Zoals ik het zie op de foto, is het antwoord (op het topje denk ik): "NEE"Ze zei letterlijk "vind papa het wel goed dat je dat naar de sportschool aan doet?"![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik het zie op de foto, is het antwoord (op het topje denk ik): "NEE"Ze zei letterlijk "vind papa het wel goed dat je dat naar de sportschool aan doet?"![]()

Lol er staat nebbia opZoals ik het zie op de foto, is het antwoord (op het topje denk ik): "NEE"![]()

Glute Ham Raise. Pittige oefening.Nu kan ik geen domme vragen meer in karma stellen... wat is GHR?![]()
Voor de rest merk ik nog niet echt wat qua pomp, maar misschien merk ik dat meer tijdens bicep curls of iets dergelijks.
POST OP PR
Thanks!

)
(ok, anders ook niet
)

Yeah Hellman's mayo nomnom!Vandaag een rustdag. Mijn linker schouder is weer eens moeilijk aan het doen. Ik heb ook met name op niet-trainingsdagen last. Ik ben de hele dag aan het rekken en strekken (verlicht de zeurende pijn een beetje), maar het helpt maar even. Als ik mijn schouder op een bepaalde manier draai dan voel ik een doffe zenuwpijn. Zo wordt het nooit wat met het bouwen van 3D Delts(ok, anders ook niet
)
Qua voeding gaat het in ieder geval goed! Mijn eetlust is flink toegenomen, maar ook mijn energie level is weer zoals het hoort. Het is toch wel weer een flinke aanslag op je lichaam. Ik ben nu veel vrolijker, fitter en vooral warmer. Volgens de weegschaal komt er niets bij, dus so far so good. Over iets minder dan 2 weken ga ik weer meten (vetpercentage en centimeters).
Voorbeeld dagje (vandaag). Ik ben erg blij met mijn musclemeat pakket. Vooral de kipnuggets zijn een succes
Net cake gebakken. Wel lullig dat 1 plakje al 40 g weegt
![]()
Weektarget heb ik niet aangepast (staat wel in spreadsheet).
2565 KCAL
K 300
E 150
V 85
Oja wat betreft mijn pds klachten heb ik een doorverwijzing voor een lactose intolerantie test (ik wordt nog opgeroepen). Enige wat ik verder mee heb gekregen zijn vezelzakjes (dat zou de ontlasting vaster moeten maken). Ik ben daar nog niet mee begonnen, maar het lijkt mij sowieso een beetje onzin (omdat het niet de oorzaak aan pakt). Maar goed, wie weet doet het iets.
Ik heb gelukkig zelden een pds aanval en sinds ik weinig zuivel neem ook geen buikklachten. Alleen wbt de ontlasting is het elke ochtend weer raak.
Ja ik loop hier al een jaar mee, maar omdat er met mijn rechterschouder serieus wat aan de hand was ging daar alle aandacht naar toe (dus ook alle fysio sessies).Yeah Hellman's mayo nomnom!
Blijft mooi vervelend! Zou fijn zijn als je iig duidelijkheid krijgt!
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vaak die van de lidl koop, die is ook prima (en wat goedkoper). De la place mayo van de jumbo is ook erg lekker!Oooh, 2600kcal eten en op gewicht blijven.
Ik blijf er mijn leven lang van dromen denk ik.

Ja ik loop hier al een jaar mee, maar omdat er met mijn rechterschouder serieus wat aan de hand was ging daar alle aandacht naar toe (dus ook alle fysio sessies).
Hellmanns is indd lekkerIk moet zeggen dat ik de laatste tijd vaak die van de lidl koop, die is ook prima (en wat goedkoper). De la place mayo van de jumbo is ook erg lekker!
Haha, ja dat is inderdaad niet heel vervelend![]()

Oooh, 2600kcal eten en op gewicht blijven.
Ik blijf er mijn leven lang van dromen denk ik.
Niet makkelijk aankomen op een hoger kcal inname kan anders soms ook best vervelend zijn.