- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een hanging pull precies? Harde trainingen voor de rest..

zeg beste highlanders,
als ik nu een sledge hammer en een sjorpaal kan versieren, kan ik dan een goede voorbereiding hebben of zou ik beter gewoon trainen zoals ik nu doe?

zeg beste highlanders,
als ik nu een sledge hammer en een sjorpaal kan versieren, kan ik dan een goede voorbereiding hebben of zou ik beter gewoon trainen zoals ik nu doe?

Hier zul je hem zelf op moeten pakken maar er wordt natuurlijk wel uitleg gegeven. En misschien dat als je Stah lief aankijkt dat hij je wel helpt......![]()

zeg beste highlanders,
de gewichten die draaien en slingeren krijgen nu eenmaal een geheel ander gevoel.Toch ben ik jaloers want jij hebt getraind en ik niet
Wie deden er allemaal mee?
damn, die games waar ik aan mee heb gedaan helpen ze je met de carber, dan moet je hem allen maar tossen![]()
50-60kg (afhankelijk van of hij natgeregend is of dat hij droog is)
Cabers liggen nu al weken in de schuur, dus kurkdroog ! Verder gooien we ook nog eens binnen....... ik schat lichte 4 meter: 40 kg, zware 4 meter 50 kg en 5 meter 60 kg.... Ik denk dat de beginners met de lichte 4 gaan gooien
Die laatste training is erg goed Stah, geen wonder dat je rug helemaal strak stond!
volgende week moet jij MEGA-strak staan !