chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik heb niks gehoord. als jij wat hoort laat het me maar even weten.
Nog veel last gehad van zaterdag?

500 !!!!
Ik zal de mail van Lub even doorsturen ! Volgens mij trainen jullie op de andere zaterdagen, dus zeg maar de oneven weken. Wij zitten met de kids !
Beetje stijfjes, voor de rest gaat het weer goed, wel wat voorzichtiger getraind gisteren, zit niet te wachten op een spierscheur ofzo... Ik heb mijn rust en herstel gewoon nodig. Heb je op mijn leeftijd..![]()
500!
Ik ben net zo oud man!![]()
500!
![]()
![]()
Oke, ik zie de mail wel verschijnen.
Dus opa is weer hersteld?Ik ben net zo oud man!
Mail hem zelf even, zou leuk zijn als we weer samen kunnen, maar ik ken de planning en schema's van Lub niet.... Ik begreep wel dat Pieter Karst Bouma zou meedoen de 27e.

Verder IQ-test gekeken. De schuur van Wout was sterk vertegenwoordigd. Helaas kon het IQ van ing. Gorrit het gemiddelde niet erg opkrikken![]()
Dus der zit er nog een met een postelastiek te spelen zie ik!

!!!)Mooie training! Ik heb meestal geen zin meer in stretching na mijn training omdat mijn maag om eten schreeuwtmaar ik ga er vanaf nu ook weer een gewoonte van maken.

Ik neem meestal wel wat mee ! en daarna altijd nog even de infrarood sauna in !![]()
Wij hebben dat weer niet maar wij hebben een squatrek en andere mooie spulletjes 
Tja, sommige mensen hebben het geluk dat ze bij zo'n mooi-boy-gym trainen waar ze dat soort voorzieningen hebben.Wij hebben dat weer niet maar wij hebben een squatrek en andere mooie spulletjes
![]()

Gelukkig hebben wij de spullen EN trainen we ook nog eens gratis.![]()

ECHT ??![]()
Hoe dat zo ? vriendjespolitiek ?
ach, altijd baas boven baas !
PS: ik heb lekker een boom thuis, ook gratis !![]()
![]()

AAAAAAAAAAArrgh, inderdaad JA![]()
Echter betaald mijn baas deze sportschool, dus ik zou een dief van mijn eigen portenomee zijn als ik ergens anders zou gaan trainen.
Ach het gaat wel goed zo, even behelpen, maar ik red me wel !![]()