- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had al last voor het benchen, dus vandaar dat ik dacht dat t door het tekenen kwam (ook weer meer last van mn rechterschouderblad...). 50 kg voelde al loeizwaar dus dat is meestal geen goed tekenOf miss dat het squaten het triggert, kan ook nog!
Wel gek dat het na 1 nacht slapen alweer weg is, iig blij mee![]()
Ja ik weet iig wat meer! Ook waarom muiswerk ervoor zorgt dat alles overbelast raakt.Zag het al op je insta voorbij komen.
Best kloten maar in ieder geval weet je nu wat het is en dat het gefixt kan worden.
Hoe kom je btw aan zoiets? Moet je toch eens gevoeld hebben?
Weet je al wanneer je onder t mes moet en hoe snel herstel zal zijn?

Heb heel eerlijk geen idee. Dat hoor ik nog.Hoe gaan ze het herstellen dan??En waarom laat je niet als nog even een scan van je andere
schouder maken, als je daar nog zo'n last van hebt.
Altijd kut zoiets, je bent altijd zou goed bezig.
En je kunt altijd been oefening doen zonder druk op schouder he', met een legpress en isolatie oefeningen
kom je een eind![]()

Ja eindelijk meer duidelijkheid, alleen jammer dat ik geopereerd moet worden.Fijn dat je weet wat er aan de hand is!
Volgens mij verlopen die operaties vrij soepel, collega van me heeft het in beide schouders gehad.
Wanneer heb je de eerste vervolgafspraak?

Ben indd blij dat er iets is gevonden en wat vrij gemakkelijk te verhelpen is.Wel fijn dat je nu in ieder geval wat weet. OPlossing is er in ieder geval ook voor alleen herstellen duurt inderdaad altijd te lang....
Maar er zijn opties met trainen dat zie je zelf ook al. Stilzitten kan niet he
Ben benieuwd wanneer je terecht kan. Zijn er lange wachtlijsten?
Ik denk eerder dat je in RPE termen moet denken: tot RPE 7 of 8 ofzo. Ofwel zo rond de 70-80% gaan zitten. Daar kan je wel gewoon prima kracht mee bouwen inderdaad met 5-jes, 4-tjes en 3-tjes.Je mag niet 1rm maxen?
Als de rest nog wel prima lukt, kan je nog genoeg progressie maken met bv 3x3 of 5x5 maximaal.
Wel goed dat je nu weet wat het is en dat het relatief gemakkelijk te opereren is. Gewoon zo goed mogelijk herstellen daarna en je staat waarschijnlijk al redelijk snel weer te liften. Een meet zou ik zelf niet doen, lijkt me niet goed om een al beschadigde schouder onder extreme druk te zetten.Ben indd blij dat er iets is gevonden en wat vrij gemakkelijk te verhelpen is.
Stil zitten is nooit een optie haha. Enige wat me vreselijk lijkt als ik niet mag deadliften.
Heb geen idee eigenlijk.
Ergens wil ik nog heeeeel graag 1 x een meet doen voor ik onder het mes ga, maar ja verstandig is het wellicht niet.
Nu iig wel duidelijk verhaal waarom ik bij de fysio geen steek verder kwam. Is maar goed dat ik nogmaals naar de HA ben gegaan
Nouja, niet dat hij zei dat het niet mag, maar leek hem niet verstandig. Ik mag gelukkig nog gewoon blijven trainen, maar aangepast.Je mag niet 1rm maxen?
Als de rest nog wel prima lukt, kan je nog genoeg progressie maken met bv 3x3 of 5x5 maximaal.
yup weer een stapje dichterbij!Aaa fijn een stapje dichterbij met de resultaten van de MRI. Zo'n operatie lijkt mij ook best wel kak (ben zelf nog nooit onder het mes gegaan). Maar ik kan mij ook best voorstellen dat je hoopt dat het snel plaats kan gaan vinden.
Hopelijk neemt het ziekenhuis snel contact op voor de rest![]()
Klopt, scheelt dat ik nooit hele zware sets doe (qua rpe).Ik denk eerder dat je in RPE termen moet denken: tot RPE 7 of 8 ofzo. Ofwel zo rond de 70-80% gaan zitten. Daar kan je wel gewoon prima kracht mee bouwen inderdaad met 5-jes, 4-tjes en 3-tjes.
Wel goed dat je nu weet wat het is en dat het relatief gemakkelijk te opereren is. Gewoon zo goed mogelijk herstellen daarna en je staat waarschijnlijk al redelijk snel weer te liften. Een meet zou ik zelf niet doen, lijkt me niet goed om een al beschadigde schouder onder extreme druk te zetten.
Ga ff kijken wat dat isIs het iets met corpus liberum? Dat is iets als een zwevend stukje bot.

Ik vind het niet erg om bijv voor bench een conservatieve max te doen, maar deadlift zou ik graag een keer allout willen gaan want dat heb ik tot dusver nog steeds niet gedaan! Maarrr ik heb volgende week een afspraak dus wellicht kan ik dat aangeven. Ik wil graag weten wat mijn risico zijn, ik train nu ook niet super licht met % tussen de 75-85%Je kan best een meet doen op minder dan max . Alleen weet je zelf ook wel hoe dat gaat en het vast 99.9% zeker is dat je t toch wel doet. Hehe.
Zou je voor een kwalificatie nk 2019 gaan dan of alleen om een meet gedaan te hebben?

AbsoluutIk merk wel dat je heel positief in de wereld staat en je weet nu dat ze het kunnen fixxen,
Dat is het belangrijkste, komt goed![]()

Gedaan wat moest!