Fitness Seller

Squatten en deadliften er veel mensen in jullie gym?

Squat wel een paar.. Licht.. Deadlift? No way, ik ben ook altijd het middelpunt van de aandacht als ik ga deadliften..

De laatste maanden meer en meer squatters en deadlifters. Huidig en ex belgisch kampioen deadlift en andere powerlifters.

Hier ook erg weinig. In de smith wordt wel af en toe gesquat. DL slechts 1 keer gezien.

Nee train in een healthcenter met amper losse gewichten

In de gym waar ik doordeweeks train moet ik regelmatig in de rij staan voor het rack. Deadliften kennen ze niet en goodmornings over het algemeen ook niet daar raak je te snel geblesseerd van volgens hun. En squats boven de 110kg zie je zelden toch lopen er aardig wat buffe bodybuilders rond maar die gaan liever op de legpress ernaast

je hoeft toch niet te squatten als je al voetbal doet? daar krijg je sowieso dikke benen van. works for me...

In mijn gym zijn er ook maar weinigen die squatten, de meeste doen het dan nog in de smith. Deadlift zie ik zelden of nooit, buiten yoshuba ofzo.

bij mij doet iedereen het

niet echt veel alleen er is maar 1 squatrack dus hij is best vaak bezet :(

Bij ons staat er een half(-gaar) oud squatrek die 50% van de tijd tot een uur of acht bezet is - sportschool sluit om 21.30.

De oefeningen die dan worden gedaan door de meeste jongens zijn: bicep curls en upright rows (met EZ-bar) ... :yawn:

Wat ook wel eens gedaan wordt bij dat rek zijn Romanian DL's of BOR's voor de spiegel, maar het aantal jongens dat squat is op één hand te tellen.

Zelfde geldt voor het deadliften, misschien nog wel minder.

Ik krijg altijd wel wat rare blikken als ik de frontsquat of goodmornings doe, men staart je gewoon aan! :D

kan geen dag binnenlopen of je hoort die teringherrie al weer van dat deadliften door van die buffels??????

Mwah

Bij mijn gymn, squatten ze alleen gedeeltelijk, ze gaan minder diep dan 90 graden.

Squaten heb ik nog maar 1 iemand zien doen in mijn gym! Een fitness begeleider die redelijk buff is. Andere buffs gaan enkel op leg press, leg extensions, ....

Deadliften kent precies niemand in mijn gym. Ik ben de enige die dit doet.
En dan gaat iedereen mij raar bekijken. Heb ooit eens een week lang iedereen gevraagd die wat buff is of hij kan deadliften en mij wou helpen met de techniek maar niemand deadlifte :/

Bij ons squat bijna iedereen en deadlift ongeveer de helft.

Bij ons zijn der iets van 5 vechters (je kan ook judo/kickboksen/karate doen in de zalen naast de gym) die allemaal met een of andere fysiodude (op ze shirt staat 'Fysio' )squatten en en explosieve lifts als de clean&jerk doen, verder nog een stuk of 5 man die deadlift, en minstens 20 superdudes die squatten in de smith:rolleyes:

Deadlift nooit gezien, iig niet serieus. Misschien een verdwaalde huisvrouw die een 10kg barbell op loopt te tillen maar dat kan ik geen deadlift noemen.

Squat zie ik heel af en toe eens voorbij komen, maar het wordt volgens mij gezien als een vrouwenoefening want 70% van de tijd zijn et vrouwen die ermee bezig zijn. Ook wordt de smith er idd vaker voor gebruikt dan et losse rack.

Ik ben de enige die deadlift daar. Squatten heb ik wel een paar keer gezien maar nog nooit hardcore. De meeste mensen doen van die tricep pushdowns.

Terug
Naar boven