]()

Maar goed, nog een paar maanden stabiel blijven (qua vet%) en daarna komt het uithongerproces weer
Vanaf morgen ga ik weer op dieet!!! Nee niet cutten, maar wel kcal tellen. Voeding mag aanzienlijk worden opschoond en eiwitten mogen wel wat omhoog. Ik kreeg nog wel een halve kilo drop voor mijn verjaardag dus dat is niet echt handigMaar goed, nog een paar maanden stabiel blijven (qua vet%) en daarna komt het uithongerproces weer
![]()
Dat is waar

Het probleem met drop is dat ik blijf eten, ver voorbij het punt dat het al niet meer lekker is.
Welke soort drop eet je dan?Vanaf morgen ga ik weer op dieet!!! Nee niet cutten, maar wel kcal tellen. Voeding mag aanzienlijk worden opschoond en eiwitten mogen wel wat omhoog. Ik kreeg nog wel een halve kilo drop voor mijn verjaardag dus dat is niet echt handigMaar goed, nog een paar maanden stabiel blijven (qua vet%) en daarna komt het uithongerproces weer
![]()
Ja heel herkenbaarHet probleem met drop is dat ik blijf eten, ver voorbij het punt dat het al niet meer lekker is.
Als ik begin ben ik verkocht, dus meestal begin ik er maar gewoon niet aan.
Liever koop ik wat kleinere verpakkingen
Als ik drop haal dan is het meestal zoiets als harlekijntjes, dropkrijt of trollendrop (zacht zoet). Dropkrijt is wel een beetje favoriet, maar dat verkopen ze bijna nergens meerWelke soort drop eet je dan?
Kan er echt niet bij dat je er zoveel van kunt eten. Vaak zo zout en hard en plakkerig.. haha
Zoute en harde drop eet ik wat minder van, dus wel wat meer dieetproof
Daarom dit soort spullen gewoon niet in huis halen.Het probleem met drop is dat ik blijf eten, ver voorbij het punt dat het al niet meer lekker is.
Als ik begin ben ik verkocht, dus meestal begin ik er maar gewoon niet aan.
Manneke pis dropAls ik drop haal dan is het meestal zoiets als harlekijntjes, dropkrijt of trollendrop (zacht zoet).

Das geen dropWat vinden jullie van Engelse drop? Ik heb gisteren een kilozak aangebroken, gelukkig ben ik pas vrijdag weer thuis.![]()
Dat kan jaren in de kast liggen hier. 
My favvvvv, samen met schoolkrijt en andere dingen met salmiak of zout.HerkenbaarDrop boven alles! Behalve honingdrop dan
Maar ik ga toch wel bijzonder goed op deze:
![]()

Ja die dingen zijn ook verslavend lekker. Ook al de trollendrop variant geprobeerd van heksehylHerkenbaarDrop boven alles! Behalve honingdrop dan
Maar ik ga toch wel bijzonder goed op deze:
![]()
?Dat is geen dropWat vinden jullie van Engelse drop? Ik heb gisteren een kilozak aangebroken, gelukkig ben ik pas vrijdag weer thuis.![]()
Geen drop werkt voor mij het beste. 1 of 2 is bij voorbaat kansloosDaarom dit soort spullen gewoon niet in huis halen.
Vroeger kon ik het ook niet echt laten staan, afgelopen jaar toch maar eens wat gedaan aan mijn ruggengraat, letterlijk en figuurlijk. Tegenwoordig lukt het me prima... het kan dus. Maar ik ken het gevoel... ik neem tegenwoordig dus gewoon geen of 1-2 dropjes.... Maar het vergt nog steeds veel wilskracht...
(als ik het zelf koop iig)Die mannekepisdrop is ook lekker inderdaadManneke pis drop
en katjesdrop of salmiakmunten. Maar die laatste gaan sneller tegen staan.....![]()
Das geen dropDat kan jaren in de kast liggen hier.
![]()

Salmiak vind ik sowieso wel lekker, maar dan juist salmiakpoederIk vind trouwens van die salmiakballen ook erg lekker... is niet echt drop, maar toch in de buurt.

Schoolkrijt is ook een alltime favoriet, maar dropkrijt vind ik nog lekkerderMy favvvvv, samen met schoolkrijt en andere dingen met salmiak of zout.
of dubbel zout.![]()

Pfff, da's ongeveer mijn vetpercentage, toch maar richting de zomer wat zien te strippen.Vandaag even weer mijn vet laten meten.
Huidige stats
BW 70,7 KG
VET% 16,4
VETMASSA 11,6 KG (+2,1 KG)
LBW 59,1 KG (+1,1 KG)
Ik meet mijn vet% puur om te kijken of er nog wat LBW bij komt, voor de rest neem ik dat met een korrel zout. Werkelijke vet% ligt bij de meeste mensen toch hoger dan een huidplooimeting aan geeft. Ik schat mijn werkelijke vet% op zon 19-20%Pfff, da's ongeveer mijn vetpercentage, toch maar richting de zomer wat zien te strippen.
Dat is toch nog steeds behoorlijk laag voor een dame!?