AndroidHealthClinic

Stam-X log

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag 20 januari 2007

lekker droog even zo'n 13 graden, belachelijk !

- steen stoten 8 kg
10 worpen uit stand 8,5 - 9 m (k*t)
10 worpen aanhinken 8,5 - 9 m (ook k*t)

dit zijn afstanden die ik met de 10 kg steen moet stoten ! Misschien lag het aan de wing tegen en mijn flaporen ? ;)

- Weight for distance 12,5 kg
10 worpen 14 - 15 m

ook niet echt om over naat huis te schrijven.

kortom ging moeizaam......:(

Tja, met zulke winden scheelt het wel of je mee, of tegenwind hebt! ;)
Had je niet genoeg gegeten of zo? Of gewoon een dagje dat het wat minder gaat..?

hebbie wel is he, zo'n rotdag ertussen!

Precies, je kan niet alleen maar goede dagen hebben en je hebt er al genoeg gehad :p

Zondag 21 januari 2007

- Tossing the Caber
5 m stam 12 worpen

ik heb 6 worpen met wind mee tegen gedaan. Dit is lekker voor de balans, echter het werkelijk over de kop krijgen valt dan niet mee ! beste worp 89,9 graden !:D

Ook 6 worpen met wind tegen gedaan. Valt hier helemaal niet me om enig balans te vinden. Heb je eenmaal balans dan ben je alweer te laat om goed te tossen omdat de wind de stam naar voren blaast. ??? Beste worp 80 graden.

Conclusie: wind tegen is gemakkelijker !!!:p

Lekker man dat je tijd had om te trainen vandaag. Zelf zat ik met visite dus geen tijd gehad.

Moet ik me al zorgen gaan maken om de caber? ;)

Hahaha, gelukkig ben ik niet iemand die zich snel ongerust maakt anders zou je nu een psychologisch voordeel hebben. lol

Als ik onze trainingsresultaten vergelijk kan het nog spannend worden, Ouwe !!

Hamer: Stam-X
STeen: Viking
WFD: Stam-X
Hoog: Viking ?
Caber: Stam-X HAHA

Stam-X wint 3-2

Als ik onze trainingsresultaten vergelijk kan het nog spannend worden, Ouwe !!

Hamer: Stam-X
STeen: Viking
WFD: Stam-X
Hoog: Viking ?
Caber: Stam-X HAHA

Stam-X wint 3-2

WFD zou ik ook maar niet teveel op rekenen want die wil ik ook van je afpakken dus dan wordt het 3-2 voor de Viking :rocker: :D

WFD zou ik ook maar niet teveel op rekenen want die wil ik ook van je afpakken dus dan wordt het 3-2 voor de Viking :rocker: :D

Tja, die hoog van jou wil ik ook eerst nog wel zien !

HAHA de psychologische oorlogsvoering is begonnen.
Ik ga voortaan alleen nog naar te grote afstanden vermelden in mijn log !! HAHA

nope, jammer hé ?:p

ach, wat schiet je er mee op ? Tijdens de wedstrijd is het toch allemaal anders. Met de hamer gooi thuis dik 24 meter, terwijl mij (wedsrijd) PR nog geen 18 was (nu weet ik dat de wedstrijd hamer altijd te zwaar is geweest, duzz...)

We gaan ons best doen, Maatje !
Zaterdag mogen wij weer naar Fryslân !
Wie waren er overigens afgelopen week allemaal ?

Ja, de beruchte wedstrijdspanning he! En je hebt daar tuurlijk maar 3 kansen per onderdeel om jezelf te bewijzen dus een uitschieter na je 10e worp zit er ook niet in dan.

Toch gooide ik zaterdag over de 20m met de te zware hamer dus dat kan ook nog spannend worden.

Zaterdag waren alleen Margreet en Harry aan het trainen toen wij daar aankwamen. dus we zij gelijk mee gaan doen. Die nieuwe jongens waren er allemaal niet dus nu weten we nog niks over hun prestaties jammer genoeg.
We hadden de kinderen thuis gelaten en dat was toch wel iets meer ontspannen trainen.

We hadden de kinderen thuis gelaten en dat
was toch wel iets meer ontspannen trainen.

EINDELIJK !

Gaat Harry nu ook meedoen ?

Binnenkort maar eens wat afspreken ?
even de boom en dan een happie eten en drinken ?
A'dam in ?
Bij ons zonder kids !
:meal: :klink: :bierbang:

EINDELIJK !

Gaat Harry nu ook meedoen ?

Binnenkort maar eens wat afspreken ?
even de boom en dan een happie eten en drinken ?
A'dam in ?
Bij ons zonder kids !
:meal: :klink: :bierbang:

Harry heeft een kilt gekocht dus ik neem aan dat hij mee gaat doen bij de wedstrijden.
Lub vertelde wel dat er met een selectiesysteem gewerkt gaat worden omdat er steeds meer deelnemers komen. Er zal waarschijnlijk ook met twee beurten gewerkt gaan worden zoals in Hank afgelopen jaar en voor de "belangrijke wedstrijden" moet je je echt plaatsen.

Binnenkort idd maar even wat afspreken zonder de kids! Gaan we even een boompje opzetten (ofzoiets) en de rest :D

Harry heeft een kilt gekocht dus ik neem aan dat hij mee gaat doen bij de wedstrijden.
Lub vertelde wel dat er met een selectiesysteem gewerkt gaat worden omdat er steeds meer deelnemers komen. Er zal waarschijnlijk ook met twee beurten gewerkt gaan worden zoals in Hank afgelopen jaar en voor de "belangrijke wedstrijden" moet je je echt plaatsen.

Binnenkort idd maar even wat afspreken zonder de kids! Gaan we even een boompje opzetten (ofzoiets) en de rest :D

twee beuren is wat weinig ! en een joker ?

ach, vorig jaar waren we zo'n drie wedstrijden maar met z'n achten dus ik moet het nog zien ! Wel kansen voor ons Ouwe !:D ;)

Terug
Naar boven