MuscleMeat

Stam-X log

Lekkere HG training Stah. Mooi dat je weer nieuw talent mee krijgt.

Wanneer is er weer een training?

Je staat al geruime tijd stil :o

Je staat al geruime tijd stil :o

Hij houdt zijn log hier niet meer bij (geen zin meer in). Hij post alleen nog wat wetenswaardigheden. (Maar hij leest nog wel mee af en toe dus pas op wat je schrijft, hahaha)

Van wat ik weet heeft ie z'n quadriceps gescheurd.. Hij had al een (genezen) gescheurde hamstring.

Staat ergens op team-forza.com.

Klopt!

:cool:

Dexter "The Blade" Jackson

:sd:

OMG!!!!Het is niet te hopen iig,sterkte ouwe vlaggenstok.:thumbup:

Het is minder erg dan het klinkt. In principe was het een klein scheurtje (dus niet compleet afgescheurd ofzo) dus het zou wel weer redelijk snel moeten herstellen. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend want het is toch weer een onderbreking in je schema terwijl dit juist de tijd zou moeten zijn voor krachttoename.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.167
Kereltjes, dank dat jullie me missen ! HAHA

Nee, ik moet prioriteiten stellen en van de verslaving af. Opmerkingen als "gaat goed zo" en "lekker getraind hoorr" kunnen me gestolen worden ;) Veel te weinig feedback.....

IK ga aan de slag met stukjes schrijven in Sport & Fitness Magazine over HG, vanaf de uitgave maart/april ! Houdt het in de gaten, vanaf eind februari moet ie in de kiosken te koop zijn ! Gaat ook wel de nodige tijd in zitten, maar is naturlijk superpromo in dit toonaangevende blad !

Heb inderdaad 4 weekjes achterstand opgelopen door een spierscheurtje. Heb wel wat kunnen doortrainen maar geen benen. Helaas bestaat mijn schema uit 80% legdrive (voornamelijk CL/PP/HP/DL/SQ enzo) dus was wat lastig. (ben nu wel superrr ripped in borst en biceps)
Gaat wel weer wat beter maar blijft gevoelig. Ben weer begonnen met BW squats enzo. Wil niet te snel te veel doen.

Ook wel wat gegooid en een 23 meter met de 10 kg hamer is niet echt slecht te noemen... Andere onderdelen nog te gevoelig door de blessure helaas....

Ik zal jullie wel zo veel als mogelijk op de hoogte houden over de ontwikkelingen op HG gebied, zoals ik dat ook al voor de HGF en Forza probeer te doen :)

Voor eventuele vragen of opmerkingen (over HG) kun je me altijd PM of mail naar wulbert@highlandgamesfederatie.org

TRAIN ZE, Kereltjes!!!:D

Stam-X

Thanx enorme beer, groeten "kereltje".

Ik kijk al uit naar je artikels reus :thumbs:

"gaat goed zo, stah!" :D

Ga je nog trainen in friesland 9 feb?

Wel tof dat je verhalen mag schrijven idd!

he wat leuk stah dat je in de s&f gaat schrijven ik zie het wel tegemoet!!!

Nog een beetje doelen gesteld voor dit nieuwe kracht jaar op gebied van kracht en afstanden met highland games?

• #2.177
NIEUW TRAININGSSCHEMA:

You might want to take it easy at first, do it faster as you become more proficient. It may be too strenuous for some.

Always consult your doctor before starting any exercise program!

SCROLL DOWN...

NOW SCROLL BACK UP..

That's enough for the first day. Great job!

• #2.178
Nog een beetje doelen gesteld voor dit nieuwe kracht jaar op gebied van kracht en afstanden met highland games?

hEJ pantzer !

Jawel,
1. de progressie van 2007 voortzetten, dus PR op ALLE onderdelen
2. Finaleplaats behouden
3. Functionele kracht vergroten = verder gooien

en jij ? nog leuke wedstrijden ?

simpele duif :)

Zwaar schema.

Terug
Naar boven