MuscleMeat

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

ja oke, maar ik had al moeite met het oppakken van de zware 4 meter omdat ik het al zolang niet gedaan heb dus......
En de zware hamer en WFD gingen ook niet echt lekker bij mij gisteren dus ik begin me zorgen te maken :dunno: :no:
 
ja oke, maar ik had al moeite met het oppakken van de zware 4 meter omdat ik het al zolang niet gedaan heb dus......
En de zware hamer en WFD gingen ook niet echt lekker bij mij gisteren dus ik begin me zorgen te maken :dunno: :no:

wel nee joh ! Je hebt nog 5 weken en daarna nog een heel seizoen !

Samen met Hans en Pieter trainen motiveert ook niet echt, als je ziet hoe makkelijk zij de techniek uitvoeren..........:eek:
 
wel nee joh ! Je hebt nog 5 weken en daarna nog een heel seizoen !

Samen met Hans en Pieter trainen motiveert ook niet echt, als je ziet hoe makkelijk zij de techniek uitvoeren..........:eek:

Het zal wel even een tijdelijke inzinking zijn net als met de strongmanonderdelen want op de sportschool gaat het nog steeds lekker maar dat komt wel goed.

Ja dat heb je ook met Sierk en Tommy, is niet goed voor je zelfvertrouwen. :(
Maar Pieter is dus een natuurtalent? Damn!
 
Het zal wel even een tijdelijke inzinking zijn net als met de strongmanonderdelen want op de sportschool gaat het nog steeds lekker maar dat komt wel goed.

Ja dat heb je ook met Sierk en Tommy, is niet goed voor je zelfvertrouwen. :(
Maar Pieter is dus een natuurtalent? Damn!

Hij is pas 24 ! dus dit jaar nog junior ! Explosief ventje:eek:
 
Maandag 26 maart 2007

- Kogel/steen stoten

uit stand:
5 worpen lichte kogel 5 kg; alles op 12 m
4 worpen steen 8 kg; alles rond de 10 m
1 worp lichte kogel; 13 m ! HAHA dat scheelt na de steen :)

aanhinken:
5 worpen lichte kogel; 12,5 - 13 m
4 worpen steen; 11 m
3 worpen kogel; 12,5 - 13 m (koek was op !)
aanhinken viel wat tegen vergeleken met uit stand...

- Farmerwalk 2 x 70 kg
2 x 80 m, nooit verder meegelopen...:D
 
Volgende keer meer koek meenemen!
 
kerel!! moet je geen onderdelen trainen voor de wdstrijd?:O
 
Hey sterke beren!

Is het niet iets voor jullie om ff een video te schieten van jullie worpen/stoten? Misschien dat we jullie nog wat pointers over techniek kunnen geven.
 
Dinsdag 27 maart 2007

- Tossing the caber
Mijn vrouw was aan het oefenen met de 3,5 m stam. Kon het niet laten om ook nog even te tossen :D

- Home Trainer 12 minuten

- Clean & Press
1 x 25 x 30 kg MP
1 x 12 x 50 MP
5 x 5 x 70 snel en explosief !

- Hanging Pull
5 x 5 x 70 kg

- Barbell Rowing (afwisselen handpalm naar binnen en naar buiten)
2 x 12 x 70 kg
5 x 5 x 100

Valt nog niet mee met handpalmen naar buiten....

- HG Good Mornings
3 x 12 x 50 kg

Voor het eerste dat ik überhaupt GM deed. Ik heb hele grote moeite om de benen gestrekt te houden. ZO erg erg zelfs dat een eerder een hele beroerde squat gaat lijken ;) Wel mega spierpijn in de Hams. Onderrug eigelijk niets.

- Hyperextensions
3 x 15 speed

- Barbell Curl
5 x 8 x 50 kg

- Side Laterals
3 x 10 x 10 kg (10 sec. hold tussen de reps)

- Abroller/Legraise
5 x 25/15

- Stretching
 
Hey sterke beren!

Is het niet iets voor jullie om ff een video te schieten van jullie worpen/stoten? Misschien dat we jullie nog wat pointers over techniek kunnen geven.

Zal es kijken of ik e.e.a. kan uploaden...:)
 
Nette training hoor ouwetje! GM'svoel je ook meer in je hams dan in je onderrug dus dat is goed. Volgens mij ga je altijd wel iets door je benen tenzij je ze heel licht doet. :D
 
Nette training hoor ouwetje! GM'svoel je ook meer in je hams dan in je onderrug dus dat is goed. Volgens mij ga je altijd wel iets door je benen tenzij je ze heel licht doet. :D

het WAS heel licht !

Maar ook hier weer de pest van het ontbreken van een fatsoenlijk powerrack. Voorslaan en in me nek leggen lukt nog wel met 80 kg, maar dan moet je nog maar zien of je hem ook weer fatsoenlijk terug krijgt ná je setje.....:mad: zonder kleerscheuren RAAAAAAAggh
 
lekker Back Jerken moet voor jullie toch geen probleem zijn :D Ken speerwerpers die ze met 190 doen dus.. 80 kilo kom op zeg :D
 
lekker Back Jerken moet voor jullie toch geen probleem zijn :D Ken speerwerpers die ze met 190 doen dus.. 80 kilo kom op zeg :D

Tja, vanuit een rack wel ja..........
 
Dat is best wel k*t als je geen rack hebt. Kan je hem niet in de smith doen, hahahahahahaha! :p
 
Back
Naar boven