XXL Nutrition

Stam-X log

Maar wat doe je nou moeilijk? Volg nou een geperiodiseerd 3-wegsplitschema dat lineaire UB/LB elementen bevat volgens het HITsysteem met een deloadfase van exact 9 dagen in Bill z'n Sterretje, daar wordt je groot van! :D

en je ziet dat het werk!

Ja precies, wie is er niet groot mee geworden?

Hahahahaha.

Hij lacht wel, maar binnenkort vraagt ie hoe hij het beste zijn Max effort oefeningen geconjugeerd kan periodiseren.

Barry al die termen ik moet er denk ik een woordenboek bij gaan pakken...

• Topic Starter Topic Starter
Maar wat doe je nou moeilijk? Volg nou een geperiodiseerd 3-wegsplitschema dat lineaire UB/LB elementen bevat volgens het HITsysteem met een deloadfase van exact 9 dagen in Bill z'n Sterretje, daar wordt je groot van! :D

HAHAHA, inderdaad, die doe ik ! :D

Dinsdag 20 februari 2007

- Deadlift
2 x 15 x 60 kg
1 x 12 x 100
1 x 8 x 140
3 x 3 x 200

- Zercher Squat
2 x 12 x 60 kg
1 x 10 x 80
2 x 8 x 100
2 x 6 x 120

Als alternatief op de squat vanwege mijn gevoelige wervel..:) Nooit eerder gedaan. Wat een k*t-oefening, maar die zijn vaak het beste.......

- Bench Press
1 x 15 x 60 kg
1 x 15 x 70 kg
1 x 15 x 80 kg
1 x 12 x 90
2 x 7 x 100 (het kaarsje was volledig op.....)

- Small Grip Lock Outs
1 x 6 x 100 kg
1 x 5 x 120
1 x 4 x 140
1 x 2 x 150
1 x 10 x 80 (full ROM)

- Abroller/legraise
5 x 15

- Toe Raise op Leg Press
5 x 15 x 120 kg

- Streching

Ik was behoorlijk snel opgebrand, maar desondanks een aardige training gezien mijn fysieke gesteldheid van de afgelopen dagen :)

Zo zien we ze graag, Stah! :thumbs:

Das mooi, ik ben benieuwd. Die op 8 juli zal wel die van Nafzger zijn.

Was het nog de bedoeling dat we komend weekend even kwamen borrelen bij jullie of word het een andere keer?

Was het nog de bedoeling dat we komend weekend even kwamen borrelen bij jullie of word het een andere keer?

Zaterdag zitten we in Fryslân, zondag is een optie, laat de vrouwen maar even iets arrangeren, ik ken de agenda verder niet !

Lijkt me wel weer even gezellie !

Dan gaat het dit weekend weer niet lukken want zondag is mijn neefje jarig.
Damn, het blijft moeilijk om iets af te spreken. :(

Ik denk het ook niet want dan heeft die oudste van mij geen vakantie meer want die heeft deze week vrij. En wij gaan zelf op zaterdag in Destelbergen trainen.

Hee, is dat die clinic met Lub, of gewoon met Tommie ?

Dat is idd die clinic met Lub. Anders moest er weer met een training van ons geschoven worden terwijl Destelbergen net zo lang rijden is als Folsgare.
Kunnen we gelijk even kijken hoe die Belgische jongens ervoor staan.

Terug
Naar boven