- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een oud huisgenootje die vorig jaar ook een sollicitatiepoging heeft gedaan vertelde mij dat ze tegenwoordig focussen multiculturalisme binnen de politie. En voor de rest waren het veel rondes die ze door moest komen. Ze is het niet geworden overigens.
Das weer jammer. Zonnebankje pakken dus en haar bruin vervenKennis van me is "recruiter" bij de politie zeg maar en inderdaad, het gaat heel veel om multiculti onzin tegenwoordig. Als blonde blanke chick schijnt het echt al lastig te zijn om er binnen te komen.

Was opzich een mooie test om te zien hoe mijn lijf ervoor staat na een week rust van werk/sport. Het gaat best goed (spanning is veel minder), maar dat kraken van de schouderblad en irritatie aan de voorkant van de linkerschouder zal niet zomaar weg gaan.Jammer dat de rust de pijntjes niet heeft opgelost...
Sterkte vanmiddag bij de tandarts.
Toch nog een mooie training!
Succes bij de tandarts

Das weer jammer. Zonnebankje pakken dus en haar bruin verven
Mijn vader komt uit Indonesie, dat dan weer wel.
Helemaal goed, een pak spekkoek mee naar de sollicitatie en je bent binnen
Haha dat is wel een idee jaHelemaal goed, een pak spekkoek mee naar de sollicitatie en je bent binnen
![]()

). Daarna was er nog te weinig tijd om sporten omdat mn vriend nog een vergadering had. Duss woensdag pas gaan trainen.
Wel bijhouden, maar niet obv macros. Dus meer zoiets als 2 porties eiwitten/2 porties carbs etc. Beetje iifym, maar dan zonder het tellen van kcalsMet vast eetschema bedoel je dan iifym en bijhouden of echt een voedingsschema elke dag?
Hoe is het bij de tandarts gegaan?![]()

Opzich qua pijn wel te doen, maar was gewoon naar.
Haha valt mee, was de nabehandeling van het wortelkanaal. De zenuw was er al uit gehaald