MuscleMeat

Stam-X log

nice workout!

Nee, ik heb niks gehoord. als jij wat hoort laat het me maar even weten.
Nog veel last gehad van zaterdag?

• Topic Starter Topic Starter
500e post !!!

Nee, ik heb niks gehoord. als jij wat hoort laat het me maar even weten.
Nog veel last gehad van zaterdag?

500 !!!!

Ik zal de mail van Lub even doorsturen ! Volgens mij trainen jullie op de andere zaterdagen, dus zeg maar de oneven weken. Wij zitten met de kids !

Beetje stijfjes, voor de rest gaat het weer goed, wel wat voorzichtiger getraind gisteren, zit niet te wachten op een spierscheur ofzo... Ik heb mijn rust en herstel gewoon nodig. Heb je op mijn leeftijd..:p

500 !!!!

Ik zal de mail van Lub even doorsturen ! Volgens mij trainen jullie op de andere zaterdagen, dus zeg maar de oneven weken. Wij zitten met de kids !

Beetje stijfjes, voor de rest gaat het weer goed, wel wat voorzichtiger getraind gisteren, zit niet te wachten op een spierscheur ofzo... Ik heb mijn rust en herstel gewoon nodig. Heb je op mijn leeftijd..:p

:birthday: :clap: 500! :woot: :klink:

Oke, ik zie de mail wel verschijnen.

Dus opa is weer hersteld? :D Ik ben net zo oud man!

:birthday: :clap: 500! :woot: :klink:

Oke, ik zie de mail wel verschijnen.

Dus opa is weer hersteld? :D Ik ben net zo oud man!

Ik zie niet dat ik de mail al heb verwijderd.......:( Mail hem zelf even, zou leuk zijn als we weer samen kunnen, maar ik ken de planning en schema's van Lub niet.... Ik begreep wel dat Pieter Karst Bouma zou meedoen de 27e.

Tja, jij bent een (hele stijve) bikkel !!!:eek:

Ik heb net een mail gekregen van Lub. Voor ons is komende zaterdag al weer de eerste training.

woensdag 17 januari 2007

- CoC
1 x 5 x T
1 x 5 x #1
1 x 3 x #2 (no set /partial)
1 x 5 x #1
1 x 3 x #2 (no set /partial)
1 x 5 x #1

- Extensions
1 x 10 x postelastiek 1 cm breed dubbelgeslagen
3 x 10 x postelastiek 2 cm breed dubbelgeslagen

Verder IQ-test gekeken. De schuur van Wout was sterk vertegenwoordigd. Helaas kon het IQ van ing. Gorrit het gemiddelde niet erg opkrikken ;)

je mot wat thuis :D

Dus der zit er nog een met een postelastiek te spelen zie ik!

Donderdag 18 januari 2007

- Parallel Squats (Smith)
2 x 15 x 60 kg
1 x 10 x 100
1 x 8 x 120
1 x 6 x 140
1 x 6 x 160
1 x 5 x 180

- Sumo style Deadlift
1 x 12 x 100 kg
1 x 10 x 120
1 x 6 x 140
1 x 5 x 160

- Calve Raise (Smith)
1 x 15 x 100 kg
1 x 12 x 120
1 x 12 x 140
1 x 10 x 160

- Incline Bench Press
2 x 15 x 60 kg
1 x 10 x 80
1 x 8 x 90
2 x 5 x 100

- Seated Machine Press
1 x 15 x 50 kg
1 x 10 x 70
2 x 7 x 85

- Abroller/leg riase
5 x 15

- Stretching (ieder keer Viking :) !!!)

Onderrug voelde nog wat stijf, maar geen last gehad tijdens squats. Deadlift in Sumostyle om rug wat te ontlasten (tov normaal) Na squats en deads toch nog energie over voor de presses.

Lekkere training !!!

Vanmorgen mijn twee-maandelijkse kraaksessie gehad bij chiropractor, dus ik kan er weer tegen.

Mooie training! Ik heb meestal geen zin meer in stretching na mijn training omdat mijn maag om eten schreeuwt :meal: maar ik ga er vanaf nu ook weer een gewoonte van maken.

Mooie training! Ik heb meestal geen zin meer in stretching na mijn training omdat mijn maag om eten schreeuwt :meal: maar ik ga er vanaf nu ook weer een gewoonte van maken.

Ik neem meestal wel wat mee ! en daarna altijd nog even de infrarood sauna in !:p

Ik neem meestal wel wat mee ! en daarna altijd nog even de infrarood sauna in !:p

Tja, sommige mensen hebben het geluk dat ze bij zo'n mooi-boy-gym trainen waar ze dat soort voorzieningen hebben. :D Wij hebben dat weer niet maar wij hebben een squatrek en andere mooie spulletjes ;)

Tja, sommige mensen hebben het geluk dat ze bij zo'n mooi-boy-gym trainen waar ze dat soort voorzieningen hebben. :D Wij hebben dat weer niet maar wij hebben een squatrek en andere mooie spulletjes ;)

AAAAAAAAAAArrgh, inderdaad JA:fire:

Echter betaald mijn baas deze sportschool, dus ik zou een dief van mijn eigen portenomee zijn als ik ergens anders zou gaan trainen.

Ach het gaat wel goed zo, even behelpen, maar ik red me wel !:D

Gelukkig hebben wij de spullen EN trainen we ook nog eens gratis. :woot:

ECHT ??:eek:

Hoe dat zo ? vriendjespolitiek ?

ach, altijd baas boven baas !

PS: ik heb lekker een boom thuis, ook gratis !:D ;)

Tja, de eigenaar is een goede maat van me en toen ik daar nog les gaf in thaiboxing (bijna 6 jaar geleden) hoefde ik niks meer te betalen en toen heb ik gelijk geregeld dat het vrouwke ook niet meer hoefde te betalen. :p

Dus ik heb in de jaren aardig bespaard dacht ik zo!

AAAAAAAAAAArrgh, inderdaad JA:fire:

Echter betaald mijn baas deze sportschool, dus ik zou een dief van mijn eigen portenomee zijn als ik ergens anders zou gaan trainen.

Ach het gaat wel goed zo, even behelpen, maar ik red me wel !:D

Geen tijd/zin/geld/... om zelf een squatrek te maken/kopen?

Wat hebben jullie toch een mazzel met jullie baas!

Terug
Naar boven