400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

met een veld vol schapenstront. Dit had een hoop hilarische momenten tot gevolg !
. Hoewel we vorige week nog oefende met de nieuwe aan een ketting, werd er toch besloten vandaag met het hooggooi-gewicht aan één ring te gooien. Dit resulteerde in mooi PR van 7,61 m ! en weer een 2e plaats voor mij achter Chris. 
Bij de 4 meter paal gooide ik 3 keer veeeeel te vroeg, waardoor je hele gewicht voor je kiezen krijgt en deze dus nooit getossed krijgt... Wat een domper: een telleurstellende LAATSTE plaats voor Stam-X
. Viking herstelde zich netjes door in zijn laatste beurt de boomstam NET niet te tossen (88 graden ) en daarmee 3 plaatsen op te schuiven naar de 3e plaats.
Leuk verslagje kerel.
Heb je eigenlijk ergens zo'n paal tot je beschikking om mee te oefenen?

) HAHA

Zercher dead lift is de stam van de grond tillen terwijl ie op je onderarmen ligt
Ja, op de caber verlies ik de 3e plaats (en een nieuwe auto). Scheelde me 3punten, die jij nooit had kunnen inhalen, ondanks je prachtige prestatie op de hoog.
(wel een paar mooie PR's ! de hamer vliegt al weer 4 meter verder dan vorig seizoen)

Ik verzin ze waar je bij staat....
Tja, zo is het ! Ik was er ziek van(wel een paar mooie PR's ! de hamer vliegt al weer 4 meter verder dan vorig seizoen)
Ik vond hetwel fijn om jou eens heel vrolijk te zien na een game ! (gebeurd niet al te vaak
Maar het is je gegund, maatje![]()
Stah met jou bench moeten we dat ding toch echt over de 14m krijgen hoor....