- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DankjewelGefeliciteerd met het kleine moidje! Ze wordt vast net zo sterk als haar mama![]()

TREEN LB+DELTS
DB SHOULDER PRESS SEATED
12X2X12,5 @7
12X2X12,5
12X2X12,5
12X2X12,5 @8
SUMO SQUAT
10X40
8X50
8X60
8X60
8X60 @7
SUMO DEADLIFT
10X50
8X70
6X85
6X85 VID @7
RDLS
10X50
10X50
10X50 @5
FRONT PLATE RAISE
12X10
12X10
12X10
SHAPE!! @ 18 WEKEN (75,7 kg)
Tsja wat moet ik zeggen
![]()
Haha

Dit!!

)
Ik denk dat ik krillolie ga bestellen, want ik eet op heel af en toe bliktonijn helemaal geen vis meer (tonijn is sowieso niet de beste bron voor dha). Ik neem wel elke dag omega 3 eieren, maar voor de rest krijg ik vermoedelijk te weinig omega 3 binnen. de plantaardige bronnen waar het in zit (alhoewel dit wel een andere vorm is) eet ik zelden (denk aan walnoten, chiazaad, lijnzaad en in beperkte mate in groenten en fruit).
Je kan altijd nog naar Japan vliegen en daar wat rauwe zalm eten, vliegen kan immer ook weer, ofzoiets.PLANNING DEZE WEEK
MA RUST (@ HOME ABS GLUTES)
DI BENEN/ARMEN
WO RUST (@ HOME ABS GLUTES
DO CHEST/DELTS/RUG
VR RUST (@ HOME ABS GLUTES)
ZA BENEN/ARMEN
ZO CHEST/DELTS/RUG
Abs en glutes stelt niet veel voor. Dat zal bestaan uit een ab rotation, monsterwalks, banded hipabduction en banded hipthrust.
Qua voeding wil ik een week lang alles bijhouden. Ik heb geen calorietarget verder, aangezien ik ad libitum eet. Focus ligt voor meer op voldoende micro en macronutrienten (met name de essentiële vetzuren, voldoende eiwitten en calcium). Ik neem sowieso elke dag een multi en soms extra vitamine c. Visolie neem ik niet meer, daar werd ik laatst beroerd vanIk denk dat ik krillolie ga bestellen, want ik eet op heel af en toe bliktonijn helemaal geen vis meer (tonijn is sowieso niet de beste bron voor dha). Ik neem wel elke dag omega 3 eieren, maar voor de rest krijg ik vermoedelijk te weinig omega 3 binnen. de plantaardige bronnen waar het in zit (alhoewel dit wel een andere vorm is) eet ik zelden (denk aan walnoten, chiazaad, lijnzaad en in beperkte mate in groenten en fruit).
Ik ben echt gek op rauwe zalm, maar ik vind dat echt een lastige. In Japan worden zwangere vrouwen namelijk helemaal niet ontraden om rauwe zalm te eten, maar hier in het westen is dat heel anders. De kans op listeria in rauwe verse zalm is heel onwaarschijnlijk, maar toch, het blijft een rauw product (alhoewel parasieten en dergelijke wel worden gedood als het product is ingevroren)
Vleesbeleg, gerookte vis, rauwmelkse kaas en rauw vlees zijn wel iets om op te letten. Ik neem momenteel ook geen voorgesneden rauwkost meer. Vleesbeleg neem ik nog enkel verhit. Ik mis alleen mijn zalm!
Oké dat was mijn voedselramble![]()
HahaJe kan altijd nog naar Japan vliegen en daar wat rauwe zalm eten, vliegen kan immer ook weer, ofzoiets.

Goed dat je nog gegaan bent! En zo lekker op de bank uitrusten?TRAINING!
DI 16 JUNI
Ben echt wel toe aan een "normale" training. Nog even geduld!!
SUMOSQUAT
10X50
8X60
8X60
7X60
7X60 @7
RDLS DB
10X2X20
10X2X20
10X2X20
10X2X20
LATERAL RAISES SEATED
10X2X5
10X2X5
10X2X5i
10X2X5
REAR DELT FLYS (PRONATED)
18X2X5
16X2X5
16X2X5
15X2X5
Ik ben niet heel fit momenteel. Ik had eigenlijk zin om de hele avond op de bank te liggen, maar ik ben toch blij dat ik ben gegaan!
Haha dat had ik willen doen, maar mijn dochter was weg met de buurjongensGoed dat je nog gegaan bent! En zo lekker op de bank uitrusten?
Niks geen briefje achter gelaten.. de buuf was al vanaf 7 uur aan het zoeken, dus wij allemaal vet ongerust. Kwamen ze net aan kakken alsof er niks aan de hand was pfffEn straks heb je er 2...Haha dat had ik willen doen, maar mijn dochter was weg met de buurjongensNiks geen briefje achter gelaten.. de buuf was al vanaf 7 uur aan het zoeken, dus wij allemaal vet ongerust. Kwamen ze net aan kakken alsof er niks aan de hand was pfff
Tegen de tijd dat nummer 2 op pad mag (alleen) is nummer 1 al bijna het huis uit