Fitness Seller

Stam-X log

Nette training toch stah.:thumbup:

Maak je borst maar nat sraks op de games.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Wat is een hanging pull precies? Harde trainingen voor de rest..

HangPull.gif

• #1.763
Zaterdag 6 oktober 2007

Gezamelijke training in Folsgare

- 7,25 kg Hamer; 7 worpen
- 7,25 kg kogel; 3 worpen uit stand
- Braemar Stone 10 kg; 5 worpen
- Open Stone 10 kg; 5 worpen
- WFD 12,7 kg; 7 worpen.

Behalve de WFD waren het waardeloze afstanden. Je kon merken dat ik een aantal weken niets had gedaan. Ook de stijve rug van gisteren maakte het niet veel beter:)

Toch ben ik jaloers want jij hebt getraind en ik niet :(

Wie deden er allemaal mee?

zeg beste highlanders,

als ik nu een sledge hammer en een sjorpaal kan versieren, kan ik dan een goede voorbereiding hebben of zou ik beter gewoon trainen zoals ik nu doe?

zeg beste highlanders,

als ik nu een sledge hammer en een sjorpaal kan versieren, kan ik dan een goede voorbereiding hebben of zou ik beter gewoon trainen zoals ik nu doe?

Het kan geen kwaad maar of het helemaal vergelijkbaar is weet ik niet.
Maar het is zeker niet verkeerd om eens met een gewicht boven je hoofd rond te slingeren en te voelen wat dat met je balans doet.
Hoe groot is die sjorpaal? Als hij groot genoeg is kun je in ieder geval het oppakken van de caber oefenen want dat is het moeilijkste deel.
Maar ik zou ook gewoon doortrainen hoe je nu doet.

damn, die games waar ik aan mee heb gedaan helpen ze je met de carber, dan moet je hem allen maar tossen :o

@viking :D

Hier zul je hem zelf op moeten pakken maar er wordt natuurlijk wel uitleg gegeven. En misschien dat als je Stah lief aankijkt dat hij je wel helpt......;)

3-6-9 meter, hangt ervan af welke ik neem

50-60kg (afhankelijk van of hij natgeregend is of dat hij droog is)

• #1.774
zeg beste highlanders,

Het kan inderdaad niet kwaad om eens wat te 'voelen' ;) de gewichten die draaien en slingeren krijgen nu eenmaal een geheel ander gevoel.

Toch ben ik jaloers want jij hebt getraind en ik niet :(

Wie deden er allemaal mee?

Fam. Stam en Bergsma en een nieuwe knul, die met de WG gaat meedoen..

damn, die games waar ik aan mee heb gedaan helpen ze je met de carber, dan moet je hem allen maar tossen :o

Op de WG mag er best geholpen worden !

• #1.775
50-60kg (afhankelijk van of hij natgeregend is of dat hij droog is)

Cabers liggen nu al weken in de schuur, dus kurkdroog ! Verder gooien we ook nog eens binnen....... ik schat lichte 4 meter: 40 kg, zware 4 meter 50 kg en 5 meter 60 kg.... Ik denk dat de beginners met de lichte 4 gaan gooien

Die laatste training is erg goed Stah, geen wonder dat je rug helemaal strak stond!

Cabers liggen nu al weken in de schuur, dus kurkdroog ! Verder gooien we ook nog eens binnen....... ik schat lichte 4 meter: 40 kg, zware 4 meter 50 kg en 5 meter 60 kg.... Ik denk dat de beginners met de lichte 4 gaan gooien

Dan hebben ze geluk want vorig jaar werd er met de zware 4m gegooid.

• #1.778
met Wout weet je nooit.....

ben benieuwd hoe het in Litouwen gaat..........

Tja...je weet het idd nooit!

Enne het laatste wat ik gehoord heb is dat Litouwen nog steeds een economisch zwak land is.....maar hoezo wil je dat weten ???:D

Terug
Naar boven