MuscleMeat

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

ik ben ook te laat zie ik maar nog van harte gefeliciteerd!! :heart:

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING ZONDAG 19 JAN

beetje brakjes en nog chestspierpijn, maar ging verder wel ok! Morgen pak ik een mooi een dagje rust:)

W3 D1
SQUAT
10X60
6X70
3X80 (1.30 min rust tussen de sets)
3X80
3X80
3X80
3X80 @6

BENCH PAUSED
8X40
5X50
5X50
5X50 @7
IPV 5X3

BULGARIAN SPLIT SQ
8X32
8X32
10X32 VPR?
10X32

HIP THRUST DOUBLE BANDED (BLAUW + ZWART)
13X
13X
13X

LEGEXTENSION + HOLDS
10X75
8X75
8X75

CLOSE GRIP BENCH PUSHUPS
8X
8X @7

Geen abs (kreeg kramp nmlk:/.. )

Laatst bewerkt:
Vanaf morgen ga ik weer op dieet!!! Nee niet cutten, maar wel kcal tellen. Voeding mag aanzienlijk worden opschoond en eiwitten mogen wel wat omhoog. Ik kreeg nog wel een halve kilo drop voor mijn verjaardag dus dat is niet echt handig :roflol: Maar goed, nog een paar maanden stabiel blijven (qua vet%) en daarna komt het uithongerproces weer:emo:

Vanaf morgen ga ik weer op dieet!!! Nee niet cutten, maar wel kcal tellen. Voeding mag aanzienlijk worden opschoond en eiwitten mogen wel wat omhoog. Ik kreeg nog wel een halve kilo drop voor mijn verjaardag dus dat is niet echt handig :roflol: Maar goed, nog een paar maanden stabiel blijven (qua vet%) en daarna komt het uithongerproces weer:emo:

Een halve kilo in een dag moet te doen zijn

Welke soort drop eet je dan?

Kan er echt niet bij dat je er zoveel van kunt eten. Vaak zo zout en hard en plakkerig.. haha

Het probleem met drop is dat ik blijf eten, ver voorbij het punt dat het al niet meer lekker is.

Als ik begin ben ik verkocht, dus meestal begin ik er maar gewoon niet aan.
Ja heel herkenbaar:p Liever koop ik wat kleinere verpakkingen :emo:
Welke soort drop eet je dan?

Kan er echt niet bij dat je er zoveel van kunt eten. Vaak zo zout en hard en plakkerig.. haha
Als ik drop haal dan is het meestal zoiets als harlekijntjes, dropkrijt of trollendrop (zacht zoet). Dropkrijt is wel een beetje favoriet, maar dat verkopen ze bijna nergens meer:( Zoute en harde drop eet ik wat minder van, dus wel wat meer dieetproof:p

Herkenbaar:D Drop boven alles! Behalve honingdrop dan:kots:

Maar ik ga toch wel bijzonder goed op deze:
40.png

Wat vinden jullie van Engelse drop? Ik heb gisteren een kilozak aangebroken, gelukkig ben ik pas vrijdag weer thuis. :roflol:

Het probleem met drop is dat ik blijf eten, ver voorbij het punt dat het al niet meer lekker is.

Als ik begin ben ik verkocht, dus meestal begin ik er maar gewoon niet aan.
Daarom dit soort spullen gewoon niet in huis halen.

Vroeger kon ik het ook niet echt laten staan, afgelopen jaar toch maar eens wat gedaan aan mijn ruggengraat, letterlijk en figuurlijk. Tegenwoordig lukt het me prima... het kan dus. Maar ik ken het gevoel... ik neem tegenwoordig dus gewoon geen of 1-2 dropjes.... Maar het vergt nog steeds veel wilskracht...

Als ik drop haal dan is het meestal zoiets als harlekijntjes, dropkrijt of trollendrop (zacht zoet).
Manneke pis drop :D
en katjesdrop of salmiakmunten. Maar die laatste gaan sneller tegen staan.....
Wat vinden jullie van Engelse drop? Ik heb gisteren een kilozak aangebroken, gelukkig ben ik pas vrijdag weer thuis. :roflol:
Das geen drop :p Dat kan jaren in de kast liggen hier. :roflol:

Ik vind trouwens van die salmiakballen ook erg lekker... is niet echt drop, maar toch in de buurt.

Herkenbaar:D Drop boven alles! Behalve honingdrop dan:kots:

Maar ik ga toch wel bijzonder goed op deze:
40.png
Ja die dingen zijn ook verslavend lekker. Ook al de trollendrop variant geprobeerd van heksehyl:D?
Dat is geen drop :roflol:
Daarom dit soort spullen gewoon niet in huis halen.

Vroeger kon ik het ook niet echt laten staan, afgelopen jaar toch maar eens wat gedaan aan mijn ruggengraat, letterlijk en figuurlijk. Tegenwoordig lukt het me prima... het kan dus. Maar ik ken het gevoel... ik neem tegenwoordig dus gewoon geen of 1-2 dropjes.... Maar het vergt nog steeds veel wilskracht...
Geen drop werkt voor mij het beste. 1 of 2 is bij voorbaat kansloos:emo: (als ik het zelf koop iig)
Manneke pis drop :D
en katjesdrop of salmiakmunten. Maar die laatste gaan sneller tegen staan.....

Das geen drop :p Dat kan jaren in de kast liggen hier. :roflol:
Die mannekepisdrop is ook lekker inderdaad:)
Ik vind trouwens van die salmiakballen ook erg lekker... is niet echt drop, maar toch in de buurt.
Salmiak vind ik sowieso wel lekker, maar dan juist salmiakpoeder:D
My favvvvv, samen met schoolkrijt en andere dingen met salmiak of zout. :D
of dubbel zout. :eyebrow:
Schoolkrijt is ook een alltime favoriet, maar dropkrijt vind ik nog lekkerder:D

Vandaag even weer mijn vet laten meten.
Huidige stats
BW 70,7 KG
VET% 16,4
VETMASSA 11,6 KG (+2,1 KG)
LBW 59,1 KG (+1,1 KG)

STATS DAG 1 NA CUT (SEPT)
BW 67,5 KG
VET% 14%
VETMASSA 9,45 KG
LBW 58 KG

TRAINING 21 JANUARI

SUPERSET
OHP 5X5 (ca 75%)
10x20
5x27,5 @6
5x27,5
5x27,5
5x27,5
5x27,5 @7

RDLS (NIEUW)
10X70
10x70
10x70 @6
Yup, toch weer een dl variant in mijn schema:p

CLOSEGRIP PULLDOWN
10X50
8X57
8X60 PR

LOW SEATED CABLE ROW SUPERSET
10X75
10X75
10X75 @8.5

UPRIGHT ROPE ROW
10X40
10X40
12X40 @8.5

TRISET
ONE ARM DB ROW
8X24 / 8X24 (@9) PR
10X22 / 10X22 @8.5
9X22 / 9X22 @9.5

BICEP CABLE CURL
8X40
8X40 @9.5
8X40 @10

TRICEP PUSHDOWN VBAR
12X10
12X10 @10
10X10 @10

BENT OVER FLYS
18X2x6
18X2x6
18X2x6

ONE ARM BICEP CURL
8X15 / 8x15 @9.5
8X15 / 8x15
8X15 / 8x15

Ik ging iets te laat weg dus moest wat sneller door ivm visite. Zat daardoor helemáál vol aan het einde :emo:

Vandaag even weer mijn vet laten meten.
Huidige stats
BW 70,7 KG
VET% 16,4
VETMASSA 11,6 KG (+2,1 KG)
LBW 59,1 KG (+1,1 KG)
Pfff, da's ongeveer mijn vetpercentage, toch maar richting de zomer wat zien te strippen.

Dat is toch nog steeds behoorlijk laag voor een dame!?

Pfff, da's ongeveer mijn vetpercentage, toch maar richting de zomer wat zien te strippen.

Dat is toch nog steeds behoorlijk laag voor een dame!?
Ik meet mijn vet% puur om te kijken of er nog wat LBW bij komt, voor de rest neem ik dat met een korrel zout. Werkelijke vet% ligt bij de meeste mensen toch hoger dan een huidplooimeting aan geeft. Ik schat mijn werkelijke vet% op zon 19-20%:)

Terug
Naar boven