XXL Nutrition

Stam-X log

Van viking in een tutu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Het lijkt wel alsof sommige mensen op zoek zijn naar belastend materiaal.......???

:D

Hoe is het eigenlijk met je bierhoofd?

• #1.505
voel me nog niet fit, ben aanwezig, maar dat is dan ook alles.........
vanavond maar eens het zweet eruit trainen, gisteren lag ik om 21:00 uur op bed....

Lekker he...zo'n nasleep?

Dat wordt dan zeker je laatste training van deze week? Ik weet zelf nog niet of ik vanavond ga trainen.

• #1.507
denk het wel, vanaf morgen zijn de kids er weer, hebben we 3 weken niet gezien..
(zal wel weer wennen worden, al die herrie van die gasten ;))

Dat zal idd wel weer ff wennen zijn na al die rust, succes!
Gaan ze mee naar Appelscha? Wij zijn nu een keer zonder de kinderen, eindelijk! :D

• #1.509
Dat zal idd wel weer ff wennen zijn na al die rust, succes!
Gaan ze mee naar Appelscha? Wij zijn nu een keer zonder de kinderen, eindelijk! :D

Yep, wij zijn voltallig, maar die van ons kunnen zichzelf prima vermaken !
We gaan echter wel op tijd naar huis, dus geen bbq, maandag is de eerste schooldag weer.....

Dat is waar, daar heb je geen last van. Die van ons is nog 2 weken vrij.

haha een heel gesprek over de kinders :)

succes met je training vanavond stah ;)

• #1.513
Ach, het mag toch best gezellig zijn, én het is MIJN log :D
(al wil dat niet zeggen dat we het nooit op andermans log doen :))

het móet juist gezellig zijn :D
ik vind het gewoon een leuke log!

ik ben trouwens beter :banana: dus morgen weer trainen.

Wij zijn de superspammers, experts in het vervuilen van ons eigen en andermans log!!! :D

@SanderM: Dan verwachten we 200% inzet vanavond en minstens 3 PR's ;)

• #1.516
het móet juist gezellig zijn :D
ik vind het gewoon een leuke log!.

Das mooi kerel !

Waar woon jij eigelijk ? Viking en ik hebben al eens een klein HG wedstrijdje gehouden met wat andere jonge gasten van het forum (IJSer en Dave77777777) Misschien vind je het leuk om ook eens mee te doen !

WIj worden namelijk oud en hebben opvolgers nodig :D

In oktober zijn er weer de Weiland Games bij Wout in Friesland, een absolute aanrader. Vorig jaar deed BuilderB zelfs mee en werd derde bij de junioren (tot 24 jaar)

Daarom moet Pantzer ons nog maar even prikkelen met wat tips en filmpjes daarvan .

Woonde je niet in Den Helder, Pantzer ? Ben ik geboren en getogen. Ben wel al ruim 10 jaar weg, maar familie woont er nog !

Ik zou niet weten hoe ik hier filmpjes op moet plaatsen, dus sorry. Kunnen jullie mij vast wel uitleggen;). Maar ik ben erg benieuwd naar jullie technieken:D

Woon ook nog steeds in Den Helder, geboren en getogen. Ik woonde vroeger in oud den Helder en nu tegen de stad aan.
Waar woont je familie en oja, zeg maar Jeffrey hoor dat pantzer klinkt zo achterlijk :D ( ja ik weet het ik heb zelf de naam gekozen:o )

Zo, heb ik ook weer mijn best gedaan om zoveel mogelijk het log te verprutsen met onnodige informatie.

PS, wanneer mag ik meedoen met een wedstrijd, lijkt me wel lachen.

• #1.518
Woon ook nog steeds in Den Helder, geboren en getogen. Ik woonde vroeger in oud den Helder en nu tegen de stad aan.
Waar woont je familie en oja, zeg maar Jeffrey hoor dat pantzer klinkt zo achterlijk :D ( ja ik weet het ik heb zelf de naam gekozen:o )

Zo, heb ik ook weer mijn best gedaan om zoveel mogelijk het log te verprutsen met onnodige informatie.

PS, wanneer mag ik meedoen met een wedstrijd, lijkt me wel lachen.

HAHA, vader aan de Binnenhaven, moeder Middenweg, zus J'dorp, Oma in de Schooten...

Is het nog leuk vertoeven daar in de Koningstraat of is inmiddels alles al gesloopt? Kwam vroeger veel in de 'Pimp' (staat Stef Bos nog achter de bar?) en de Blauwe Stoep.( Happy Hour :))

Zie boven: de WEILAND GAMES, zijn een soort van scouting voor nieuw talent. Ieder jaar stromen er wel 2-3 jongens door richting het NK. Houd ons log in de gaten voor de definitieve data. Ik maak ook wel een apart topic tegen die tijd. Is altijd in Folsgaere in Freisland, net over de dijk, dus een half uurtje rijden voor jou !

Je hebt zeker een grote voorsprong met jouw achtergrond !

Laatst bewerkt:
Wij zijn de superspammers, experts in het vervuilen van ons eigen en andermans log!!! :D

@SanderM: Dan verwachten we 200% inzet vanavond en minstens 3 PR's ;)

ik mag niet pr'en nog van paddos :D jammer !! haha
alleen volume pr's zijn het waarschijnlijk maar ik moet me aan dat stomme schema houden wat overigens wel werkt :p

Das mooi kerel !

Waar woon jij eigelijk ? Viking en ik hebben al eens een klein HG wedstrijdje gehouden met wat andere jonge gasten van het forum (IJSer en Dave77777777) Misschien vind je het leuk om ook eens mee te doen !

WIj worden namelijk oud en hebben opvolgers nodig :D

In oktober zijn er weer de Weiland Games bij Wout in Friesland, een absolute aanrader. Vorig jaar deed BuilderB zelfs mee en werd derde bij de junioren (tot 24 jaar)

ik woon in Best, langs Eindhoven ligt dat. ik wil best is een keer mee doen hoor. ben wel een geboren natuurlijk talent voor dat soort dingen dus breng de zakdoeken maar mee als jullie verliezen :banana:

maar in Friesland een wedstrijdje is leuk en aardig maar beetje ver voor mij als brabander.. of er moet iemand door eindhoven rijden die daarheen gaat ;)

• #1.520
HAHA, dat is lastig ver weg inderdaad.......

maar waar een wil is, is een weg !

Terug
Naar boven