Fitness Seller

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

vrijdag 23 februari 2007

- Tossing the Heavy Caber

5 meter paal 12 worpen
oppakken ging erg goed
balans ging goed
timing voor het gooien was knudde :(
beste worp toch nog een 85 graden, maar die VER%$@#&^- timing !

als ik die toch eens goed krijg !

:D

paalwerpen can be a bitch ;)
 
Zondag 25 februari 2007

Gezamelijke training Folsgaere met Lub, Pieter Karst en mijn vrouwtje

- Lichte steen 6 kg
3 worpen tweehanden achterwaarts
10 worpen Braemar afstand tussen de 11 en 12,5 m ! (mijn wedstijd PR is 10,33 !)

Pieter bleef de hele tijd zo'n 3 meter onder mij, echter zijn laatste worp gooide ie 13 meter ! Explosief baasje !

- Zware steen 10 kg
3 worpen niet gemeten

- WFD 12,5 kg
10 worpen, afstand 14 - 17 meter !!!! (ook hier PR = 14,5 )

Pieter gooide vrijwel hetzelfde

- Hoog 20 kg
3,5 m 3 worpen
3,9 m 3 worpen
4,0 m 3 worpen

Een aantal worpen gingen helaas voorlangs, wel hoogte zat. Eén maal ging hjet gewicht bijna een METER boven en OVER de 3,90 !! (= ook weer wedstrijd PR). Pieter cleande de 3,90 maar failde op de 4,0

- Hamerslingeren 8 kg
3 worpen, 22 meter

Pieter gooit hier gemiddeld wel 3 meter verder dan mij.

Lekkere training ! Jammer dat zo'n nieuweling me aan alle kanten voorbij streeft :)
 
Klinkt goed ouwetje! Enne...misschien was het wel beginnersgeluk van Pieter Karst of misschien kan hij wel niet presteren onder de wedstrijddruk, hahaha.
Of we hebben straks gewoon vette pech, hahaha!
 
Klinkt goed ouwetje! Enne...misschien was het wel beginnersgeluk van Pieter Karst of misschien kan hij wel niet presteren onder de wedstrijddruk, hahaha.
Of we hebben straks gewoon vette pech, hahaha!

Hij is een talentje.........:mad:
 
Maar hij doet ook sterkste man, toch? dus hij is ook behoorlijk sterk natuurlijk!

Yep, hij had zaterdag een onderling wedstrijdje gehad op de sportschool met een bank van 155 en dead van 250 !

Niet misselijk voor iemand van nog geen 100 kg BW:eek: Je ziet ook helemaal niets aan brute kracht bij hem ! Dat bedoel ik dus........
 
Yep, hij had zaterdag een onderling wedstrijdje gehad op de sportschool met een bank van 155 en dead van 250 !

Niet misselijk voor iemand van nog geen 100 kg BW:eek: Je ziet ook helemaal niets aan brute kracht bij hem ! Dat bedoel ik dus........

Dat is zeker netjes......dus hij is weer zo'n f@#king oermens? :mad:
 
maandag 27 februari 2007

Extra training omdat de kids bij onze exen waren dus extra tijd voor onszelf :)

- Full Squat
bij de eerste rep van de eerste set met 60 kg KNAK in mijn onderrug :(
Niet heel heftig maar alles zat meteen vast !
Nog wat Incline Press geprobeert maar toch maar gestopt....
Wel wat stretching en powerplate gedaan ;)

Vanochtend een afspraak met mijn vriend de kraker

GODVERDEGODVER.. het lijkt wel of, als het even goed gaat ,het me niet is gegund...
es kijken hoe ik me vanmiddag voel, vaak gaat het na het kraken altijd wel beter, nu loop ik gewoon weer scheef....
 
Succes, Stah. Het is misschien geen troost maar ik sukkel (en ik denk wij allemaal) ook met de ene kleine blessure na de ander. Ik heb bv me schenen die steken bij veel lopen met gewichten (farmers, Yoke, ConansWheel), me ellebogen en schouders als ik teveel te zwaar press, me bovenbeen doet scherp pijn na de wheelflip van zaterdad..etc etc. Het hoort er blijkbaar bij!
 
Succes, Stah. Het is misschien geen troost maar ik sukkel (en ik denk wij allemaal) ook met de ene kleine blessure na de ander. Ik heb bv me schenen die steken bij veel lopen met gewichten (farmers, Yoke, ConansWheel), me ellebogen en schouders als ik teveel te zwaar press, me bovenbeen doet scherp pijn na de wheelflip van zaterdad..etc etc. Het hoort er blijkbaar bij!

Thanx Bro, klopt, maar is nooit leuk !

Maar met zo'n pijn in je ruggetje komt je massa behoorlijk in de weg te zitten, dat heb je bij je schouders en ellebogen wat minder....;) Nog een uurtje dan zit ik weer recht en hoop vanavond wat te pressen ! (optimistisch genoeg ?)
:D
 
He Quasimodo :D hoe is het nu met je rug? Loop je alweer rechtop?
K*t joh, dat je steeds met je rug loopt te kloten. Zoals JP al zei het hoort er een beetje bij denk ik omdat je toch best veel van je lichaam vraagt, zelfs tijdens een training.
 
Ja je rug is idd heel erg belangrijk misschien wel het allerbelangrijkst.
 
Het is gewoon een onwillig stijf spiertje die aan de wervel vastzit. Hij kreeg hem echetr niet losser. Volgende week weer een afspraak.
Oorzaak: ken altijd gebeuren, net als een stijve nek
Remedie: veel bewegen.
 
Dus gewoon doortrainen? Gelukkig is het niks ernstigs.
 
Back
Naar boven