Fitness Seller

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

ik zie de foto al helemaal niet, maar begrijp anderen wel....

JIJ ?

Ik zie de foto wel ja en wat opviel is dat Lub precies met zijn benen wijd naar de camera toe zit, hahaha! En aangezien jij zegt dat jij iets ziet wat wij niet zien.........:p
Jammer dat de foto net te vroeg is genomen en je het gewicht er niet overheen ziet gaan.
 
Maar ik weet beter ! ;)

Jij was even weg toen of niet?
 
Coole foto's! Wat een hoogte joh om die 25kg te gooien! :thumb:
 
Coole foto's! Wat een hoogte joh om die 25kg te gooien! :thumb:

Op zich al een mooie hoogte maar het komt nog niet in de buurt van de 5,15 meter :eek: die Tommy de Bruijn gooide. Echt een beest die gozer!
 
Op zich al een mooie hoogte maar het komt nog niet in de buurt van de 5,15 meter :eek: die Tommy de Bruijn gooide. Echt een beest die gozer!

Of de 5,70 van Wout Zijlstra. Ik had eigenlijk gehoopt dat er iemand (bv Tommy) dichter in de buurt kwam zodat Wout gedwongen was om zijn record te gaan verbeteren ;)
 
zei een tijdje geleden dat je misschien wel wat meer kracht kon gebruiken, maar zie dat dat wel goed komt :)
 
Of de 5,70 van Wout Zijlstra. Ik had eigenlijk gehoopt dat er iemand (bv Tommy) dichter in de buurt kwam zodat Wout gedwongen was om zijn record te gaan verbeteren ;)

Tommy mocht deze keer niet verder gooien na de 5,15m (waarschijnlijk om later in het seizoen nog eens een PR neer te zetten).
Maar ik denk ook niet dat Wout ooit nog de 5,70m gaat gooien want de leeftijd gaat ook een rol spelen. ;)
 
Maar ik weet beter ! ;)

Jij was even weg toen of niet?

Ik bedoelde niet dat je het niet gegooid hebt grapjas maar dat het gewoon zonde is voor de foto. Ik heb namelijk een foto van mezelf van de finale in Hank waar je het gewicht echt over de 3,70m ziet gaan (ziet er gewoon leuk uit).
 
Ik bedoelde niet dat je het niet gegooid hebt grapjas maar dat het gewoon zonde is voor de foto. Ik heb namelijk een foto van mezelf van de finale in Hank waar je het gewicht echt over de 3,70m ziet gaan (ziet er gewoon leuk uit).

Das grappig als je PR 3,50 is........ ;)
 
Donderdag 3 mei 2007

- 12 minuten Home-trainer (met Europsport WSM :)

- Squats (Smith)
2 x 10 x 60 kg
1 x 8 x 100 (parallel)
1 x 6 x 140 (parallel)
1 x 6 x 160 (parallel)
1 x 5 x 180 (parallel)
1 x 5 x 200 (quarter)
1 x 5 x 220 (quarter)
1 x 5 x 240 (quarter)
1 x 5 x 140 (full)

- Calve Raise (Smith)
1 x 20 x 100 kg
1 x 12 x 140
3 x 8 x 160

- Pull Throughs
1 x 12 x 30 kg
1 x 10 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

- Incline Bench
1 x 15 x 60 kg
1 x 10 x 80
3 x 5 x 100

- Small Grip Bench
1 x 12 x 60 kg
1 x 8 x 80
2 x 5 x 90
1 x 4 x 90 gevolgd door 1 x 4 x 90 regular bench

- Crunch Machine
2 x 15 x 40 kg
1 x 12 x 50
1 x 8 x 60

- Stretching
 
lekker volume Stah!
 
Goed bezig man! En ik wilde niks zeggen over dat lopen......:p
 
nette training!!
 
Zaterdag 5 mei 2007

Gezamelijke training in Fryslân met Viking, Harry en de dames :)

- WFD 12,5 kg 10 worpen
- WFD 25 kg 2 worpen, (wat een onding)
vorig jaar gooide we met het 25 kili gewicht met één ring (zoals WFH), nu met een officiele aan een langere ketting. Het gewicht heeft de neiging om je omver te trekken tijdens de tweede draai... resultaat: minimasle afstand...:(
- Zware steen plus minus 10 worpen (uit stand en aanhinken)
De spierpijn van donderdag begon mij aardig parten te spelen zodat ik na 9 worpen, zowel Viking als Harry voor mij moest dulden AAAARRGH. Nog eén maximale inspanning en jawel: een kleine 9 meter en de beste afstand.
- Boomstam 4 m 5 worpen
- WFH 28 kg 5 worpen, zonder stellage (Wout ging naar BelgiË voor een demonstatie)
- hamer 7 kg 5 worpen
- Stones: 3 steentjes (ik schat 80, 90 en 100) op de verhoging getild...

Drama-training, alles deed zeer.
Na afloop thuis nog wat rondgebanjerd op bevrijdingspop, wat de stijfheid er niet beter op maakte.....

Zondag volledige rustdag :)
 
Toch flink getraind man, dagje rust en maandag weer knallen!
 
die man gaat maandag echt wel weer knallen:D
 
of dinsdag.........
 
ziet er weer kinkie uit stah!
 
Back
Naar boven