MuscleMeat

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

• Topic Starter Topic Starter
BW vandaag 76,6 kg.

Ik heb nu een paar dagen mijn voeding bijgehouden en ik denk dat het goed is dat ik even wat aanpassingen ga doen.

Doordeweeks probeer ik zo min mogelijk in huis te halen, alleen kwamen mijn ouders op visite met een halve kg drop.. whhyyyyy
Die zak is inmiddels leeg:p En nee, ik was het niet! Ik heb er 85 g uit gehaald hehe
Had liever schattige sokjes gezien voor de bebe (of iets dergelijks), maar goed.

Vandaag maak ik even een voedingsschema. Als ik nog 21 weken zo door ga dan eindig ik ver in de 90 kg :spaz:

Basis voedingsschema! Opzich komt het aardig overeen met wat ik de laatste tijd at m.u.v. de kip als lunch. Normaal at ik nog een eiwitreep, maar dat heeft niet mijn voorkeur (is toch niet het beste en het is belachelijk duur!!).

Kwark neem ik regelmatig voor het slapen, maar soms heb ik gewoon zin om de dag te starten met een smoothie:)

Uiteraard komt het diner (ca 600-800 kcal) er nog bij + extra's (dat kan van alles zijn), maar ik eet toch alleen als ik honger heb dus dat zal per dag verschillen. Mijn verbruik komt uit op ca 2500 kcal gemiddeld per dag + ca 200 kcal extra (ivm mijn zwangerschap).

Screenshot_20200617-222929_Samsung Internet.jpg

Gisteren helaas niet kunnen trainen, dus ik kom deze week op 3 x ipv 4 x trainen. Volgende week hetzelfde verhaal, want we gaan een dagje hotel pakken in Maastricht:) (woensdag op donderdag)

Ik ga even over op push/pull. Trainingen stellen nu toch weinig voor, dus ik maak mij niet heel druk. Ik heb wel lekker veel gewandeld!

Op de planning vandaag

BP/INCL DB PRESS/SQ/DELTS/ARMEN

op de planning voor zondag

DL/RDL/RUG/DELTS/ARMEN

Helaas heb ik thuis ook niets meer gedaan. Ik wacht wel tot de gym open gaat :emo:

wat is het probleem om los te gaan qua eten als je zwanger bent. je moet voor 2 eten dus beter goed eten. naar het strakke toe kan altijd weer?!
of heb je liever een ondervoed kind straks. dan niet volgroeid is.

wat is het probleem om los te gaan qua eten als je zwanger bent. je moet voor 2 eten dus beter goed eten. naar het strakke toe kan altijd weer?!
of heb je liever een ondervoed kind straks. dan niet volgroeid is.

Dit is toch wat kort door de bocht hoor... Je kunt prima je voeding onder controle houden en een gezond kind op de wereld zetten.
Zwanger zijn betekent toch niet dat je alles moet binnen steken dat op je weg ligt?
Teveel aankomen is trouwens even slecht als te weinig, denk maar aan zwangerschapdiabetes en dergelijke.
@SP1988 heeft volgens mij een goed evenwicht gevonden tussen controle houden, genieten van de zwangerschap en voldoende voeding(sstoffen) binnen krijgen ;).

Dit is toch wat kort door de bocht hoor... Je kunt prima je voeding onder controle houden en een gezond kind op de wereld zetten.
Zwanger zijn betekent toch niet dat je alles moet binnen steken dat op je weg ligt?
Teveel aankomen is trouwens even slecht als te weinig, denk maar aan zwangerschapdiabetes en dergelijke.
@SP1988 heeft volgens mij een goed evenwicht gevonden tussen controle houden, genieten van de zwangerschap en voldoende voeding(sstoffen) binnen krijgen ;).
dat weet ik. maar zo strikt zijn met je voeding in 9 maanden in je leven lijkt mij nu ook niet ideaal. voor de rest heb je gelijk en heb i kde ballen verstand van voeding in combinatie met een zwangerschap.

dat weet ik. maar zo strikt zijn met je voeding in 9 maanden in je leven lijkt mij nu ook niet ideaal. voor de rest heb je gelijk en heb i kde ballen verstand van voeding in combinatie met een zwangerschap.
Omdat? Zolang je de juiste voedingsstoffen binnen krijgt toch geen probleem om alles bij te houden. Het is geen excuus om je helemaal vol te vreten;)

Maar goed dat je zelf niet zwanger kan zijn:P

Omdat? Zolang je de juiste voedingsstoffen binnen krijgt toch geen probleem om alles bij te houden. Het is geen excuus om je helemaal vol te vreten;)

Maar goed dat je zelf niet zwanger kan zijn:P
ik dan ook 9 maand van huis. reken maar dat ik mijn vrouw volstop met eten. daarna in 3 maand weer back to normal. heb je toch een prima jaar gehad.

ik dan ook 9 maand van huis. reken maar dat ik mijn vrouw volstop met eten. daarna in 3 maand weer back to normal. heb je toch een prima jaar gehad.
Not gonna happen zo snel als je haar volstopt met eten.
(bij SP is dan weer de kans groot van wel omdat haar voeding nu goed doordacht is)
2 zwangerschappen mee gemaakt hier. Bij de eerste ging mijn vrouw ayce en dat is er nu pas vanaf aan het gaan. Niet dat het erg is dat ze +2j wat extra kilos meedroeg, maar heel leuk was het toch ook niet. (Zij onzeker)

Ik heb medelijden met jou vrouw :roflol: Dat je ook nog echt denkt dat je in 3 maanden back to normaal bent bewijst wel dat je er echt de ballen verstand van hebt. Side note, het is niet mijn eerste.

Teveel aankomen is enorm slecht voor de baby. Denk aan hoge bloeddruk en zwangerschapsssuiker. Dat heb ik helaas meegemaakt wat heeft gezorgd voor een traumatische bevalling en een veel te grote baby. Daarnaast had ik flink overgewicht na de bevalling en heeft het 2 jaar geduurd voor ik "back to normal" was. Je lichaam is pas na een half jaar hersteld, dus sporten zal ook minder intensief zijn. Helemaal als je borstvoeding geeft (dan zit je nog langer met alle hormonen in je lichaam).

Ik tel daarnaast geen calorieën (op enkele dagen na om te zien wat ik eigenlijk binnen krijg), maar ik eet dus op honger gevoel. Net als de 6 maanden voor ik zwanger werd! Ik ben feitelijk nu iets meer aangekomen dan zou moeten, maar zolang de baby normaal groeit en ik niet onbeperkt ijs en friet naar binnen werk maak ik mij geen zorgen.

Eten voor 2:roflol: Heel grappig, maar nee. Rond dit trimester zou ik 100-300 kcal per dag MEER moeten eten.

Ik weet niet of je aan het trollen bent, fakking sjaggie en gefrustreerd bent..maar mijn repect verlies je volkomen met dit soort reacties.

god thank it's friday!

ik ben hier niet op dbb gekomen voor respect.

Ik weet niet of je aan het trollen bent, fakking sjaggie en gefrustreerd bent of gewoon een sneu figuur.. maar mijn repect verlies je volkomen met dit soort reacties.

Volgende week maandag hebben wij de 20 weken echo (vooral medisch). Toch ergens wel zin in ook al weet je dat dit echt absoluut geen pretecho is.

Ook een shape update met 19+ weken. Toen ik de foto's van voor mijn zwangerschap zag snap ik nu niet dat dat mijn "bulkshape" was :roflol: Achteraf had ik nog best langer kunnen bulken (als corona niet om de hoek kwam kijken tenminste).

Nu vs 1 maand zwanger

Screenshot_20200619-154927_Collage Maker.jpg

Screenshot_20200619-160144_Photos.jpg

Sun's out gun's out! Nog steeds enorm mooie shape hoor :heart: ! Dat je zwanger bent kun je nu alvast niet meer verstoppen :p.
Succes met de echo aanstaande maandag!

Toen ik de foto's van voor mijn zwangerschap zag snap ik nu niet dat dat mijn "bulkshape" was :roflol: Achteraf had ik nog best langer kunnen bulken (als corona niet om de hoek kwam kijken tenminste).
Lol, jouw bulkshape is voor menigeen een einddoel.

Fit en zwanger staat je goed hoor, je gaat al aardig richting Pope ook en we zijn pas op de helft.

Succes volgende week!

Lol, jouw bulkshape is voor menigeen een einddoel.

Fit en zwanger staat je goed hoor, je gaat al aardig richting Pope ook en we zijn pas op de helft.

Succes volgende week!
Haha, je vergelijkt jezelf eigenlijk altijd met een shape waar je droger was (of van iemand anders die buffer/droger is). Uiteindelijk de bulk geëindigd met +5 kg:p Dat is inmiddels +10 kg hehe

Dankjewel :heart:

TREEN! wel alles om moeten gooien helaas

SUMO DL
10X70
6X90 @6.5 FILMPJE
4X90
4X90
4X90 @5
Volgende keer +5KG!

RDLS +10KG KG
10X60
10X60
10X60 @6 FILMPJE

Mijn rug voelt verassend goed! Vorige zwangerschap was ik rond de 20 weken kreupel, dus tot dusver ben ik heel blij dat ik alles nog kan doen:) Ik weet niet of dat ook nog zo zou zijn als ik echt zwaarder ga liften, maar ik test dat liever ook niet uit:p

OHP
10X20 @8
PUSHPRESS
5X30 @7
5X30
5X30 dropset OHP 6x20 @9
Schouder lekker vol:p

BICEP CURL SEATED SUPERSET
10X2X10
10X2X10
10X2X10

TRICEP OVERHEAD EXTENSION
14X15
14X15
13X15

HAMMER CURL SEATED
13X2X7,5 @9.5
12X2X7,5
12X2X7,5

Gisteren wel getraind, maar ben niet fit helaas. De warmte in combi met de benauwdheid in zo'n tent zorgde ervoor dat ik slap werd en niet oké was.

Na de training lag ik op bed, maar we zijn toch nog (zoals gepland) gaan wandelen. Dat ging ook moeizaam, maar ik was toch blij dat we heen zijn gegaan:) Daarna wederom op bed:p

Opzich voel ik mij over het algemeen best goed!! Maar goed, ook deze dagen heb ik af en toe.

Niet echt noemenswaardig, maar toch:p

INCLINE BENCH
10X30
8X40
7X40
15X30 REPOUT

BOR
15X40 wel een vpr
15X40
14X40

SQ geskipt

INCL DB PRESS geskipt