Fitness Seller

Stam-X log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Donderdag 11 oktober 2007

- Home Trainer 15 minuten afwisselend licht RPM>100 en zwaar.
pfff, normaal doe ik 10 minuten, maar die 5 minuten extra hakken er behoorlijk in. Mega-pomp in bovenbenen ! :)

Vandaag GEEN presses en GEEN rows om de schouder te ontzien. Proberen maar wat statisch te belasten:

DEADLIFTS:

Platform +- 20 cm verhoging:
2 x 15 x 60 kg
1 x 15 x 80
1 x 15 x 100

Voelde goed , geen last van schouder met DL :)

Regular DL
1 x 12 x 120 kg
1 x 10 x 140
1 x 8 x 160

Rack Pulls
1 x 3 x 200 kg
1 x 3 x 220
1 x 3 x 240

Daarna schoot het weer in mijn onderrug/heup (had ik al langer last van) Zit me wel mee deze week...... Vanavond naar de masseur ! Ben nu wat stijfjes.. (tell me news)

Verder nog wat:
- Leg extensions
- Leg Curl
- Hyperexensions
en
- High rep Cable Curls en Push Downs

Afsluitend buik en stretching

- 2 x 15 x 60kg

Als de verhoging 20 cm is, pas je er dan nog met je voeten onder?? Volgens mij is de hoogte grond - onderkant barbell namelijk 21 cm :D

• #1.803
Als de verhoging 20 cm is, pas je er dan nog met je voeten onder?? Volgens mij is de hoogte grond - onderkant barbell namelijk 21 cm :D

Nee, dat klopt, de stang zit dan op teenhoogte, het was daarom ook highrep met een laag gewicht ;)

:thumbs:

Moet je dan je onderrug niet flink bollen om zo te deadliften? Of zak je gewoon verder door je knieën?

gaat toch redelijk?:)

• #1.806
Lekkere DL-training! Het zit je zeker niet mee deze week. Misschien toch een teken dat je even een rustperiode nodig hebt?

Doe in ieder geval even rustig aan!

succes met de schouder man

Klote man...spoedig herstel toegewenst!

Het zit zeker niet mee!
Maar die deadlift vanaf platform is ook niet erg bevorderlijk zo.
Je moet het gewicht van voor je tenen optillen met je zwaartepunt helemaal bij je tenen.
Om niet voorover te kiepen moet je kont ver naar achteren, je rug zet je zo enorm onder stress.
Beter kun je op een platform van ca 12cm gaan staan zodat je voeten tot je wreef eronder kunnen en dan iets meer gewicht, maar dan lift je wel met je benen.

Voor je rug doe je dan stifflegged of GM's, daar kun je je rug goed recht bij houden.

• #1.812
16 oktober 2007 ziekenboegupdate:

drie maal de masseur bezocht, kreeg het zootje niet soepel. Het schilderwerk thuis had er ook nog eens een groot aandeel in... Vandaag toch maar naar de chiropractor geweest en voila ! Het voelt weer een stuk rustiger in mijn rug ! :) Gouden handjes die vent !

Vanmiddag wezen zwemmen met de kids (hersftvak.) Twee keer een kwartier schoolslag gedaan. Voelde ik wel weer in de schouder. Verder nog een 300 kg mega-bommetje gedaan samen met Richard van der Linden !! HAHA alle badmeesters zeiknat :D Heerlijk om weer even kind te zijn ! Richard overgehaald voor de WEILAND GAMES.... beloofd wat als ie echt komt !

Morgen weer naar de gym, proberen.....

Succes morgen :)

• #1.814
Het zit zeker niet mee!
Maar die deadlift vanaf platform is ook niet erg bevorderlijk zo.
Je moet het gewicht van voor je tenen optillen met je zwaartepunt helemaal bij je tenen.
Om niet voorover te kiepen moet je kont ver naar achteren, je rug zet je zo enorm onder stress.
Beter kun je op een platform van ca 12cm gaan staan zodat je voeten tot je wreef eronder kunnen en dan iets meer gewicht, maar dan lift je wel met je benen.

Voor je rug doe je dan stifflegged of GM's, daar kun je je rug goed recht bij houden.

Thanx voor de tips Tom :)

haha Tha Bomb!!:D

Dus je schouder is nog steeds niet helemaal over? Dat is wel k*t! Doe je een beetje rustig morgen.

Terug
Naar boven