XXL Nutrition

Stam-X log

Yep, de 1e game na mijn hernia! Die wil je wel vergeten ja........:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
ik herinner me wel iets van een vispizza :kots:

Vispizza en ijskoud bier.....ain't life great! :D

goede zondagochtend sessie :)

• #1.485
Gisteren een iets andere rustdag gehad dan gepland..
Mij vrouw had als verrassing kaartjes voor QUEENSRYCHE in Paradiso !
Dus lekker zitten rocken en bier drinken gisteravond. :rocker:
Voel me ne BLEEEEEEEEEwwwhj

maar wel TOF ! :D

Ah, deze kerel heeft tenminste muzieksmaak!:cool:

• #1.487
:hedbang:

• #1.488
Al moet ik zeggen dat ik niet alles meer goed vond. Queensrÿche draait al wat jaartjes mee vanaf de eind jaren '80. In de jaren 90 hoorde ze bij de grote en speelde grote zalen plat. Het verraste mij dan ook dat ze in Paradiso stonden. Het geluid was ook niet al te best, maar op de hardere nummers, was dat niet gek. Helaas speelde ze een groot aantal ballades, waarbij de zanger wel erg liep te 'zeiken', zeg maar... Maar wel leuk om na al die jaren weer eens te zien. De nieuwste CD 'Operation Mindcrime part II' (speelde ze helaas maar 2 nummers van) klinkt wel weer ouderwets hard .:rocker:

Die ballads die ze geschreven hebben kunnen erg mooi zijn, mits ze zuiver gezongen worden natuurlijk.
Dat is nogal eens een probleem met artiesten, dat ze gewoon niet altijd in topvorm zijn als ze optreden.
Ze hebben mischien al een hoop optredens achter de rug, en met al het reizen, weinig slaap en drank etc. heeft dat gevolgen voor de stem.
Bij de hardere nummers valt het wat minder op, al sloopt het de stem nog erger natuurlijk

• #1.490
De stem was perfect, maar ik vond het gewoon zeik-nummers met een hoog meebrul gehalte :D
Ja, zingen kan ie wel :)

Wet tof zo'n concertje + bier :D
Kan je dat zaterdagavond niet nog eens dunnetjes overdoen ???

• #1.492
HAHAHA, weet je wat ? Volgens een maat van me speelt MADMALL, ergens bij jullie in de regio binnenkort.....:)

Nah, zaterdag complete RUSTDAG, speciaal voor jou !

DAMN!......:grumble:

• #1.494
Had jij geen nachtdienst dit weekend ;)

Nee, ik werk deze week ook niet doordeweeks. Ik doe alleen vrijdagavond een evenementje. :D

• #1.498
Kan je niet wat filmpjes plaatsen??

Terug
Naar boven