XXL Nutrition

Stack Hyperdrol,Mass Fx,Nitrix

juist. af rader wat je wel kan doen bij de laatste oefening voor borst bij mij is dat altijd een isolatie oefening de laatste set helemaal uit pompen.

bv je doet 50kg x8 dan na die 8 herhalingen doe je 45 kilo 12 x en zo naar beneden.

probeer het eens echt een aanrader.

hallo

en hoeveel op 40kg en verder???

in principe hoef je abs niet te trainen zolang je maar basic oefeningen als squat bench and dead er in hebt.

2uur per dag ? ik zat eerst ook op een 2x per week schema en ja ik pakte alles ook me legs en ik kon alles goed in anderhalf uur doen.

je moet je buikspieren toch 2 a 3 keer per week aanpakken voor goei resultaten
bij 3maal trainen in de week pak je je buikspieren toch 2 keer per week???

je moet je buikspieren toch 2 a 3 keer per week aanpakken voor goei resultaten
bij 3maal trainen in de week pak je je buikspieren toch 2 keer per week???

kan ik heb het erover als je 5x per week traint, bv ik heb bijna nooit tijd om me buik te doen op het eind maar door de vele basis oefeningen train ik me buik wel lekker mee.

squat maar eens 10 sets , je buik voel je echt wel.

maar als je het leuk vind om buik te trainen kun je hm gerust 2x pakken als je 3x per week traint.

• Topic Starter Topic Starter
Buik kan je gerust 5x per week traine sowieso

En btw mn buik train ik elke training mee

En btw mn buik train ik elke training mee

dat is schijnd te veel want buikspieren moeten ook kunne herstellen.ik dee da ook
elke training buik meepakken maar bij de 3de training voelde dat ni echt goed aan.
ni altijd maar meestal wel.trouwen ge boekt toch ni meer resutaat als ge ze altijd
meepakt.bij mij bv in het 1ste en ook mijn 2de jaar waren de resultaten goe door ze
altijd mee te pakken maar de laatste 10 maanden is het alsof hoe goe ik soms doorga
dat ze er maar zwak uitzien want een jaar geleden zagen ze er masief uit bijna zoals op
een foto van een prof bodybuilder en nee ik heb geen al te hoog bf ik schat rond de 12%;)

Vanaf vandaag zit ik in mijn 2weken pauze...
Heb nu nog 1 potje van zowel mass fx als hyperdroll ben benieuwd wat het gaat geven nu deze 2weken zonder en wat het erna terug zal zijn ...

Terug
Naar boven