XXL Nutrition

Stam-X log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Maandag 9 juli 2007

Normaal gesproken train ik niet de dag na een wedstrijd, maar vandaag kwam het zo uit. Al meteen na het eerste gewicht in mijn handen te hebben gehad, wist ik het weer. De fysieke en mentale inspanning van een game zijn dusdanig groot dat ik er niets van bakte. Alles was vandaag te zwaar. Ook de verassings-diner van mijn vrouw (taco's: veel te weinig carbs!) gaf me aan slap gevoel! Aangepaste lichte training dus. :)

- Clean & Press
3 x 5 x 70 kg

- Hanging pull
3 x 5 x 70 kg

- Barbell Rowing
1 x 10 x 70 kg
1 x 10 x 90
3 x 5 x 110

- Side Laterals/front Laterals/Bent over Laterals
ieder 1 x 15 x 8 kg

- Hyperextensions
3 x 15

- Barbell Curl
3 x 8 x 50 kg

- Crunches
3 x 30

- Stretching

Moeizaam dus::D

Nette Rows.

Idd wel nette rows toch? Ik ben gisteren ook bewust even een dag niet gaan trainen omdat ik me slap voelde. Is voor mij nieuw want normaal heb ik er minder last van maar vanavond wordt er weer geknald!

• #1.344
Het telkens weer moeten opladen voor iedere beurt kost gewoon bakken aan energie. De wedstrijd duurt tevens ook nog eens een uur of 5-6 :eek:.
Vooral mijn WFH heeft me zondag gesloopt, maar gelukkig met een mooi PR. Blade en Jules zullen dit be-amen ! (raar woord ???)

Vanvond komen de kids weer thuis na een aantal dagen bij opa en oma te hebben gelogeerd. Dan wil ik gewoon thuis zijn ! Volgende week vliegen we om 05:00 uur !!!! aAAAAAAA (inchecken om 02:30 uur) naar Kefalonia !

Bij mij heeft het caberwrestling (nieuw onderdeel bij de HG ;)) zijn werk ook wel gedaan! Ik zag nu op de filmpjes dat de caber al teveel over me heen hangt voordat ik hem oppakte, moet ik echt op letten de volgende keer.

Maar het was zeker een mooie PR op het hooggooien voor je. :thumbs:

leuk verslag, kan me voorstellen dat je na zo'n wedstrijd wel redelijk leeg bent van de inspanning.

• #1.347
Bij mij heeft het caberwrestling (nieuw onderdeel bij de HG ;)) zijn werk ook wel gedaan! Ik zag nu op de filmpjes dat de caber al teveel over me heen hangt voordat ik hem oppakte, moet ik echt op letten de volgende keer.

Maar het was zeker een mooie PR op het hooggooien voor je. :thumbs:

zoveel als mogelijk kaarsrecht omhoog houden ! Pas bij het neerzetten van beide voeten voor de toss, de stam iets naar voren kantelen.. Alles in een fractie van een seconde. te vroeg of te laat en het is mis........

Iik weet hoe het moet alleen laat de technische uitvoering nog te wensen over net als bij jou.

Lichte training, maar rows zijn wel goed.
Ook weer leuke foto's.
Vandaag stond er nog een artikel met grote foto in het Limburgs dagblad.
Heleen van Dommelen met WFD was afgebeeld, en ik stond ook overduidelijk op die foto, zodat ik gelijk op mijn werk, de sportschool etc. dit aan moest horen, ik bewaar de krant en geef hem aan Viking als ik hem in Hoekse waard zie bij de sterkste man.

• #1.351
Lichte training, maar rows zijn wel goed.
Ook weer leuke foto's.
Vandaag stond er nog een artikel met grote foto in het Limburgs dagblad.
Heleen van Dommelen met WFD was afgebeeld, en ik stond ook overduidelijk op die foto, zodat ik gelijk op mijn werk, de sportschool etc. dit aan moest horen, ik bewaar de krant en geef hem aan Viking als ik hem in Hoekse waard zie bij de sterkste man.

Ik heb het Limburgs Dagblad reeds gemaild en ze sturen mij het artikel toe !
Tja, als ik dan mag kiezen tussen een foto van Viking of Heleentje, dan zou ik het ook wel weten ;)

• #1.352
Blade, Kun je ook de plaatselijke tv in de gaten houden voor de uitzending en wellicht tapen ? Op L1 heb ik nog niets gezien.......

Ow oke! Ook niet meer getraind?

• #1.356
nope, morgen mag ik weer. heb nu dienst voor 4 kinderen.....

??? 4 ??? Ben ik ergens de tel kwijt geraakt...je hebt er toch 3?
Maar kan ook zwaar zijn net als trainen, haha!

• #1.358
yep, nichtje erbij.....:( vrouw de hort op.......:mad:

leuk artikeltje trouwens, wel een beetje té amicaal allemaal, heb je ook het filmpje al gespot...?

Ja, ik had alles al via de mail binnen gekregen. Als je het artikel moet geloven dan zou er bijn a geen concurrentie zijn want we zijn allemaal vriendjes, haha!
Filmpje was ook wel grappig.

• #1.360
Donderdag 12 juli 2007

vóór het eten:
- Hamerslingeren afwisselend 5 en 7 kg
5 kg hamer 6 worpen 31 - 35 m
7 kg hamer 6 worpen 25 - 28 m

begon weer moeizaam, maar de laatste worpen begonnen echt te vliegen :D
Na afloop video's bekeken, en het lijkt allemaal wel in slow motion. :eek: moet echt aan versnelling gaan werken ! Desondanks nette afstanden uiteindelijk :)

ná het eten:

- Parallel Squats
2 x 8 x 80 kg full
1 x 8 x 120
1 x 5 x 160
1 x 5 x 200
1 x 2 x 240 PR !
1 x 8 x 120

- Rack Pulls
1 x 8 x 120 kg
1 x 5 x 160
1 x 3 x 200
1 x 3 x 220
1 x 3 x 240

- Incline Bench Press
1 x 12 x 60 kg
1 x 8 x 80
5 x 3 x 100

- Small Grip Bench
1 x 10 x 75 kg
5 x 5 x 90

- Machine Chest Press
1 x 10 x 60 kg
1 x 8 x 80
3 x 5 x 100

- Cable Crossovers
5 x 15

- Abroller/LegRaise
5 x 15

- Stretching

Twee dagen rust doet wonderen ! Vorige training was ik nog energieloos, vandaag ging het té gemakkelijk :) Waarschijnlijk laatste training voor mijn verdiende vakantie.... Spierpijn komt reeds opzetten :D

Terug
Naar boven