Fitness Seller

Squatten en deadliften er veel mensen in jullie gym?

squatten, niemand
deadliften, niemand

en er lopen nog zoveel ''beeste'' rond, ik en 1 iemand anders zijn de enigen...

wij hebben geen squatrek dus moet op de smith-machine voelt wel minder prettig aan en doen er hooguit stuk of 20.
deadlift? hebben ze hier nog nooit van gehoord zo te zien;)

ik heb ooit een keer iemand zien deadliften. Dat is inmiddels ook weer paar maanden geleden. Geen squatrek, dus moet in de smith. Nog nooit iemand zien doen. Ik ben de enige.

Wel opvallend dat velen hier de enige zijn die squatten of deadliften in hun gym. Geef maar toe dat jullie het ook niet doen :roflol:

bij ons zie ik wel genoeg squatten, maar deadlift idd nog nooit gezien!

Deadlift doet niemand behalve ik.

Squatten is wat populairder (met de Smith).

Ik ben vrijwel de enigste die het in onze gym doet.
Zijn wel 2 andere maar die doen de oefeningen niet goed ;P

er word bij ons bijna niet gedeadlift - men vind dit ook een lastige/linke oefening - word ook niet gepromoot door de intructeurs ( of ze dat nou niet mogen van de leiding ? )
squatten gek genoeg zie ik bij ons meer gedaan worden door vrouwen dan door mannen
mijn maatje squat tot een bepaald gewicht mee , maar deadlift eigenlijk niet meer
ook ik train bij zo'n healthclub

te weinig

Squat op één hand te tellen en deadlift zijn er 2 inclusief ikzelf :fa:

Waarom doen jullie dan ook van die vreemde oefeningen ??? gebruik gewoon de toestellen, veel veiliger man!

Ik loop te rommelen in zo'n health en bewegings gym... zwaarste dumbbells 32 kilo en geen squatrek of een rek om je dips op te doen. Toch zijn er wel een stuk of 6 á 7 mensen die serieus squatten (vrouwen niet meegerekend, kijk ik nooit naar anders kom ik zelf niet aan trainen toe (om positieve en zwaar negatieve redenen)) en minstens 3 die zich aan deadlift wagen... tijd voor een hardcore sportschool hiero

Ikzelf ben 1 van de enigste die squat en deadlift hiero... die lui bij mij zijn allemaal p*ssy's '' want je rug gaat immers naar de klote ''... zwaar irritant , 90% is massa fitness toestellenvolk die geen k*t vooruit gaan en sommige staan een half uur hun biceps te pompe lol.

Laatst bewerkt:
Is toch juist fijn als er niemand squat of deadlift?
Des te minder is alles bezet.

Ikzelf ben 1 van de enigste die squat en deadlift hiero... die lui bij mij zijn allemaal p*ssy's '' want je rug gaat immers naar de klote ''... zwaar irritant , 90% is massa fitness toestellenvolk die geen k*t vooruit gaan en sommige staan een half uur hun biceps te pompe lol.

Je bent 1 van de enigste:roflol:, bruh je bent de enige of een van de weinige, niet een van de enigste. Maar met een naam als: H4rdstyle21 kan ik je niets kwalijk nemen.

Ik ben wel de enigste :cool:

Ik doe altijd deadlift. Zie avatar. Ben de deadlift koning!

goeie deadlift bruh

Terug
Naar boven