- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha zie je goed hoor. Andere log doe ik wat meer aan log vervuiling

leuk dat je volgt! hoe gaat het trainen bij jou op t moment?
Sowieso flink ziek geweest rond oud & nieuw wat er behoorlijk ingehakt heeft. Inmiddels wel op mijn 'oude niveau' maar zo'n geintje kost me wel weken progressie. Gelukkig heb ik verder geen haast en hoef ik niet naar een wedstrijd toe te trainen of dat ik een deadline heb ofzo.
Ik heb vooruitgang geboekt op deadlift (vorige week een mad lelijke 110kg 1RM, maar wel 110kg dus ik ben blij, en laatst nog wat VPR's) en squat (VPR's) maar bench press en overhead press blijven nog achter. Squat blijft sowieso altijd wel sucken bij mij (ten opzichte van mijn deadlift zou ik geloof ik bijna het dubbele moeten kunnen squatten van wat ik daadwerkelijk kan) maar er zit dus vooruitgang in en dan ben ik tevreden. Op aanraden van een kennis met verstand van zaken mijn assistance aangepast sinds vorige week dus we gaan het zien. Mijn op Wendler 531 gebaseerde schema bevalt verder prima, ik vind het leuke trainingen en het voelt goed. 
Leuk, ik ga dit volgen!
Ik deadlift vreemd genoeg trouwens juist als een malle tijdens die ene week, maar heb dan ook geen rugklachten (alleen buikpijn).![]()

Ja squats gaan weer lekker nu
Bijna terug op het punt van voor mn operatie en mn techniek is nu nog beter ook (iets dieper ook).thnx!Goeie repout op squats!
Maar wat is BFR (bloodflowrestriction) bicep curl ezstang?![]()

Normaal voel ik mn pols heeeelll licht als ik aan het werk ben (ik moet echt de godganse dag met de muis schuivenOndanks je pols ziet het er vrij easy uit.
Bij rust niet met regelmaat last van je pols?
). Tijdens trainen alleen als ik de bar onderhands pak. Met benchen had ik normaal geen last, maar nu voelde ik het wel zeuren (misschien was mn grip anders). 
Volgende week naar de 76 kg. Als ik dan wederom 6 haal dan is het een officiële pr. Voor mn OP heb ik max 6 x 75 gedaan (en met mindere techniek dan nu).