XXL Nutrition

Stam-X log

Zondag 18 november 2007

Stralende dag, HG training in het park met Tjok en Alaric....

- lichte Hamer 10 worpen, beste worp weer verder dan vorige week, richting de 27 meter
- lichte WFD 5 worpen ofzo, voelde belabberd, maar dezelfde afstand als vorige week, 14 + m
- Steen stoten 8 kg 5 worpen ofzo, 9 + m. Goed op techniek gelet, HEUP !!!!
- Caber 5 m, 10 worpen. beste worp ging bijna over de kop !!!!

Verder de nieuwelingen wat gecoach en tips gegeven. Is dan lastig om zelf gedachteloos te gooien, vooral bij de WFD. Ook nog wat strontgegleden en stronthappen gedaan...;) zie log Tjok....:D Geen tijd meer voor Hoog, maar onze WOut op Tv gekeken....
Heb je die geschoten filmpjes trouwens nog steeds? Wil wel 'es zien wat ik fout doe met dat hamergooien..

Zijn jullie niet bang dat je een kind voor z'n k*nus gooit met zó'n hamer midden in een park?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
Zijn jullie niet bang dat je een kind voor z'n k*nus gooit met zó'n hamer midden in een park?

Gisteren waren er enkel wat voetballers, die zijn bonus-punten :D

Nee, het blijft wel opletten.. mijn vrouw heeft al een keer een hond geraakt !
Helaas niet hard genoeg want er ligt, ondanks verbod, nog genoeg stront, nietwaar Tjok ;)

Helaas niet hard genoeg want er ligt, ondanks verbod, nog genoeg stront, nietwaar Tjok ;)

Misschien eens een extra dimensie toevoegen aan de highland games......voetballertjes in de werpsector rond laten rennen en kijken hoeveel je er kunt raken! :evil:

:roflol:!

Doe er dan ook meteen een lading oude vrouwtjes en spelende kinderen bij!

Hmmm......we nemen dit serieus in overweging! :cool:

Die trui + broek + schoenen liggen nog steeds in een vuilniszak. Heb het nog niet op kunnen brengen om het schoon te maken.:roflol:

Check dit: [Link niet meer beschikbaar]

Die reppers zijn wel de shit.

[Link niet meer beschikbaar]

Weg uit mijn Tuin
Voor wering van honden en katten in uw tuin.
Door de verdamper te vullen met 20 gram weringskorrels, weert u gedurende 2 maanden per vulling honden en katten uit uw tuin.
Inhoud 1 verdamper incl. 20 gram repperkorrels.

20kg van die korrels over dat veld uitspreiden en er komt geen hond meer. :roflol:

• #2.010
Maandag 19 november 2007

Het was MEGA-druk, dus heb ik me afgezonderd met een halter om de volgende KILLING-combi te doen:

- Powerclean, gevolgd door:
- Frontsquat, gaan zitten op een bankje, (soort van Front BOX squat :D), gevolgd door:
- Explosive Push Press.

eerst warming up 2 x 5 x 50 kg
dan de werksets:
10 x 3 x 75 kg
5 x 1 x 90 kg

Toen was ik dood en de Smith was vrij:

- Parallel Squats: 5 x 5 x 150 kg

Ging niet meer van harte, vooral de eerste sets last van stijve knieën, later ging het weer wat soepeler.

Verder nog wat:
- Dumbbell Swings
- Soort van kogelstoot-immitatie met van die elastieken ;)
- Alternate Crunches
- Stretching

ook al stijve knieen stah,ligt zeker aan het weer of aan onze leeftijd:scratch:

• #2.012
Het laatste, ben ik bang.........:rolleyes:

toch netjes 17 sets cleans, fr sq & pp!

Wat is eigenlijk je reden om zo vaak je squats in de smith te doen, als ik vragen mag?

netjes man!!:D

Volumes die je draait zien er altijd mooi uit!! :thumbup: En de gewichten ook!

Terug
Naar boven