MuscleMeat

Stam-X log

Eerst nog de militaire kampioenschappen, maar dat mag geen probleem opleveren voor 2x goud op kogel en discus. Dan nog onze competitie wedstrijden en als ik optijd over de 16mtr stoot, dan doe ik dit jaar ook het NK mee. Kan ik weer eens tegen Rutger gooien, is ook al weer 8 jaar geleden.

Werkt dat in je voordeel met gooien als je zo zwaar bent?

Als je soepel genoeg bent heb je meer contragewicht en zou je dus harder met je lichaam aan dat gewicht kunnen trekken..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184
Een beetje contra gewicht kan inderdaad geen kwaad....
Je moet wel een balans vinden in BW aan de ene kant en snelheid en flexibiliteit aan de andere...

Oke dan, en dat is zeker wel moeilijker als je zwaarder wordt. Hoorde Jacco er vorig jaar over dat ie wat stijfjes was.

Hoe zwaarder je bent, hoe verder je stoot!! ( is natuurlijk niet waar, maar wel een lekker excuus )

• #2.190
UPDATE:

as maandag zal ik worden geopereerd aan gescheurde meniscus...

nog 5 weken tot start HG -seizoen, dus ik houd hoop....:)

Sucses met de operatie en een snel herstel Stah'!!!

UPDATE:

as maandag zal ik worden geopereerd aan gescheurde meniscus...

nog 5 weken tot start HG -seizoen, dus ik houd hoop....:)
Succes man, dan ben ik jarig en taart aan't vreten..:D

Edit: naar aanleiding van jacco's post: hebben ze je een datum/tijdsduur gegeven vanaf wanneer je ongeveer weer kan beginnen met trainen of is dat van te voren niet te zeggen?

Laatst bewerkt:
Succes met je operatie en een snel herstel gewenst ouwe reus!

• #2.194
Succes man, dan ben ik jarig en taart aan't vreten..:D

Edit: naar aanleiding van jacco's post: hebben ze je een datum/tijdsduur gegeven vanaf wanneer je ongeveer weer kan beginnen met trainen of is dat van te voren niet te zeggen?

alvast gefeliciteerd, eet er ook één voor mij :)

Nee, is afhankelijk wat ze gaan vinden. Heb vrijdag alweer afspraak met fysiotherapie team. Via mijn verzorger (KNVB) ben ik in contact gekomen met fysiotherapeut van Ajax. Nu boeit voetbal me verder geen drol,maar die contactenzijn erg handig. Drei weken geleden meniscus gescheurd en nu al geopereerd mag snel worden genoemd in NL.... Ik vertrouw op de profesionaliteit van deze club mensen... Verder ben ikzelf natuulijk op de top van mijn kunnen ;) Staat doorgaans 3 weken voor dus....

• #2.195
trainingsachterstannd en kracht is een iets ander verhaal.....

Heel veel succes met de operatie, en een spoedig herstel!

• #2.197
thanx guys :)

alvast gefeliciteerd, eet er ook één voor mij :)

Nee, is afhankelijk wat ze gaan vinden. Heb vrijdag alweer afspraak met fysiotherapie team. Via mijn verzorger (KNVB) ben ik in contact gekomen met fysiotherapeut van Ajax. Nu boeit voetbal me verder geen drol,maar die contactenzijn erg handig. Drei weken geleden meniscus gescheurd en nu al geopereerd mag snel worden genoemd in NL.... Ik vertrouw op de profesionaliteit van deze club mensen... Verder ben ikzelf natuulijk op de top van mijn kunnen ;) Staat doorgaans 3 weken voor dus....
Will do:D

Hopen dat je snel herstelt!

• #2.199
Vanmorgen ben ik bij de chirurg geweest bij wie ik afgelopen maandag de kijkoperatie aan mijn knie heb ondergaan.

De diagnose is als volgt: SLIJTAGE !!!

Mijn meniscus, waarvan verwacht werd dat ik die gescheurd had, bleek volledig in tact en ook alle pezen en banden mankeren niets aan.

Het kraakbeen wat uitpuilde hebben ze nu gedeeltelijk verwijderd en bijgeboord en moet zich weer gaan herstellen. Ik mag nu weer geleidelijk belasten tot aan pijngrens. Over drie maanden terugkomen voor foto's. Even afwachten wat mijn fysio er vrijdag van gaat zeggen. Ik vind de diagnose wazig en ook nam de arts weinig tijd voor me ! Hoe bedoel je "lopende band werk".

Voordeel is dat er verder niets aan de kniebanden e.d. mankeert, zodat ik weer spierkracht kan opbouwen.
Negatief is uiteraard het onbekende verdere effect van de slijtage. Ook de oorzaak blijft giswerk (bv mijn afgescheurde hamstring ?)
En hoe zit het bijvoorbeeld met die andere knie ?

Vanmorgen ben ik bij de chirurg geweest bij wie ik afgelopen maandag de kijkoperatie aan mijn knie heb ondergaan.

De diagnose is als volgt: SLIJTAGE !!!

Mijn meniscus, waarvan verwacht werd dat ik die gescheurd had, bleek volledig in tact en ook alle pezen en banden mankeren niets aan.

Het kraakbeen wat uitpuilde hebben ze nu gedeeltelijk verwijderd en bijgeboord en moet zich weer gaan herstellen. Ik mag nu weer geleidelijk belasten tot aan pijngrens. Over drie maanden terugkomen voor foto's. Even afwachten wat mijn fysio er vrijdag van gaat zeggen. Ik vind de diagnose wazig en ook nam de arts weinig tijd voor me ! Hoe bedoel je "lopende band werk".

Voordeel is dat er verder niets aan de kniebanden e.d. mankeert, zodat ik weer spierkracht kan opbouwen.
Negatief is uiteraard het onbekende verdere effect van de slijtage. Ook de oorzaak blijft giswerk (bv mijn afgescheurde hamstring ?)
En hoe zit het bijvoorbeeld met die andere knie ?

Dit is wel positief ja, betekent dit dat je wel gewoon mee gaat/kan doen aan de HG-wedstrijden?

Terug
Naar boven