Fitness Seller

Stam-X log

yep wervel, zit nu met ijs, is niets stuk ofzo, alleen maar beurs gevoel ! (hoop ik...)

Thanx, bro :)

Ff voorzichtig mee zijn want het zou slordig zijn als je je zelf vroegtijdig uitschakeld.
Hoe is het met de training van het vrouwke? Ik krijg hier klachten dat ik haar te hard aanpak (spierpijn enzo), hahaha!

• Topic Starter Topic Starter
Ff voorzichtig mee zijn want het zou slordig zijn als je je zelf vroegtijdig uitschakeld.
Hoe is het met de training van het vrouwke? Ik krijg hier klachten dat ik haar te hard aanpak (spierpijn enzo), hahaha!

Ik voel het morgen wel !

Vrouwke sukkelt een beetje met haar gezondheid, ze is wel meegeweest naar Fryslân, vorige week, maar de krachttraining blijft achter.
Technisch gaat ze erg goed (zal wel vrouw eigen zijn) maarop kracht komt ze gewoon te kort. Nu trainen wij verder apart van elkaar ivm de kids, dus ik heb er geen grip op, zoals jij ! Doe je wel nog een beetje lief tegen haar ;) zo af en toe dan !

Ik voel het morgen wel !

Vrouwke sukkelt een beetje met haar gezondheid, ze is wel meegeweest naar Fryslân, vorige week, maar de krachttraining blijft achter.
Technisch gaat ze erg goed (zal wel vrouw eigen zijn) maarop kracht komt ze gewoon te kort. Nu trainen wij verder apart van elkaar ivm de kids, dus ik heb er geen grip op, zoals jij ! Doe je wel nog een beetje lief tegen haar ;) zo af en toe dan !

Lief ??? Huh.....is dat nodig dan? :p Natuurlijk doe ik nog wel lief tegen haar maar niet tijdens de training (zegt ze). Zweten moet ze! Later zal ze me dankbaar zijn!
Op krachtgebied gaat ze goed vooruit maar op techniek blijft ze een beetje achter (precies omgedraaid). WFD blijft moeilijk.

Helaas Viking, wij zijn er niet. Je weet, ik ben getrouwd met een Brabandse en het is CARNAVAL ! Jullie kunnen mee, ik heb nog wel een roze tutu voor je :)

nice squat kerel! Maar alweer een reden om niet in de smith te squatten!

nice squat kerel! Maar alweer een reden om niet in de smith te squatten!

Ja, inderdaad, je staat natuurlijk wel erg rechtop, waardoor de kans op wegglijden alleen maar groter is....

maar helaas.........geen alternatief voor mij. Misschien dat ik de komende tijd maar alleen ga frontsquaten, (alleen dan wordt het voorslaan weer wat lastig, of moet ik toch hulp gaan vragen :))

Plus dat je in een smith niet zo op je vorm 'hoeft te letten' als het te zwaar wordt, iets wat essentieel is bij het voorkomen van blessures. Als je met vrij squatten niet recht blijft dan pleur je gewoon om, dus je moet wel.

Plus dat je in een smith niet zo op je vorm 'hoeft te letten' als het te zwaar wordt, iets wat essentieel is bij het voorkomen van blessures. Als je met vrij squatten niet recht blijft dan pleur je gewoon om, dus je moet wel.

klopt, je assitance van romp (onderrug en buik) is een stuk minder

Helaas Viking, wij zijn er niet. Je weet, ik ben getrouwd met een Brabandse en het is CARNAVAL ! Jullie kunnen mee, ik heb nog wel een roze tutu voor je :)

HAHAHAHA, succes! bedankt voor je aanbod maar ik sla toch maar even over want ik heb het niet zo op carnaval. Ik zuip me thuis wel een stuk in me kraag! :D :D :D

Lijkt me prima volgend week! Maar ik ben nu wel nieuwsgierig wat je dit jaar aan doet met carnaval? Moeten we ons al zorgen maken, hahaha!

Mijn vrouw kleed mij altijd, ik wacht rustig af.....
Schrik niet als je ergens een heel groot roze konijn ziet huppelen !:D

Donderdag 15 februari 2007

- Barbell Rowing
1 x 15 x 50 kg
1 x 12 x 70
1 x 8 x 90
1 x 6 x 100
1 x 6 x 110
1 x 8 x 90

- Hyperextensions
1 x 15 x bw
1 x 12 x bw+10 kg
2 x 8 x bw+20 kg

- Pull Downs
1 x 15 x 60 kg
1 x 10 x 80
2 x 8 x 100 (full stack)
1 x 10 x 80

- Seated MP
1 x 12 x 60
1 x 8 x 70
1 x 0 x 80 What the F:eek:
niet echt een goed bankje, voeten te ver naar voren waardoor je lichaam er niet onder is te krijgen zonder naar achteren te vallen..
Dan toch maar PP:
2 x 6 x 80

- Side laterals
1 x 15 x 8 kg
1 x 12 x 10
1 x 10 x 14

- Dumbbell Curl
1 x 10 x 16 kg
1 x 8 x 20
1 x 6 x 24

- Crunch machine
1 x 15 x 40 kg
1 x 15 x 50
1 x 10 x 60

- Stretching

Nog ongelooflijke spierpijn in mijn bovenbenen, hams, en bilspier, waardoor alle bewegingen k*t gingen, en verkrampt aanvoelden. Vooral de rows waren daarom pijn lijden... Daarna maar wat aangepaste oefeningen gedaan, zonder te veel te moeten bukken :)

"Je wordt ouder pappa" :D :D :D Verder mooie training hoor!

Wat hebben jullie toch met dat bukken? Ik vraag me af wat daar in Friesland gebeurd :D

Nice bb rows! Dat van die seated mp's ken ik maar op een gewone benchpress bank heb je daar geen last van. Stang op de hoogste haken en voeten aan de zijkanten van de bank.

vrijdag 16 februari 2007

- steenstoten 8 kg
3 worpen achterwaarst met twee handen
3 worpen uit stand, voeten naast elkaar (heupen !!!)
5 worpen Braemar Stone: alles rond de 9 meter
10 worpen aanhinken: 9,5 tot 10,5 meter :)

- Hooggooien 20 kg
6 worpen.
Geprobeert om over zo'n 4 meter hoog hekwerk achter een doel op een voetbalveldje te gooien, echter niet gelukt. Je kan er namelijk niet onderstaan en als je er te dicht op staat stoot je je harses :D Verder de explosiviteit was ver te zoeken, naweeën spierpijn (van dinsdag !!!) :eek:

steen was ik wel goed tevreden over :)

Terug
Naar boven