MuscleMeat

Srs asking: Na welke richting veeg jij je reet?

Peiling Peiling Welke richting veeg jij je reet?

• Totaal stemmers
    69
  • Topic Starter Topic Starter
Lol. Ik kan wel concluderen dat ik dus heel mijn leven de verkeerde kant opveegt.

Damn. De volgende keer, dus de anderen kant op. Benieuwd hoe dat gaat aanvoelen.
Ik hoop swoel.

Altijd eerst er vanaf en dan er naar toe. Dat is de beste manier en zorgt voor de meeste wipeage per keer dat je veegt en dus minder aantal keer vegen.

Ik maak een prop, stop die in me hol en laat het 10 sec zitten. Daarna haal ik hem eruit en haal ik me vinger erlangs om te kijken of er nog veel stront zit. Zo ja dan herhaal ik de prop.

not srs

Lol. Ik kan wel concluderen dat ik dus heel mijn leven de verkeerde kant opveegt.

Damn. De volgende keer, dus de anderen kant op. Benieuwd hoe dat gaat aanvoelen.
Ik hoop swoel.

lol je bent niet alleen :D
doe et ook altijd zo maar nu ik de reacties hier lees ga ik toch maar eens anders proberen, zal wel wat oefening vergen haha

Ik pak altijd breed het papier vast van schuif dan met wijsvinger en duim naar het midden om de kakka als het ware vast te pakken met een veeg beweging naar het centrum.

Werkt uitstekend, maar jammer dat deze optie er niet was.

Ik veeg mn reet altijd af naar rechts. Waarom staat die optie er niet bij?

vegen jullie srs heen en weer? .. dan gaat toch je hele gat er onder zitten

Ik pak altijd breed het papier vast van schuif dan met wijsvinger en duim naar het midden om de kakka als het ware vast te pakken met een veeg beweging naar het centrum.

Werkt uitstekend, maar jammer dat deze optie er niet was.

Zou je een instructie video willen posten?

Off+to+the+frontpage+with+you+I+have+not+lolled+_b88102f39d146b7e8cd66a46bc33d5e5.png

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het geprobeerd vanaf mijn ballen. Maar mijn motoriek werkt tegen.

het lukt gewoon niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oefenen :P

Net nog lekker zitten schijten, ik ga staan en veeg van me ballen af.
Zo simpel mogelijk gewoon, had trouwens zo'n mooie drol waarbij afvegen zo goed als overbodig is. :heart:

waardeloos topic zonder pics..

de beste manier om mijn dag te beginnen :

bak koffie met brinta en whey, flink kakken van de koffie en dan afvegen en erachter komen dat er geen kaka op het papiertje zit, this gun be a g00d day.

Hoe de **** veeg je naar je ballen toe? Moet je dan net als een wijf met je arm tussen je benen door? Wtf dan moet je vet ver naar voren leunen om je hand daar te krijgen. Bovendien zit je druppende lul dan ook nog in de weg.

En als je het achterlangs doet kun je toch nooit goed kracht zetten? Als je vanaf je balle doet dan kan je het zo lekker naar boven raggen.

Terug
Naar boven