- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan daar zowiezo geen filmpjes openen enzo.... Ik moet daar thuis eens naar kijken via youtube ofzo... Heb jij geen voorbeeld filmpjes Pantzer ?Dat zal idd wel weer ff wennen zijn na al die rust, succes!
Gaan ze mee naar Appelscha? Wij zijn nu een keer zonder de kinderen, eindelijk!![]()
haha een heel gesprek over de kinders
succes met je training vanavond stah![]()

het móet juist gezellig zijn
ik vind het gewoon een leuke log!.
. Maar ik ben erg benieuwd naar jullie technieken
( ja ik weet het ik heb zelf de naam gekozen
)Woon ook nog steeds in Den Helder, geboren en getogen. Ik woonde vroeger in oud den Helder en nu tegen de stad aan.
Waar woont je familie en oja, zeg maar Jeffrey hoor dat pantzer klinkt zo achterlijk( ja ik weet het ik heb zelf de naam gekozen
)
Zo, heb ik ook weer mijn best gedaan om zoveel mogelijk het log te verprutsen met onnodige informatie.
PS, wanneer mag ik meedoen met een wedstrijd, lijkt me wel lachen.
)Wij zijn de superspammers, experts in het vervuilen van ons eigen en andermans log!!!
@SanderM: Dan verwachten we 200% inzet vanavond en minstens 3 PR's![]()
jammer !! haha
Das mooi kerel !
Waar woon jij eigelijk ? Viking en ik hebben al eens een klein HG wedstrijdje gehouden met wat andere jonge gasten van het forum (IJSer en Dave77777777) Misschien vind je het leuk om ook eens mee te doen !
WIj worden namelijk oud en hebben opvolgers nodig![]()
In oktober zijn er weer de Weiland Games bij Wout in Friesland, een absolute aanrader. Vorig jaar deed BuilderB zelfs mee en werd derde bij de junioren (tot 24 jaar)