AndroidHealthClinic

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

Zozo, vandaag ook 2x trainen? Begint het te jeuken voor de wedstrijden?
Gaat goed man!
 
echt weer als een beest ant afbeulen of nie
 
Zozo, vandaag ook 2x trainen? Begint het te jeuken voor de wedstrijden?
Gaat goed man!

kan niet achter blijven ;)

Nee, de kids hadden skate-les, en ik moest de wachttijd toch nuttig besteden, nietwaar? Kogels en WFD liggen standaard in de kofferbak :)
 
kan niet achter blijven ;)

Nee, de kids hadden skate-les, en ik moest de wachttijd toch nuttig besteden, nietwaar? Kogels en WFD liggen standaard in de kofferbak :)

Dat klinkt bekend. Bij mij ligt die zooi ook in mijn kofferbak. Alleen heb ik het er nu even uitgehaald omdat ik vandaag ver moet rijden.
 
HAHA scheelt dat benzine ?

Veel plezier bij sterkste man van Oost-NL. Doe de forumleden de groeten !
(ik weet niet wat ze er mee moeten, maar ach...) :)
 
10 kg kogel, 7,25 kg kogel, 12,5 WFD, hamer 5 + 7 + 10 = ruim 50 kilo inderdaad.....

pfff, is maar goed dat ik niet dagelijks in je auto te vinden ben :D
 
10 kg kogel, 7,25 kg kogel, 12,5 WFD, hamer 5 + 7 + 10 = ruim 50 kilo inderdaad.....

pfff, is maar goed dat ik niet dagelijks in je auto te vinden ben :D

Haha, samen met mij erbij zou de auto ook door zijn assen zakken denk ik :D
(en de spullen van het vrouwtje liggen er ook bij)
 
Haha, samen met mij erbij zou de auto ook door zijn assen zakken denk ik :D
(en de spullen van het vrouwtje liggen er ook bij)

Och we hebben toch al eens samen vanuit Fryslân geraced ! Prima auto !

Ik zag bij mij dat de auto inderdaad erg naar achter helt als ik niet als contra erin zit....
 
hoeveel komen dr wel nie op vnoamd?
 
u zegt ? ;)

ikke in ieder geval njet !
 
okidokiej dan.. ik wel:P
 
vrijdag 13 april 2007

- Caber Tossing
8 worpen 5 meter paal
4 worpen 3,5 m paal

Grond wordt al weer lekker hard zodat de paal gaat stuiteren. Komt het (toch al belabberde) resultaat niet ten goede.. Beetje lopen variëren met grip (1 vinger eronder of toch twee ? hele hand ? en de timing van de worp.

:D
 
gaat lekker zo te lezen, maar kan je niet nog wat pure kracht winnen denk je,
zal je toch zeker helpen bij je highland onderdelen. zie niet echt veel 'pure KT' in je log. (Misschien moet ik niet lullen, heb nooit een caber weggesmeten :))
 
gaat lekker zo te lezen, maar kan je niet nog wat pure kracht winnen denk je,
zal je toch zeker helpen bij je highland onderdelen. zie niet echt veel 'pure KT' in je log. (Misschien moet ik niet lullen, heb nooit een caber weggesmeten :))

Hoe bedoel je geen KT ?

Ik heb de hele winter niets anders gedaan dan cleans deads en squats :eek:
Nu begint het wedstrijdseizoen dus wordt de KT wat minder...
Supersterk ben ik inderdaad niet..... maar technisch steeds beter ;)

Zaterdag 14 april 2007

- Hamerslingeren afwisselend 1 x zwaar; 2 x lichte hamer
Ik had me vooraf ingesmeerd met zonnebrand: FOUT !
Mijn volledige controle op de grip, ondanks liters hars was bij de eerste 10 worpen gewoon drama :mad: Daarna herstelde ik wat, maar kwam niet tot de afstanden van van de week...

7 kg hamer 10 worpen: 26 - 27 m
10 kg hamer 5 worpen: 22 - 23 m

Och,als ik dit in de wedstrijd gooi ben ik tevreden, maar even afwachten hoe de wedstrijd hamer gaat 'voelen'. Iedere hamer is toch anders !
Was wel weer een wijze les: geen Zonnebrand vlak voor het hameren:D
 
Tnx voor de waarschuwing want ik ga zo ook nog even trainen en ik smeer me dus niet in, haha!

Je mag echt niet klagen trouwens met zulke afstanden op de hamer. :thumbs:
 
tot zover had ik niet teruggekeken :D. Je hebt ook wel gelijk dat wanneer wedstrijdseizoen nadert je meer op specifieke onderdelen gaat trainen en de rest op opderhoud doet :)
 
goed bezig weer kerel.. hier ga je moetie mee krijgen viking!!
 
tot zover had ik niet teruggekeken :D. Je hebt ook wel gelijk dat wanneer wedstrijdseizoen nadert je meer op specifieke onderdelen gaat trainen en de rest op opderhoud doet :)

inderdaad onderhoud !

En wat die caber betreft, dat ding weegt slecht een kleine 60 kg ! Dus het gewicht is écht het probleem niet.... puur techniek en TIMING !

Ben benieuwd of Viking hem morgen gewoon ff 'pakt'...
(hoop het echter niet);)
 
Back
Naar boven