Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

gefeliciteerd!! Geniet ervan ❤️

Gefeliciteerd :heart:

Wat een heeeerlijk meidje:heart: Geniet geniet geniet van dit alles!

Ahhh wat een schatje. Van harte gefeliciteerd! Zou zo zelf weer aan een kleintje willen beginnen als ik dit zo zie :heart:

Gefeliciteerd!!!!!!! :birthday::heart:

Gefeliciteerd Lo! (is je FB inactief trouwens? Vandaar dat ik dit gemist heb? Wist niet dat je log hier stond)

Wat een dotje 😍😍 gefeliciteerd! Mooie stats ook 😉

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.330
Ik wou net even reageren, maar ik word weer geroepen haha

• #1.334
Even kort dan maar🤣

Iedereen heel erg bedankt❤

Alles gaat goed hier. Wel een pittige nacht gehad vannacht en wat probleempjes met de bv (iets met kloven😱). Ik kom echt handen en tijd tekort, maar echt wauw.. zo mooi en bijzonder dit❤❤❤ Dat maakt het ook de moeilijke momenten helemaal waard😊

• #1.335
Even kort dan maar🤣

Iedereen heel erg bedankt❤

Alles gaat goed hier. Wel een pittige nacht gehad vannacht en wat probleempjes met de bv (iets met kloven😱). Ik kom echt handen en tijd tekort, maar echt wauw.. zo mooi en bijzonder dit❤❤❤ Dat maakt het ook de moeilijke momenten helemaal waard😊
Aah wat fijn om te horen dat je zo verliefd bent op de kleine meid!!

Kloven kunnen inderdaad ontzettend pijnlijk zijn!! En daardoor kan bv zelfs gaan tegen staan. Je hebt vast al wel tips van de kraamhulp gehad. Maar voeden met een hoedje of onderstaande zalf zou kunnen helpen...

Hoe vindt de oudste het? Zo'n kleintje in huis?

Haha lieve Loreen, ik ben 30, denk je dat ik "insta" heb? XD
Daar voel ik me echt te oud voor! Wel echt leuk voor je :D

Gefeliciteerd 😍

• #1.339
Aah wat fijn om te horen dat je zo verliefd bent op de kleine meid!!

Kloven kunnen inderdaad ontzettend pijnlijk zijn!! En daardoor kan bv zelfs gaan tegen staan. Je hebt vast al wel tips van de kraamhulp gehad. Maar voeden met een hoedje of onderstaande zalf zou kunnen helpen...

Hoe vindt de oudste het? Zo'n kleintje in huis?
Ik had er na de 1e dag last van rechts, maar het verergert gelukkig niet (zal waarschijnlijk verkeerd hebben aangelegd in het begin). Ik heb inderdaad al heel veel tips gehad haha. Voor mij geen reden om te stoppen:) Ik wil koste wat kost geen flesvoeding geven (dat zou ik alleen doen als het echt niet anders kan).

Het is wel even wennen voor mijn dochter. We zeggen wel steeds tegen haar dat ze het wel moet zeggen als ze onze aandacht nodig heeft. Straks kan ze gelukkig steeds meer met haar zusje!
Haha lieve Loreen, ik ben 30, denk je dat ik "insta" heb? XD
Daar voel ik me echt te oud voor! Wel echt leuk voor je :D
Dan ben ik met bijna 33 ook oud 🤣

De jeugd van tegenwoordig zit op tiktok😅

Laatst bewerkt:
  • #1.340
Het duurt wel even weer voor ik ga sporten, maar ik zal (zodra ik meer kan) weer verder loggen. Ook zodra ik serieus met mijn voeding bezig ga (ergens na 4-6 weken). Ik eet momenteel denk ik onder mijn behoefte (niet bewust, maar ik merk dat ik niet eens veel tijd heb om te eten😅).

Even een eindstand qua gewicht vs 1 dag na de bevalling vs nu.

87,6 (+16 kg)
1 dag daarna 81,6
Nu (5e dag) 79,6

Mijn buik ziet er tot dusver goed uit! Ben benieuwd hoe dat aankomende weken veranderd.

Terug
Naar boven