SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wel heel erg vaak heel gezellig.. Het mag af en toe toch ook wel beetje gezellig zijn toch?
Vreselijk trouwens, hoe veel geld je in deze 'hobby' kwijt bent.. Is natuurlijk maar net zo gek je het zelf maakt, maar er is gewoon veel te veel fijns te koop![]()
Ik ga er iig niet minder hard m trainen, alleen mn focus is dan wat minder.
Het moest wel ipf approved zijn dus dat maakt het direct 2 x zo duurJe kan het zo duur maken als je wilt. Maar goed je wilt ook wel wat kwaliteit hebben natuurlijk. Prut heb je niks aan en vaak duurder uit.
Heb je al enig idee welke gewicht klasse je mee gaat doen?

De eisen zijn voor het NK in december.Ah oké. Kwalificatie eis voor drc of om verder te kunnen daarna?
Niet bang dat je dmv cut weer wat kracht gaat verliezen?
Voor de drc zelf is geen kwalificatie eisIs alleen de drc een kwalificatie daarvoor?
Weet niet wat jij met een paar dagen bedoelt maar kan nog vies tegen gaan vallen. Weegt nu ong 67 toch?
Alsof ik een mega dosis pwo had gehad
Ow en ik neem tegenwoordig helemaal geen pwo meer met stimulanten.. ik slaap nu veel vaster.
Laatste rep van de laatste set ging wel tragisch langzaam.Ja ik bench nu ongeveer 2 maanden 3 x per week obv 1 volume dag, 1 herstel dag en 1 dag met een hogere intensiteit en een laag volume.Nog verzuurd van maandag met benchen? Bench je 3x per week momenteel? Dan misschien de assistance oefeningen tijdelijk iets terugbrengen die dezelfde spiergroepen pakken tot je gewend bent aan het hoge volume benchen.

). Natuurlijk ook m'n belt mee en dat voelt toch wel ff anders hoor!
e1rm weer 3 kg omhoog (93)
er
Dit is m'n 3e x dat ik gepauzeerd bench en dat is echt veeel zwaarder
). Was er ook blij mee
SQ was altijd m'n slechte oefening (knieën altijd te ver naar voren, zware reps kwam met halve good mornings omhoog). Nu begint 't bijna m'n favoriete oefening te worden
3 x p. Week squaten did the trick blijkbaarIs nog steeds in de trend
Had alleen verwacht dat 't inmiddels wel zou stagneren. Hoop volgende week een mooi 1rm pr te zetten, al is alles boven de 83 nu een pr omdat ik nooit meer dan 3 x 80 heb gesquat
Voor de drc cup zit je niet met gewichtsklasses, maar voor een hogere score hoop ik wel rond de 63 te wegen. Ik moet dan minstens 280 kg liften (bijv bp 60 sq 95 dl 125) totaal voor de kwalificatie eis.. die is overigens 40 kg meer dit jaar!!).
Eerst zien of dat gaat lukken! Ik had er eignlijk op gerekend da ik nog een vol jaar had.
Je bedoeld de juiste kwalificatie klasse voor het NK? Dus stel ik zou 64 kg tijdens de drc cup wegen dan zou ik niet in de -63 kg mee kunnen doen tijdens het NK?Je moet wel meedoen op de DRC in de gewichtsklasse waarin je je inschrijft, meestal kan je klasse op z'n laatst ongeveer 2 weken van tevoren gewijzigd worden.

Je bedoeld de juiste kwalificatie klasse voor het NK? Dus stel ik zou 64 kg tijdens de drc cup wegen dan zou ik niet in de -63 kg mee kunnen doen tijdens het NK?
Allemaal hypothetisch natuurlijk, want ik moet me eerst maar zien te kwalificeren![]()

Dan heb ik dat waarschijnlijk verkeerd begrepen. Dan ga ik alsnog maar naar de -63 toe werkendat bedoel ik niet
Je zei dat je niet met gewichtsklasses zit bij DRC. Maar je moet nog steeds meedoen in een bepaalde gewichtsklasse. Je kunt je bijv. niet voor de DRC inschrijven voor -63 en dan aankomen aan 66 kg.