- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
BW vandaag 76,6 kg.
Ik heb nu een paar dagen mijn voeding bijgehouden en ik denk dat het goed is dat ik even wat aanpassingen ga doen.
Doordeweeks probeer ik zo min mogelijk in huis te halen, alleen kwamen mijn ouders op visite met een halve kg drop.. whhyyyyy
Die zak is inmiddels leeg
En nee, ik was het niet! Ik heb er 85 g uit gehaald hehe
Had liever schattige sokjes gezien voor de bebe (of iets dergelijks), maar goed.
Vandaag maak ik even een voedingsschema. Als ik nog 21 weken zo door ga dan eindig ik ver in de 90 kg
Ik heb nu een paar dagen mijn voeding bijgehouden en ik denk dat het goed is dat ik even wat aanpassingen ga doen.
Doordeweeks probeer ik zo min mogelijk in huis te halen, alleen kwamen mijn ouders op visite met een halve kg drop.. whhyyyyy
Die zak is inmiddels leeg
En nee, ik was het niet! Ik heb er 85 g uit gehaald heheHad liever schattige sokjes gezien voor de bebe (of iets dergelijks), maar goed.
Vandaag maak ik even een voedingsschema. Als ik nog 21 weken zo door ga dan eindig ik ver in de 90 kg

.
Dat je ook nog echt denkt dat je in 3 maanden back to normaal bent bewijst wel dat je er echt de ballen verstand van hebt. Side note, het is niet mijn eerste.
! Dat je zwanger bent kun je nu alvast niet meer verstoppen