MuscleMeat

Squatten en deadliften er veel mensen in jullie gym?

bij mij in de sportschool word er veel gedeadlift en gesqaut:o

Sinds ik squat en deadlift doe, zijn er meer en meer die het proberen.

Ja,

Voor zover ik weet zijn er bij mij maar 2 of 3 anderen die zich ook wel eens aan een deadlift wagen. Squatten gebeurd iets meer maar ook vrij weinig

Dit was een van de dingen die me meteen opvielen aan Amerikaanse gyms, dat er veel meer freeweight spullen zijn.

Mijn gym heeft 4 powercages, 8 squatrekken en 7 bankdrukrekken, terwijl de gym zelf eigenlijk niet eens zo heel groot is. (Er zijn verder misschien 8-10 apparaten en 15-20 cardiomachines.)

En reken maar dat er gesquat en gedeadlift wordt.

Bij ons echt weinig. Maar een aantal mensen die deadliften en wel iets meer die squatten, wel in de smith. Er is ook echt 1 ziek brede gast die maar 70kg ofzo squat in de smith omdat ze benen anders te groot worden :roflol:

Wanneer je hier op het forum leest, lees je vaak dat squaten en deadliften erg belangrijke oefeningen zijn (zelfs een van de belangrijkste). Valt me daarom tegen hoeveel mensen bij ons in de sportschool deze oefeningen doen.

Zullen wel veel mensen zijn die de een 'beach-body' willen hebben :)

Je hoort vaak van mensen dat wanneer de een dagje niet kunnen, ze de 'benentraining' overslaan.

Ik en m'n trainingsmaat zijn de enige die Deadliften, sommige mensen squatten wel in de smith

bij mijn club zeer weinig die SQ en DL en.kunnen op 1 handvol gewteld worden :rolleyes:

is maar goed ook dat bijna niemand het doet, wantr als ze fouten zouden maken in de uitvoering is er niemand die dat zou herkenne laat staan verbeteren (niemand van de "instructeurs"bedoel ik dan.:D

erg triest maarja

Bij ons ken je niet eens kniebuigen alleen in de smith machine. Misschien train ik wel op de verkeerde plaats.

12811177955361649.jpg

Funny cuz its true.

Bij mij zijn er 4 die deadliften, waarvan ik en 2 maatjes. Denk 5 of 6 die squatten, waarvan ik en 2 maatjes. Ik zie soms een opaatje ook squatten, wel grappig. Die tjappies zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen. Niet dat ik nu veel pak, vooral omdat ik nu aan het cutten ben kan ik weinig progressie maken, maar het is echt triest gesteld met de benenpower in mijn sportschool:p
Niet om veren in mijn eigen reet te steken, maar ik heb de sterkste benen in mijn sportschool. En dat terwijl er machomen rondlopen die meer bankdrukken dan mij:rolleyes:

Terug
Naar boven