Fitness Seller

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

Whaha wat ik me afvraag, wie heeft er weleens proberen voor te slaan in de Smith machine ;)

Die is wel LOS :p

Een het beest nu ook, GRRR, al dat gezeik, ga nu DL, BOR en C&P GRRRR zonder Smithy :)

Latererrrrrrrrrrrrr:D
 
Ben benieuwd naar je behaalde prestaties! ;)
 
Nou, ik ben begonnen met mijn winter training en daar zit dus ook kogelstoten met 9,26kg bij. ( eigenlijk alleen voor achterwaardse worpen en nog wat andere dubbelhandige worpen )
Maar ik dacht laat ik eens kijken of ik dat ding ook weg kan stoten. Nou, dat viel dus ff vies tegen. een meter of 10 / 11 uit stand en de aanglij heb ik niet eens geprobeerd. Dus ik denk ook dat ik de Frysland games aan mij voorbij laat gaan, als ik nog heel de winter training in wil gaan. Van mijn persoontje uit naar Highland gamers : RESPECT :D. Ik wil me focussen op het kogelstoten, maar lekker met kleine jongens gewichten.
 
OK dan:

Donderdag 27 september 2007

- Deadlift (NIET in de Smith)
1 x 15 x 60 kg
1 x 12 x 100
1 x 10 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 5 x 180
1 x 3 x 200

- BOR (NIET in de Smith)
1 x 10 x 100
1 x 8 x 110
1 x 8 x 120 :)
2 x 8 x 100

- Hang Clean & Press (NIET in de Smith)
5 x 8 x 70 kg pfffffffffff hartslag > 200 ;)

- Hang Pulls (NIET in de Smith)
5 x 8 x 70 kg

- Side-/Front-/Bend over Laterals
ieders 2 x 10 x 10 kg voor de dwarsstrepen ;)

- Hyperextensions (NIET in de Smith)
3 x 8 x BW + 10 kg

- Barbell Curl (NIET in de Smith)
5 x 12 x 40 kg

- Abroller/Leg Raise (NIET in de Smith)

- Stretching (NIET in de Smith)

Verder oneinidg veel concemtration Curl en Jesus Christ Pose Curlz in de Smith :D

Of toch niet ?

Thanx Guys for the motivation, ging erg lekker BASIC ! :)
 
Nou, ik ben begonnen met mijn winter training en daar zit dus ook kogelstoten met 9,26kg bij. ( eigenlijk alleen voor achterwaardse worpen en nog wat andere dubbelhandige worpen )
Maar ik dacht laat ik eens kijken of ik dat ding ook weg kan stoten. Nou, dat viel dus ff vies tegen. een meter of 10 / 11 uit stand en de aanglij heb ik niet eens geprobeerd. Dus ik denk ook dat ik de Frysland games aan mij voorbij laat gaan, als ik nog heel de winter training in wil gaan. Van mijn persoontje uit naar Highland gamers : RESPECT :D. Ik wil me focussen op het kogelstoten, maar lekker met kleine jongens gewichten.

Nou, met 10 meter met een 10 kg kogel doe je anders aardig mee .....
 
pose curlz in de smith!

jij bent goed bezig! :D
 
HEERLIJKE spierpijn in de erector spinae en lattimus :)
 
effe tussendoor een vraagje...

ik ben sinds kort begonnen met hangclean maar ik merk dat ik ze meer vanuit de traps/schouders doe en minder uit de benen

heeft dit zin?
 
effe tussendoor een vraagje...

ik ben sinds kort begonnen met hangclean maar ik merk dat ik ze meer vanuit de traps/schouders doe en minder uit de benen

heeft dit zin?

Als je zwaarder gaat zul je merken dat je automatisch meer benen gaat gebruiken. Doe anders powercleans vanaf de grond. Ik heb ook altijd wel een dof gevoel in traps en schouders met cleans. Vaak combineer ik ze met (push) Presses ...
 
ziet er goed uit man!
lekkere hang clean en press :thumbs:

wat is BOR trouwens???zie t zo vaak voorbij komen maar ken de naam niet!
 
Bend Over Row (of Barbell Rowing)
 
aaaaaaaaaah ok thanks!
heb een hekel aan die oefening haha!
 
Als je zwaarder gaat zul je merken dat je automatisch meer benen gaat gebruiken. Doe anders powercleans vanaf de grond. Ik heb ook altijd wel een dof gevoel in traps en schouders met cleans. Vaak combineer ik ze met (push) Presses ...

thanks bro' :cool:

powercleans vanop de grond misschien eens een kans geven... maar de barbell op de grond smijten zal niet lukken op mn zolder ;)

aaaaaaaaaah ok thanks!
heb een hekel aan die oefening haha!

:eek: dat is mijn lievelingsoefening!!!
 
haha ja kan de mijne is deadlift en mili!
maar miss dat ik de oefening ook niet goed doe he!
lijkt me ook niet onwaarschijnlijk!
 
Back
Naar boven