MuscleMeat

Stam-X log

Nette wedstrijd, proficiat!!!

Tsja, die Tommy had eigenlijk helemaal niet mee moeten doen, daardoor was de wedstrijd om de 1ste plaats een stuk minder spannend. Maar goed, open NK....

Er schijnt trouwens in Hank ook een mogelijkheid te zijn om HG te trainen. Iemand enig idee waar en bij wie?

Stah, karma komt nog, moet eerst andere karma geven, blah blah....

Er schijnt trouwens in Hank ook een mogelijkheid te zijn om HG te trainen. Iemand enig idee waar en bij wie?

Dat zou dan bij Sportcentrum Hank moeten zijn met de broertjes van Oord of aan de andere kant van het water bij Bram Degeling in Hardinxveld-Giessendam maar dat is een organisatie die het om de een of andere reden niet zo goed met die van ons kan vinden.

Dat zou dan bij Sportcentrum Hank moeten zijn met de broertjes van Oord of aan de andere kant van het water bij Bram Degeling in Hardinxveld-Giessendam maar dat is een organisatie die het om de een of andere reden niet zo goed met die van ons kan vinden.

Thanks, misschien dat ik daar dan eens ga kijken, lijkt me toch wel leuk om een keer te doen en misschien bevalt het wel zo goed dat ik er ook op wil gaan trainen :D

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 1 mei 2007

STRAFTRAINING :) nav matig resultaat (HIHI)

- Concept II rower 1000 meter

- Deadlift
2 x 15 x 60 kg
1 x 5 x 100
1 x 5 x 140
1 x 5 x 180
1 x 3 x 190
1 x 2 x 200
1 x 1 x 210 (makkie :))

- Clean & Press
2 x 5 x 60 kg
1 x 3 x 80
1 x 2 x 90
1 x 1 x 100 :) evenaring oud PR, ging erg makkelijk !
1 x 0 x 100 fail op clean :(, dook er niet goed onder, en een hoop lawaai van kletterend ijzer :D
1 x 0 x 100 wel gecleaned, maar 2 x fail op press.....

- Barbell Rowing
1 x 10 x 80 kg
1 x 8 x 100
1 x 6 x 120
1 x 4 x 130 PR !
1 x 10 x 80

- Side Laterals
3 x 12 x 10 kg

- Dumbbell Curl
1 x 10 x 18 kg
1 x 8 x 22
1 x 6 x 24
1 x 6 x 26
1 x 5 x 28

- Abroller Crunch
3 x 30

- Stretching

Heftige training, vooral mijn onderrug stond superstrak. Nu gelukkig geen last van enige na-werking ;)

Als het een echte straftraining was geweest had je nu krom gelopen van de spierpijn dusss.....:rolleyes:
Maar verder wel een goede training hoor! Met die BOR van 130 gaat het eindelijk de goede kant op. ;)

Als het een echte straftraining was geweest had je nu krom gelopen van de spierpijn dusss.....:rolleyes:
Maar verder wel een goede training hoor! Met die BOR van 130 gaat het eindelijk de goede kant op. ;)

Spierpijn komt pas na 2 dagen ! ;)

Tip van jou: gewoon gewicht er op gooien en rammen maar !
Not very Strict, hoop leg drive, maar ze hakken er lekker in :)

Tip van jou: gewoon gewicht er op gooien en rammen maar !
Not very Strict, hoop leg drive, maar ze hakken er lekker in :)

Een hoop legdrive heb ik nooit gezegd maar een klein beetje kan je niet voorkomen boven een bepaald gewicht maar probeer het wel te beperken.

Maar ze zijn idd wel lekker he als je gewoon zo'n gewicht omhoog ramt? :D
Die voel je meestal wel lekker!

Een hoop legdrive heb ik nooit gezegd maar een klein beetje kan je niet voorkomen boven een bepaald gewicht maar probeer het wel te beperken.

Maar ze zijn idd wel lekker he als je gewoon zo'n gewicht omhoog ramt? :D
Die voel je meestal wel lekker!

Het is ook niet echt 'leg drive'... meer een klein hupje vanuit benen en onderrug :D

Het is ook niet echt 'leg drive'... meer een klein hupje vanuit benen en onderrug :D

Oke dan, daar is niks mis mee. Maar zeg het maar niet tegen bepaalde mensen op het forum want dan krijg je weer van die reacties "ja, zo kan ik het ook. Als je het zo doet dan telt dat gewicht en je PR niet" :rolleyes:

goed bezig stah!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

steenstoten

Hee, net waren ze nog zichtbaar ??? Iemand bekend met dit Image-Shack -gelul ?

nope....

ok hier dan mijn PR met de 25

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zie, ik zie wat jij niet ziet .....:)

Kijk hier word gewerkt!

Goed bezig kerel!!!

Terug
Naar boven