Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu de belangrijkste vraag, is dat gewicht een PR?
ze heeft er hard voor gewerkt.......moet wel!Gefeliciteerd!
Nu de belangrijkste vraag, is dat gewicht een PR?
Die is al lang weer begonnen, ongeveer zo:
I've seen it!Ik wou net even reageren, maar ik word weer geroepen haha

Nee niet meer actief haha. Wel op insta (loreenprive en lootjetraining).Gefeliciteerd Lo! (is je FB inactief trouwens? Vandaar dat ik dit gemist heb? Wist niet dat je log hier stond)
Aah wat fijn om te horen dat je zo verliefd bent op de kleine meid!!Even kort dan maar🤣
Iedereen heel erg bedankt❤
Alles gaat goed hier. Wel een pittige nacht gehad vannacht en wat probleempjes met de bv (iets met kloven😱). Ik kom echt handen en tijd tekort, maar echt wauw.. zo mooi en bijzonder dit❤❤❤ Dat maakt het ook de moeilijke momenten helemaal waard😊
Ik had er na de 1e dag last van rechts, maar het verergert gelukkig niet (zal waarschijnlijk verkeerd hebben aangelegd in het begin). Ik heb inderdaad al heel veel tips gehad haha. Voor mij geen reden om te stoppenAah wat fijn om te horen dat je zo verliefd bent op de kleine meid!!
Kloven kunnen inderdaad ontzettend pijnlijk zijn!! En daardoor kan bv zelfs gaan tegen staan. Je hebt vast al wel tips van de kraamhulp gehad. Maar voeden met een hoedje of onderstaande zalf zou kunnen helpen...
![]()
Medela Purelan 7gr
Je huid heeft veel te verduren tijdens je zwangerschap. Zorg goed voor jezelf met de beste Medela huidverzorging. Bestel direct bij Etos!www.etos.nl
Hoe vindt de oudste het? Zo'n kleintje in huis?
Ik wil koste wat kost geen flesvoeding geven (dat zou ik alleen doen als het echt niet anders kan).Dan ben ik met bijna 33 ook oud 🤣Haha lieve Loreen, ik ben 30, denk je dat ik "insta" heb? XD
Daar voel ik me echt te oud voor! Wel echt leuk voor je![]()