AndroidHealthClinic

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

haha ff lollig::P
 
:grumble:
 
HAPHAP zo cardio achtig was het anders niet, doe maar eens mee HAPHAP

:)
 
mooie training maar eigenlijk had er bij het 2e cycle nog benchpress bij gekund had je het helemaal volledig gehad.
 
Thanx, G-man, maar die doe ik vanavond, moet het een beetje verdelen nietwaar ?

ik denk aan iets van:
-Flyes (jawel, is al eeuwen geleden)
-Bankdrukken
-dips
Old fashion Heavy Duty ala Mike Mentzer ofzoiets

en dan nog wat Squats

Heb zondag weer game en volgend weekend 2, dus niet te gek...
 
Ok voor de liefhebbers:

Donderdag 24 mei 2007

* Cycle #1
- Flyes 5 x 26 kg
- Dumbbell Press 5 x 26 kg
- Bench Press 5 x 90 kg
Deze Cycle 5 keer herhaald.
Inderdaad weet ik weer waarom ik flyes nooit doe, wat een k*t oefening.
Wel lekker pre-exhaust (blijft toch DBB ;) vóór de presses..

Cycle #2
- Small Grip Incline 5 x 80
- Regular Grip Incline 5 x 80
Deze 4 keer gedaan

Tussendoor een rondje zaal (150 m) met 2 x 36 kg dumbbells (=max :(

Cycle #3
- Jumping Squats 10 x 60 kg
- HG Good Mornings 10 x 60
3 x herhaald

Cycle #4
- Dumbbell Swing 5 x 36 kg
- Pull Throughs 5 x 50 kg
ook 3 keer

Dit alles in 45 minuten omdat ik dochter moest wegbrengen en halen van softbal... Eigelijk best lekker die cycles, maar Viking heeft gelijk het moet GEEN gewoonte worden. Maar voor de afwisseling...:)
 
Stah.....??? Stick to basic man! :D

Dat ik dit nog mag meemaken, stap je over naaar BB?

Nog even en ik ben totally ripped en wordt genomineerd als BB van de maand ;)


HAHAHAHAHAHAA
 
Maar ik wil ook geen commentaar meer horen als ik eens iets anders tussendoor doe voor de afwisseling he! :D
 
goed bezig hoor:D:D
ennuh voetbal doe je met zon ronde bal en dan richting zon gat met palen trappen:)
 
Zondag 27 mei 2007

Internationale Highland Game Beckum

In een regenachtig Twente traden er 10 deelnemers aan in de A-klasse, 5 in een B-klasse én 5 dames. Hiervan waren er zelfs 12 Duitsers, waaronder de top 3, van de onlangs gehouden Deutsche Meisters.

Er werd gestart met de lichte kogel van 7,25 kg. Voor mij nieuw, want ik had in competitie verband niet eerder met een kogel gestoten. Dit resulteerde in een zeer matige 10,18 m en een één na laatste plaats. Dat moest beter. Hierna de lichte Weight For Distance van 12,7 kg. Een mooi worp van 14,87 m en een 6e plaats. Bij de de lichte hamer van 7,25 kg moest ik beginnen en gooide dat ding meteen maar naar een dik PR van 28,97m ! Slechts 4 deelnemers deden dat beter! De hamers die werden gebruikt hadden allen een mooie flexibele rotan-steel, zoals ik die ook thuis heb !

Na de lichte varianten volgden de zware.

Na twee beurten zware 10 kg kogel stond ik nog laatste ! Dan is Stam-X op z’n best, en in zijn laatste poging vloog de kogel naar een 6e plaats met 9,14 m ! Nooit eerder zo ver gegooid, ook niet met steen ! Bij de zware WFD moest ik al één van de laatste starten. Met 3 foute beuren van anderen voor me, stonden er slechts 5 bordjes in het veld. Een fraaie worp van 7,17 m en Stam-X aan kop ! Na alle drie de beurten bleef hiervan een mooie 5e plaats over. De zware WFD werd gegooid met het ‘hooggooi’-gewicht, die met een kleine 26 kg, net iets te zwaar was. Ook bij de zware hamer van 10 kg, gooide ik een nette PR van 22,50 m, weer goed voor 6e plaats, en na zes onderdelen een hele goede 6e plaats. De onderlinge verschillenwaren erg klein, dus er kon nog wat gebeuren..

Na mijn lunch (in zoverre je van lunch kunt spreken als je hele dag door eet) in de sloot te hebben gedeponeerd, nadat het reeds gekauwd in mijn maag zat, volgde het hooggooien, met het te zware gewicht uiteraard. De lat van de stellage was er één die we van het hoogspringen kennen, waneer de lat maar licht wordt geraakt, ligt er af en is de beurt ongeldig. Clean over the bar dus, erg lastig. Dit breekte er een hoop reeds bij 3,30 m op, en ik lag er al op 3,60 m uit. Kostbare punten want ook bij de caber kwam ik niet door de qualificatie met een redelijke lichte, maar wel 5,5m lange paal.

Uiteindelijk zou me dit twee plaatsen kosten om als 8e te eindigen.

Einduitslag:
1. Manfred Meuhlenhaus
2. Arnold Waschebalie
3. Marcus VortiedeKartsen Coeck
4. Peter Stegeman
5. Kartsen Coeck
6. Duitster # 4
7. Duitser # 5 met de prachtige (bij)naam Mozart
8. Stahmixson
9. Duitser # 6
10. Ralph Konniger

Het was een lange dag van 10:30 tot 17:00 uur en 8 onderdelen, maar verdeeld over twee velden zat de voortgang er heel best in. Na afloop gezellig met zijn allen gechineesd. :) Lichtelijk telleurgesteld , maar een mooie ervaring rijker, in 1,5 uur naar huis gecrossed, nu moe maar voldaan, en 3 PR's rijker :)
 
Nette prestatie in dit deelnemersveld ouwe! Beetje jammer van je lunch :kots: , haha! Wel weer mooie PR's neergezet. :thumbs:
 
haha lekker gechineesd? sniff... :D

mooi shizzle van die PR's bro, jammer dat je beetje teleurgesteld bent, volgende keer beter.

(misschien presteer je dan niet als een bejaarde hehe j/k)
 
Nice wedstrijd man en gefeliciteerd met je PR's!!
 
netjes kerel!!
 
Vielen dank Leute :D
 
Back
Naar boven